راهکارهای دانشگاه آزاد برای برگزاری مصاحبه دکتری 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
طبق گفته رئیس مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد سه سناریو برای برگزاری مصاحبه آزمون دکتری در سال 99 پیش بینی شده است و دانشگاه آزاد آمادگی برگزاری هر یک از این سناریوها را دارد .

بهروز طهماسب کاظمی درباره برنامه این دانشگاه برای برگزاری مصاحبه آزمون دکتری در وضعیت کنونی ، اظهار کرد : در حال حاضر سه سناریو برای برگزاری مصاحبه آزمون دکتری پیش بینی کرده ایم و در حال بررسی‌ گزینه‌های پیش رو هستیم .

رئیس مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد افزود : نخستین سناریو این است که تمامی مصاحبه‌های آزمون دکتری سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی ، مانند سال گذشته به صورت متمرکز در تهران برگزار شود .

وی با اشاره به اینکه دومین سناریو ، برگزاری مصاحبه به صورت مجازی است ، گفت : دانشگاه آزاد زیر ساخت لازم را برای برگزاری مصاحبه داوطلبان دکتری دارد .

کاظمی سومین سناریو را حذف مصاحبه آزمون دکتری به دلیل شرایط کرونایی در کشور عنوان کرد و افزود : یکی دیگر از پیشنهادات این است که آزمون دکتری به همراه سوابق ملاک عمل باشد و مصاحبه دکتری حذف شود .

رئیس مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد ادامه داد : در همین رابطه ابتدا موضوع باید در هیأت رئیسه دانشگاه آزاد به تأیید برسد و پس از آن برای دریافت مجوز ، مکاتبه‌ای با شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی خواهیم داشت .

وی ادامه داد : حتی به شورای سنجش و پذیرش ، پیشنهاد خواهیم داد که اگر شرایط کرونا در کشور بسیار حاد بود، سایر دانشگاه‌ها به همین شیوه عمل کنند .

کاظمی با بیان این مطلب که دانشگاه آزاد آمادگی برگزاری هر یک از این سناریوها را دارد ، تاکید کرد که نهایت دقت را در برگزاری مصاحبه دکتری خواهیم داشت تا مشکلی برای داوطلبان ایجاد نشود .

منبع : راهکارهای دانشگاه آزاد برای برگزاری مصاحبه دکتری 99
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/q1nk
نظرتان را بنویسید