تاریخ کنکور کارشناسی ارشد سال 1400

تاریخ کنکور کارشناسی ارشد سال 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1400 هنوز اعلام نشده ، ولی پیش بینی ها بر آن است که این آزمون در اردیبهشت و یا اوایل خرداد ماه برگزار گردد . هر چند سال پیش قرار بود این آزمون در آخر فروردین ماه برگزار شود اما به علت شیوع بیماری کرونا زمان برگزاری این آزمون مجددا به تعویق افتاد و نهایتا در اواسط مرداد ماه برگزار گردید .




کلیه متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش و تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، می بایست خود را برای حضور در جلسه آزمون آماده نمایند . این متقاضیان ضمن اطلاع از زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1400 می توانند برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای داشته و به مطالعه منابع مفید و مناسب بپردازند . 

سازمان سنجش با انتشار جدول زمان بندی کنکور کارشناسی ارشد 1400 داوطلبان را از تاریخ این آزمون مطلع کرده و مقدمات لازم برای برگزاری رقابتی تنگاتنگ را فراهم می کند . متقاضیان نیز پس از کسب آمادگی لازم می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه و حضور در جلسه آزمون اقدام نمایند . در ادامه به بررسی جدیدترین اخبار و اطلاعیه های مربوط به زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1400 می پردازیم .  



زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1400
همان طور که گفته شد زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش تعیین شده و طی اخبار و اطلاعیه های مختلف اعلام می شود . در صورتی که انتظار میرفت کنکور کارشناسی ارشد پارسال در اواخر فروردین ماه برگزار شود ، این زمان به 16 تا 18 مرداد ماه موکول شد .

با توجه به تجربه زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال های پیش ، احتمالا زمان برگزاری کنکور ارشد 1400 در اردیبهشت و یا اوایل خرداد ماه خواهد بود .







زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1400 به محض اعلام ، بروزرسانی می شود .



حال شاید این سوال مطرح شود که چرا آزمون کارشناسی ارشد در دو روز برگزار می شود ؟ سازمان سنجش به منظور عدم تداخل آزمون رشته های امتحانی اصلی و شناور ، کنکور ارشد را در دو روز برگزار می کند تا داوطلبانی که قصد شرکت در دو رشته امتحانی را دارند دچار مشکل نشوند . برای دریافت سایر اطلاعیه های مرتیط عضو کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا شوید .



بیشتر بخوانید: مهلت مجدد ثبت نام کارشناسی ارشد 1400









لازم به ذکر است زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 چند روز قبل از برگزاری این آزمون اعلام شده و بر روی سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org قرار می گیرد . همراه داشتن این کارت لازمه حضور در جلسه آزمون می باشد که داوطلبان باید نسبت به دریافت آن اقدام نمایند .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز در تمامی مراحل کنکور کارشناسی ارشد 1400 همراه داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی های لازم را انجام می دهند . 



در ادامه بخوانید: راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400











سوالات متداول


1- کنکور کارشناسی ارشد 1400 چه زمانی برگزار می شود ؟
زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1400 هنوز مشخص نشده است .  تاریخ دقیق آن در متن مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




2- کارت ورود به جلسه آزمون ارشد چه زمانی منتشر می شود ؟
مطابق متن مقاله ، داوطلبان چند روز قبل از برگزاری آزمون باید نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند .




3- آزمون کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه برگزار می شود ؟
بله ، مطابق متن مقاله کلیه متقاضیان تحصیل در رشته محل های کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد در یک آزمون هماهنگ شرکت می کنند . 

منبع : تاریخ کنکور کارشناسی ارشد سال 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PxD2
نظرتان را بنویسید