مدارک لازم برای استخدام نیروی هوایی ارتش 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان استخدام نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور آمادگی برای مراجعه به دفاتر ثبت نام نیروی هوایی ارتش باید مدارک مورد نیاز را همراه خود داشته و ضمن ارائه مدارک ، بند های مختلف فرم ثبت نام را با توجه به آن تکمیل نمایند . این مدارک شامل مدارک شناسایی و مدارک تحضیلی و وضعیت نظام وظیفه داوطلب می باشد .




به دلیل حضوری بودن ثبت نام نیروی هوایی ارتش داوطلبان باید مدارک شخصی ، تحصیلی ، نظام وظیفه خود را همراه داشته باشند تا صحت اطلاعات آن ها بررسی شود . بر این اساس کلیه متقاضیان استخدام می بایست پس از آماده نمودن مدارک لازم برای ثبت نام نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دفاتر استخدامی نزدیک محل سکونت خود مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را پشت سر گذارند .

با توجه به اهمیت ارائه این مدارک به مسئولین ثبت نام در ادامه این مقاله ، کلیه ی مدارک لازم برای ثبت نام نیروی هوایی ارتش 99 ارائه شده تا داوطلبان بدون هیچ مشکلی ثبت نام خود را در حوزه ثبت نامی مشخص شده در هر استان انجام دهند . 



مدارک لازم برای ثبت نام نیروی هوایی ارتش 99
با توجه به این که ثبت نام نیروی هوایی ارتش به صورت حضوری انجام می شود ، ضمن رائه اصل مدارک ، تصویر آن ها می بایست به صورت لوح فشرده آماده شود . از جمله مدارک لازم برای ثبت نام داوطلبان می توان به موارد زیر اشاره کرد :


 مدارک لازم برای استخدام نیروی هوایی ارتش



 3 قطعه عكس 4×3 پشت نويسی شده .
  اصل و روگرفت مدرک تحصیلی مرتبط یا گواهی موقت پایان تحصیلات برای افسران وکارمندان علمی .

 اصل و روگرفت مدرک دیپلم مرتبط برای کارمندان تجربی و در صورت نداشتن دیپلم مرتبط ، ارائه مدرک دیپلم غیر مرتبط به همراه گواهی مهارت فنی و حرفه ای از مراکز آموزش فنی و حرفه ای الزامی می باشد .

تبصره : درج معدل در مدارک تحصیلی (موقت یا دائم) الزامی می باشد .

 اصل شناسنامه و یک سری روگرفت از تمامی صفحات .
 اصل و روگرفت كارت ملي يا ابلاغيه شماره ملي .
 اصل و روگرفت كارت پايان خدمت يا گواهي اشتغال به خدمت يا برگه اعزام به خدمت یا گواهی اشتغال به تحصیل .

 واریز مبلغ 700/000 ریال (هفتصد هزار ریال) به حساب شماره  5151579100005  بانک سپه به نام درآمد حاصل از جذب و گزینش دانشجو آجا و ارائه اصل فیش واریزی در زمان ثبت نام. (ضمناً مبلغ واریزی به هیچ عنوان قابل استرداد نمی باشد ).

 خانواده درجه یک شهداء ، جانبازان ، آزادگان ، فرزندان كاركنان نيروهاي مسلح و داوطلبان عضو بسيج فعال بايستی هنگام ثبت نام اصل و روگرفت نامه معتبر از مراجع ذيصلاح دال بر مشموليت خود را ارائه نمايند .

 ارائه تصاویر اسکن شده شناسنامه و کارت ملی ، وضعیت نظام وظیفه ، مدرک تحصیلی و نامه مربوط به امتیازات مصوب (فرزندان" شهید ، جانباز ، آزاده ، نظامی"و بسیج فعال ) در قالب لوح فشرده به مسئول دفاتر استخدام (هر کدام از تصاویراسکن شده با پسوند  JPG.*  و حداکثر ظرفیت 200کیلو بایت ) .

 دارندگان مدارکی که مشمول طرح می باشند به هنگام ثبت نام روگرفت گواهی اتمام طرح و یا معافیت از آن را ارائه نمایند .



در نظر داشته باشید مبلغ واریزی به هیج وجه قابل استرداد نمی باشد . 



