کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 با تکمیل فرم اینترنتی علاقه مندی خود را نسبت به ادامه تحصیل در رشته محل های دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد اعلام می کنند پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 می توانند در این آزمون شرکت نماید . کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1400 چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد . 




سازمان سنجش پس از بررسی اطلاعات ثبت نامی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 1400 مقدمات لازم برای برگزاری این آزمون را فراهم کرده و کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد را بر روی سایت خود قرار می دهد . از این رو کلیه متقاضیان رشته محل های دانشگاه های سراسری اعم از روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد که در موعد مقرر ثبت نام خود را انجام داده اند با مراجعه به سایت سازمان سنجش می توانند کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 1400 را دریافت نمایند .

این کارت که چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد حاوی اطلاعات ثبت نامی ، زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1400 و آدرس حوزه امتحانی می باشد که همراه داشتن آن برای ورود به جلسه آزمون الزامی است . گفتنی است کنکور کارشناسی ارشد به صورت جامع و یکپارچه توسط سازمان سنجش برگزار شده و برای کلیه داوطلبان دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد یک کارت ورود به جلسه صادر می شود . در ادامه به بررسی زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 پرداخته و جزئیات مربوط به آن را شرح می دهیم .



زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400
هر ساله با انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد جدول زمان بندی این آزمون نیز در اختیار داوطلبان قرار گرفته و تاریخ تقریبی هر فرایند را مشخص می کند . یکی از این فرایندها توزیع کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد است که سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا با تاخیر و در اواسط مرداد ماه انجام شد .

برای دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد سال پیش ، سازمان سنجش بازه زمانی 25 تا 27 فروردین ماه را به این فرایند اختصاص داده بود که به علت شیوع کرونا و به تعویق افتادن آزمون به 13 مرداد ماه موکول شد . پیش بینی می شود کارت ورود به جلسه ارشد 1400 نیز مانند روال همیشگی آن تا قبل از شیوع کرونا در اواخر خرداد ماه و یا اوایل اردیبهشت ماه باشد .

داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد از زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 باخبر شوند . اطلاع به موقع از این بازه زمانی باعث می شود داوطلبان به برنامه ریزی کنکور کارشناسی ارشد پرداخته و با مطالعه منابع مفید و مناسب آمادگی لازم را برای حضور در جلسه آزمون کسب نمایند .



زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1400 به محض اعلام ، اطلاع رسانی می شود .



 لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1400



پارسال به دلیل شیوع بیماری کرونا داوطلبان کنکور ارشد علاوه دریافت کارت می بایست در خودارزیابی کنکور کارشناسی ارشد در سایت salamat.gov.ir نیز فرمی را تکمیل کرده و گواهی پرینت شده آن را با خود در جلسه کنکور همراه می کردند .

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 1400









نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400
پس از مشخص شدن زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 داوطلبان می بایست به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و کارت آزمون خود را پرینت نمایند . لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 در سامانه این آزمون فعال شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . به منظور دسترسی به سامانه کنکور کارشناسی ارشد 1400 باید وارد بخش " کارشناسی ارشد " شوید .







روی لینک " سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 " کلیک کنید . 






در ادامه گزینه " ورود به سیستم " را انتخاب کنید .  





دو روش جستجو در اختیار شما قرار می گیرد که بر اساس آن می توانید به میز کار خود دست یابید . 


روش اول : بر اساس شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام 







روش دوم : بر اساس شماره پرونده و اطلاعات فردی 






 لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 1400



نکته : هر چند در طول فرایند ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد چندین بار به لزوم نگه داری شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام اشاره شده اما گاها با داوطلبانی مواجه هستیم که به دلایل مختلف اطلاعات ثبت نامی خود را فراموش کرده و درصدد بازیابی آن ها می باشند . سازمان سنجش به منظور رفاه حال این دسته از داوطلبان امکان ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش را  فراهم کرده که بر اساس آن می توانند نسبت به دریافت شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد اقدام نمایند . 


در صورت درست بودن اطلاعات درخواستی ، میز کار داوطلب به نمایش در می آید که یکی از گزینه های آن " پرینت کارت ورود به جلسه " می باشد .  با کلیک بر روی این گزینه می توانید کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 را مشاهده کرده و نسبت به چاپ آن اقدام نمایند . 



 راهنمای تصویری فوق مربوط به نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد سال گذشته بوده و در موعد مقرر بروزرسانی خواهد شد . 



