زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 یکی از مدارکی است که همراه داشتن آن برای حضور در جلسه آزمون الزامی است . از این رو کلیه علاقه مندان به ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس باید پس از ثبت نام در سایت سازمان سنجش ، از زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 مطلع شده و نسبت به پرینت کارت آزمون اقدام نمایند .




کلیه داوطلبانی که با ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 علاقه مندی خود را به رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد اعلام می کنند باید در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و از زمان و مکان برگزاری آزمون مطلع شوند .

با توجه به این که همراه داشتن کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد یکی از ملزومات حضور در جلسه آزمون می باشد داوطلبان می بایست در بازه زمانی تعیین شده نسبت به پرینت این کارت اقدام نمایند .

سازمان سنجش طبق روال هر سال بازه زمانی چند روزه ای را به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 اختصاص داده و امکان مشاهده این کارت را از طریق اطلاعات ثبت نامی فراهم می کند . در ادامه به بررسی زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 می پردازیم . 



زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400
سازمان سنجش با انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 جدول زمان بندی این آزمون را در اختیار داوطلبان قرار داده و آن ها را از تاریخ رویدادهای مهم مطلع می کند . یکی از این رویداد ها دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 می باشد که چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org قرار می گیرد .



بیشتر بخوانید: زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1400


بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش زمان دریافت کارت ورود جلسه کنکور کارشناسی ارشد سال پیش از روز دوشنبه 25 فروردین ماه لغایت روز چهارشنبه 27 فروردین ماه بود اما به علت شیوع کرونا و به تعویق افتادن کنکور ارشد این فرآیند از 13 مرداد آغاز شد و تا زمان برگزاری آزمون ادامه داشت .

به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد هیوا از زمان دقیق آغاز فرایند دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 1400 مطلع شوند .



زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1400 به محض اعلام ، اطلاع رسانی می شود .



 لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1400





داوطلبان ارشد سال پیش قبل از دریافت کارت ورود به جلسه ملزم به تکمیل فرم خودارزیابی ارشد در سایت salamat.gov.ir از 14 مرداد ماه به علت شیوع کرونا بودند . معمولا در زمان انتشار کارت ورود به جلسه ارشد ، فرصتی برای داوطلبانی که هنگام مشاهده کارت خود متوجه وجود خطایی در اطلاعات درج شده بر روی آن می شوند فراهم می گردد تا با مراجعه به باجه های رفع نقص کنکور کارشناسی ارشد مشکل خود را حل کنند . برای اطلاعات بیشتر در این مورد مقاله زیر را بخوانید .



بیشتر بخوانید: باجه های رفع نقص کنکور کارشناسی ارشد









ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400
با توجه به این که کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 حاوی اطلاعات ثبت نامی داوطلب بوده و زمان و مکان برگزاری آزمون را مشخص می کند باید مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته و در صورت مغایرت نسبت به ویرایش آن اقدام شود .

یکی از مهم ترین بخش های ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 ، معدل داوطلب می باشد که باید بر اساس قوانین و مقررات مندرج در دفترچه ثبت نام این آزمون اصلاح شود . سایر موارد نیز از طریق لینک ویرایش کارت یا با مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 قابل ویرایش است . 



در ادامه بخوانید: دفترچه کنکور کارشناسی ارشد


کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 همراه داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آن ها را در دریافت کارت آزمون یاری می کنند .












سوالات متداول


1- آیا برای داوطلبانی که در دو کد رشته امتحانی شرکت کرده اند دو کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد منتشر می شود ؟
بله ، برای این داوطلبان دو شماره داوطلبی در نظر گرفته می شود که بر اساس آن باید در جلسه آزمون حضور یابند . 




2- آیا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد ؟
بله ، داوطلبان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 می توانند اطلاعات مهم خود نظیر معدل را ویرایش نمایند . 




3- حوزه امتحانی مندرج روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 بر چه اساسی تعیین می شود ؟
با توجه به مطالب گفته شده در مقاله ، داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 حوزه امتحانی خود را انتخاب می کنند . 

منبع : زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/OwBQ
نظرتان را بنویسید