بیشتر بخوانید:زمان ثبت نام استخدام نیروی هوایی ارتش
 تذکر : به دلیل عدم امکان استرداد وجوه واریزی به متقاضیان ، انطباق مشخصات و شرایط فردی با شرایط و ضوابط استخدام قبل از مراجعه به بانک  توسط داوطلب ضروری می باشد .






مدارک لازم برای ثبت نام پدافند هوایی ارتش 99
داوطلبانی که واجد شرایط استخدام  پدافند هوایی ارتش هستند لازم است با آماده کردن مدارک زیر به دفاتر استخدامی مشخص شده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران مراجعه کنند .


 مدارک لازم برای استخدام پدافند هوایی ارتش


 دو قطعه عکس 4×3  .
 اصل شناسنامه و کارت ملی.
 مدرکی که نشان دهنده وضعیت خدمتی داوطلب باشد . شامل کارت پایان خدمت ، گواهی اشتغال به خدمت ، کارت معافیت دائم غیر پزشکی برگه اعزام به خدمت ، گواهی اشتغال به تحصیل در مقطع بالاتر .

تبصره : فارغ التحصیلان نیمه اول سال جاری به علت برخورداری از معافیت تحصیلی،از ارائه مدرک یاد شده معاف می باشند .

 اصل گواهینامه مدرک تحصیلی و گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای ویژه کارمندان .

 خانواده درجه یک شهدا،جانبازان ، آزادگان ، فرزندان نظامی و بسیجیان فعال هنگام ثبت نام ، اصل و روگرفت مدرک معتبر از سازمان مربوطه در مراکز  استان ها جهت برخورداري از امتيازات  مصوب ارائه نمایند . در غیر این صورت امتیازی محاسبه نخواهد شد .

 واریز مبلغ 700/000 ریال ( هفتصد هزار ریال ) به حساب جاری 5151579091005 بانک سپه ( به نام حساب غیرقابل برداشت جذب و استخدام نیروی پدافند هوایی آجا ) و ارائه اصل برگه واریزی در زمان ثبت نام .












خانواده درجه 1 شهداء ، جانبازان ، آزادگان ، فرزندان كاركنان نيروهای مسلح و بسيجيان فعال بايستی هنگام ثبت نام جهت برخورداری از امتیازات مصوب اصل و روگرفت نامه معتبر از مراجع ذی صلاح دال بر مشموليت خود را ارائه نمايند .

 تذکر : با توجه به عدم استرداد مدارک تحویلی ، ارائه مدارک اصلی صرفاً جهت مطابقت با روگرفت مدارک دریافتی بوده و از تحویل اصل مدارک در موعد ثبت نام خودداری گردد .



 ارائه کلیه ی مدارک ( تصاویر اسکن شده شناسنامه ، کارت ملی ، وضعیت سربازی ، مدرک تحصیلی و نامه مربوط به امتیازات مصوب ( فرزندان معظم "شهداء ، جانباز، آزاده ، نظامی" و بسیج فعال ) می بایست به صورت لوح فشرده به ( اسکن شده با پسوند  JPG.*  و حداکثر ظرفیت 200کیلو بایت ) مسئول دفتر استخدام صورت گیرد .



در ادامه بخوانید: صفر تا صد استخدام نیروی هوایی ارتش

داوطلبانی که در بررسی مدارک استخدام نیروی هوایی ارتش خود با مشکل مواجه بوده و برای ثبت نام نیاز به مشورت دارند نیز می توانند از راهنمایی های کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در ارتباط باشند .










سوالات متداول


1- اطلاعیه مدارک لازم برای ثبت نام نیروی هوایی ارتش توسط چه ارگانی منتشر می شود ؟  
این اطلاعیه توسط سایت ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود که البته در این مقاله اطلاعات مورد نیاز برای ثبت نام ارائه شده است .






2- نحوه ثبت نام نیروی دریایی ارتش به چه صورت است ؟  
ثبت نام این ارگان به صورت حضوری انجام می شود که در این مقاله مراحل آن ارائه شده است .






3- برای ثبت نام در نیروی هوایی ارتش چه مدارکی را باید آماده کنیم ؟  
مدارکی شامل هویتی ، تحصیلی ، نظام وظیفه می شود که در این مقاله کلیه مدارک لازم برای استخدام نیروی هوایی ارتش ارائه شده است .

منبع : مدارک لازم برای استخدام نیروی هوایی ارتش 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/On6Y
نظرتان را بنویسید