احتمال برگزاری مصاحبه دکتری 99 دانشگاه علم و صنعت به شیوه مجازی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
طبق گفته معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا ، احتمالا مصاحبه دکتری بصورت مجازی برگزار شود اما تصمیم ما منوط به نظر مستقیم دانشکده ها خواهد بود .

ابوالفضل واحدی درباره برنامه این دانشگاه برای نحوه برگزاری مصاحبه دکتری گفت : از آنجا که کنکور هنوز برگزار نشده است ، طبیعتا باید منتظر ماند تا آزمون برگزار و نتایج آن اعلام شود .

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت با بیان این مطلب که امسال در مقطع دکتری 400 نفر پذیرش خواهیم داشت ، افزود : روند مصاحبه دکتری به این شکل است که ما بطور معمول ، یک سری مدارک را از پذیرفته شدگان آزمون کتبی کنکور دکتری می گیریم و پس از بررسی ، آن ها را به مصاحبه دعوت می کنیم .

واحدی ادامه داد : شکل حضور دانشجو در مصاحبه نیز برخلاف جلسات کلاس درس که مستمر و در بازه چند ماهه است ، صرفا محدود به یک نشست کوتاه 15 تا 20 دقیقه ای است که دانشجو در آن توانایی های علمی خود را پرزنت و معرفی کند .

وی در ادامه خاطرنشان کرد : در حال حاضر و با توجه به شرایط خاص ناشی از شیوع کرونا ، احتمالا باید به این سمت برویم که اگر نیاز شد ، مصاحبه ها بصورت مجازی برگزار شود. با این وجود اما تصمیم ما منوط به نظر مستقیم دانشکده ها خواهد بود .

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: به این منظور از دانشکده ها استعلام کرده و جویا می شویم که برای مصاحبه کدام شیوه را مدنظر دارند . اگر تصمیم نهایی برگزاری غیرحضوری و مجازی باشد ، این اطمینان خاطر وجود دارد که دانشگاه علم و صنعت بستر ، زیرساخت و امکانات مورد نیاز را در اختیار دارد . 

واحدی افزود : البته همه چیز به شرایط بستگی دارد ؛ به طور مثال در حال حاضر شاهد هستیم کرونا شیب صعودی پیدا کرده و اوج گرفته است و طبیعتا در چنین شرایطی منطقی نیست که مصاحبه حتما حضوری باشد ؛ در مقابل ، یکی 2 ماه دیگر که نتایج کنکور و اسامی پذیرفته شدگان اعلام شود ، شاید شرایط متفاوت از حال ، و امکان مصاحبه حضوری فراهم باشد .

وی در پایان تاکید کرد که دانشگاه علم و صنعت امکان برگزاری مصاحبه مجازی را دارد ، ولی قطعا با نظر دانشکده ها در آن مقطع تصمیم گیری و اقدام خواهد شد تا حقی از فردی ضایع نشود .

منبع : احتمال برگزاری مصاحبه دکتری 99 دانشگاه علم و صنعت به شیوه مجازی
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/r1oW
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر