زمان ثبت نام استخدام نیروی هوایی ارتش 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان مجری برگزاری آزمون استخدام نیروی هوایی ارتش از علاقه مندان به استخدام در این ارگان ثبت نام بعمل می آورد . ثبت نام نیروی هوایی ارتش 99 طبق روال سالیان گذشته به صورت حضوری بوده و در بازه زمانی مشخصی صورت می گیرد .



متقاضیان استخدام نیروی هوایی ارتش 99 باید در صورت دارا بودن شرایط در زمان مقرر با پرداخت هزینه ثبت نام و آماده نمودن مدارک لازم به نزدیک ترین دفاتر استخدامی مراجعه کرده و با ارائه کپی مدارک ، فرم ثبت نام نیروی هوایی ارتش 99 را تکمیل نمایند .

کلیه متقاضیان استخدام نیروی هوایی ارتش باید در آزمون جامع و هماهنگی که ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می کند شرکت کرده و برای دستیابی به قبولی برای استخدام این ارگان با یک دیگر به رقابت بپردازند . با توجه به اینکه ثبت نام به صورت حضوری انجام می شود ، اطلاع از زمان ثبت نام نیروی هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و سبب می شود داوطلبان استخدام در این ارگان این برهه زمانی را از دست ندهند . در ادامه به بررسی زمان ثبت نام استخدام نیروی هوایی ارتش 99 می پردازیم . 



زمان ثبت نام استخدام نیروی هوایی ارتش 99
ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور اطلاع به موقع داوطلبان از زمان ثبت نام استخدام نیروی هوایی ارتش​ جدول زمان بندی این آزمون را در اطلاعیه استخدام این ارگان منتشر کرده و و بر روی سایت خود به آدرس aja.ir قرار می دهد .

نیروی هوایی ارتش در دو مقطع  افسر پیمانی و کارمند علمی و تجربی نیروی هوایی ارتش و پدافند هوایی ارتش نیروی از واجدان شرایط استخدام نیروی می پذیرد . 

ثبت نام نیروی هوایی ارتش به صورت حضوری بوده و متقاضیان لازم است با مراجعه به دفاتر گزینش و استخدام مربوطه با ارائه مدارک لازم ثبت نام خود را انجام دهند . ثبت نام هر نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش در بازه های زمانی جداگانه صورت میگیرد که در این بخش زمان دقیق آن ارائه شده است .



 متقاضیان استخدام در نیروی هوایی ارتش لازم است از تاريخ  99/07/28 الی 99/8/28 در ایام هفته از ساعت ( 8:00 الی 1 3:00) و دوشنبه‌ها و پنج ‌شنبه‌ ها از ساعت ( 8:00 الی 11:00 ) حضوراً به يكی از حوزه‌ های ثبت نام تعیین شده توسط ارگان مربوطه مراجعه و پس ازتحويل مدارک نسبت به ثبت نام اقدام نمايند .



در ادامه بخوانید: شرایط استخدام در نیروی هوایی ارتش جمهوری





زمان ثبت نام در نیروی پدافند هوایی ارتش
​ متقاضیان استخدام در نیروی پدافند هوایی ارتش لازم است از تاریخ 99/8/5  الی 99/8/15 در ساعات اداری ( 8:00 الی 13:00 ) به صورت حضوری به محل های مندرج در آگهی مراجعه و ضمن تحویل مدارک نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . 

متقاضیان می بایست در بازه زمانی در نظر گرفته شده ، در صورت دارا بودن شرایط استخدام در این ارگان ، به دفاتر استخدامی نزدیک محل سکونت خود مراجعه کرده و فرم اعلام آمادگی برای ثبت نام را به همراه مدارک لازم برای ثبت نام تکمیل و ارائه نمایند  .

بیشتر بخوانید: آدرس دفاتر استخدامی نیروی هوایی ارتش












 کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند با بررسی شرایط استخدام نیروی هوایی ارتش 99 متقاضیان استخدام در این ارگان را به بهترین نحو یاری دهند . راه ارتباطی شما با مشاوران این سامانه سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشد .     












سوالات متداول


1- ثبت نام نیروی هوایی ارتش در چه سایتی انجام می شود ؟
این ثبت نام به صورت حضوری انجام می شود که توضیحات تکمیلی در خصوص نحوه ثبت نام در مقاله ارائه شده است .




2- شرایط ثبت نام نیروی هوایی در چه سایتی ارائه می شود ؟
در سایت ارتش جمهری اسلامی ایران که البته در این مقاله راهنمای مطالعه شرایط ثبت نام نیروی هوایی ارائه شده است .




3- زمان ثبت نام نیروی هوایی ارتش چه تاریخی است ؟
در آبان ماه است که به جزئیات دقیق آن ، در این مقاله اعلام شده است  .

منبع : زمان ثبت نام استخدام نیروی هوایی ارتش 99 
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PoW1
نظرتان را بنویسید