شناسه داوطلبی برای کنکور

شناسه داوطلبی برای کنکور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

به داوطلبانی که ثبت نام کنکور سراسری را انجام دهند ، پس از تکمیل فرم ثبت نام و تایید نهایی در پایان مراحل ثبت نام اگر ثبت نام خود را با موفقیت انجام دهند ، شماره پیگیری و شماره پرونده توسط سامانه به آنها ارائه می شود. همچنین سازمان سنجش به هر یک از داوطلبان کنکوری شماره داوطلبی را اختصاص می دهد که در کارت ورود به جلسه کنکور درج شده است. شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور باید تا زمان پذیرش نهایی در دسترس باشد چرا که بدون این دو شماره و همچنین کد پیگیری ثبت نام ، امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و یا مشاهده نتایج وجود ندارد.
حال ممکن است عده ای از داوطلبان کد پرونده و کد داوطلبی کنکور 1400 را فراموش کرده باشند سوالی که پیش می آید این است که آیا امکان بازیابی این اطلاعات وجود دارد ؟ در ادامه با ما همراه باشید تا راهنمای تصویری دریافت اطلاعات کنکور را خدمتتان ارائه دهیم.
اگر با نحوه ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش و بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی اطلاعی ندارید ، پیشنهاد می شود که با مشاوران ما تماس بگیرید تا برای شما درخواستی مبنی بر فراموشی اطلاعات کنکور در سایت سنجش ارسال کنند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آنچه در این مطلب میخوانید :

1 شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور چیست
2 نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور
3 راهنمای تصویری دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی
3.1 سوالات متداول
شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور چیست
همانطور که در ابتدا نیز اشاره شد ، پس از اینکه شما ثبت نام کنکور سراسری 1400 را در سایت سازمان سنجش انجام دهید ، یک کد پیگیری 16 رقمی و شماره پرونده 8 رقمی دریافت خواهید کرد که به منزله موفقیت آمیز بودن ثبت نام شماست. در صورتی که این دو کد را دریافت نکنید ، یعنی ثبت نام شما انجام نشده است و باید تمام مراحل ثبت نام را مجدد تکرار کنید.
همچنین در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور نیز شماره داوطلبی به شما اختصاص داده می شود که با استفاده از این شماره می توانید در جلسه کنکور حضور یابید.
کد پرونده و کد داوطلبی کنکور برای مشاهده نتایج اولیه و نتایج نهایی لازم است در دسترس باشند و در صورت فراموشی به هیچ صورت امکان دریافت نتایج وجود ندارد.
اگر شما هم شماره پرونده ، شماره داوطلبی و یا کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش کرده اید و در دسترس ندارید ، راهی وجود دارد که می توانید آنها را بازیابی کنید. بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور با ارسال درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش انجام می گیرد که در ادامه توضیح خواهیم داد.

نحوه دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور
برای بازیابی کد پرونده و کد داوطلبی کنکور 1400 کافییست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواستی مبنی بر فراموشی اطلاعات کنکور ارسال کنید و حداکثر تا 24 ساعت این دو کد بازیابی می شوند.
البته علاوه بر ارسال درخواست ، می توانید به صورت تلفنی که آسان تر است نیز اطلاعات خود را بازیابی کنید. به این صورت که با تلفن پاسخگوی سازمان سنجش تماس بگیرید و درخواست بازیابی شماره پرونده و شماره داوطلبی خود را داشته باشید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vnmg
نظرتان را بنویسید