بیشتر بخوانید: ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش


ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400
همان طور که گفتیم کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد حاوی اطلاعات ثبت نامی داوطلب و تاریخ و محل برگزاری آزمون می باشد که می بایست کاملا صحیح و به دور از هر گونه خطا و اشتباه باشد . از این رو داوطلبان می بایست مندرجات روی کارت آزمون را مورد بررسی قرار داده و در صورت وجود مغایرت نسبت به اصلاح و ویرایش آن اقدام نمایند .

در صورتی که این مغایرت در برخی اطلاعات ثبت نامی نظیر نام رشته تحصیلی ، نام محل تحصیل ، سهمیه ها و معدل دوره کارشناسی مشاهده شود از طریق سایت سازمان سنجش و با مراجعه به بخش " ویرایش اطلاعات کارت " قابل اصلاح است . لازم به ذکر است آن دسته از داوطلبان مشمول سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد که سهمیه آن ها از طرف ارگان مربوطه مورد تایید قرار نگرفته ، برای بررسی و روشن شدن وضعیت خود باید به ارگان های ذیربط مراجعه نمایند .

در خصوص ویرایش معدل کنکور کارشناسی ارشد 1400 ذکر این نکته ضروری است که مغایرت در این معدل تبعات جبران ناپذیری را به دنبال داشته و گاها باعث محرومیت داوطلب خواهد شد . از این رو داوطلبان می بایست بر اساس نکات زیر نسبت به ویرایش معدل خود اقدام نمایند :

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی که تا تاریخ 1/10//99 موفق به اخذ مدرک لیسانس شده اند باید معدل مندرج در مدرک تحصیلی خود را وارد نمایند . 


داوطلبانی که در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 دانشجو بوده و حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه 99 فارغ التحصیل شده اند باید نسبت به اصلاح معدل خود اقدام نمایند . 


داوطلبانی که دانشجوی سال آخر کارشناسی بوده و حداکثر تا تاریخ 31 شهریور ماه 1400 فارغ التحصیل می شوند باید میانگین واحدهای گذرانده تا تاریخ 30 بهمن 99 را وارد نموده و پس از تکمیل فرم مخصوص معدل آن را به تایید دانشگاه محل تحصیل خود رسانده و نزد خود نگه دارند . 


فارغ التحصیلان دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته باید معدل مقطع کاردانی و کارشناسی آنان با معدل مندرج در کارت آزمون آن ها یکسان باشد . 


دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته که حداکثر تا تاریخ 31 شهریور 1400 فارغ التحصیل می شوند باید معدل مقطع کاردانی و میانگین واحدهای گذرانده شده تا تاریخ 30 بهمن 99 آنان در مقطع کارشناسی با معدل مندرج در کارت آزمون آنان یکسان باشد .







باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400
هر چند بیش تر اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش قابل ویرایش است اما در خصوص اصلاح برخی اطلاعات نظیر زبان خارجی و معلولیت ، مراجعه به باجه های رفع نقص تنها راه حل می باشد .

از این رو چنان چه زبان خارجی مندرج در کارت ورود جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 با زبان خارجی که در زمان ثبت نام انتخاب کرده اید مغایرت دارد یا در رابطه با معلولیت ( نابینا ، کم بینا ، ناشنوا ، کم شنوا و معلول جسمی حرکتی ) اختلافی مشاهده می شود باید در بازه زمانی اعلام شده به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 مراجعه نمایید که لیست آدرس آن ها را به محض انتشار در این قسمت قرار می دهیم . 



 لینک دانلود آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 به محض انتشار فعال می شود



داوطلبان به منظور دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 می توانند از راهنمایی های کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا استفاده نموده و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا بهره مند شوند . 



در ادامه بخوانید: ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد



سوالات متداول


1- آیا فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی باید معدل مندرج در کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 را ویرایش کنند ؟
در صورتی که معدل مندرج روی کارت آزمون با معدل درج شده در مدرک تحصیلی آن ها یکی باشد نیازی به ویرایش نیست . 




2- آیا حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400 توسط سازمان سنجش تعیین می شود ؟
خیر ، داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 حوزه امتحانی خود را مشخص می کنند . 




3- آیا کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز توسط سازمان سنجش منتشر می شود ؟
بله ، کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه برگزار شده و یک کارت ورود به جلسه برای کلیه داوطلبان منتشر می شود . 

منبع : کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QyEZ
نظرتان را بنویسید