تمدید مهلت ثبت نام وام دانشجویی 1400 - 1401​

تمدید مهلت ثبت نام وام دانشجویی 1400 - 1401​
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
صندوق رفاه دانشجویان جهت رسیدگی به درخواست های دانشجویان متقاضی دریافت انواع وام های دانشجویی ، معمولا در بازه زمانی مختلف ، مهلت ثبت نام وام دانشجویی و ثبت درخواست داوطلبان را بین چند روز تا یک ماه تمدید می کند .




در سال تحصیلی 1400 - 1401​ دانشجویان می توانند در 5 نوع وام تحصیلی ، شهریه ، ضروری ، مسکن و ویژه دکتری ثبت نام کنند . در نیمسال های اول و دوم تحصیلی صندوق رفاه دانشجویان جدول انواع وام های دانشجویی را به همراه مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام از طریق سایت خود به نشانی swf.ir به دانشجویان اطلاع رسانی می کند .

متقاضیان دریافت این وام ها و تسهیلات می توانند در زمان مقرر شده در سال تحصیلی 1400 - 1401​  نسبت به ثبت نام در سامانه فوق و ارسال درخواست برای اخذ وام مورد نظر خود اقدام نمایند . پس از اتمام مهلت ثبت نام وام دانشجویی ، معمولا صندوق رفاه آخرین فرصت ثبت نام را تمدید کرده تا جاماندگان از ثبت نام این تسهیلات بتوانند درخواست خود را ثبت کنند که در ادامه زمان تمدید مهلت ثبت نام وام دانشجویی را اطلاع رسانی کرده ایم .



تمدید مهلت ثبت نام وام دانشجویی 1400 - 1401
در اوایل هر نیمسال تحصیلی، صندوق رفاه دانشجویان در اطلاعیه ای زمان رمانبندی ثبت نام انواع وام های دانشجویی را اعلام می کند. معمولا پس از اتمام زمان ثبت نام، این صندوق مهلتی را با عنوان تمدید مهلت ثبت نام وام دانشجویی در نظر می گیرد. برای اطلاع از مهلت ثبت نام وام های دانشجویی 1400 - 1401​ می توانید عضو کانال تلگرام سامانه مشاوره هیوا شوید .





به محض اعلام زمان تمدید مهلت ثبت‌ نام وام‌ های دانشجویی نیمسال اول تحصیلی 1400 - 1401 این مطلب به روز رسانی می شود.



حتما بخوانید: راهنمای ثبت نام وام دانشجویی






مشاوره ثبت نام وام دانشجویی 1400 - 1401
متقاضیان برای دریافت وام باید ابتدا در پورتال صندوق رفاه دانشجویی به آدرس bp.swf.ir ثبت ‌نام کرده و تشکیل پرونده دهند و بعد از آن تقاضای وام خود را در سامانه ثبت کنند . در مرحله بعدی اداره رفاه دانشگاه محل تحصیل متقاضیان، صلاحیت دانشجویان را بررسی کرده و پس از تایید دانشگاه، نام آنان در لیست دریافت کنندگان وام قرار می دهد.



دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی کاردانی پیوسته و ناپیوسته ، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی ، می توانند ثبت نام وام دانشجویی را در سایت صندوق رفاه دانشجویان انجام دهند . برای ثبت نام وام دانشجویی ، متقاضی باید بسته به نوع وام مورد نظر خود مدارک لازم را برای ثبت نام آماده نماید که در مقاله زیر به این موضوع پرداخته شده است.












توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا ، از زمان دقیق ثبت نام وام های دانشجویی 1400 - 1401 مطلع شوید و فرم را در همان روزهای اولیه تکمیل و ثبت نمایید . مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی تمامی مراحل ثبت نام وام های دانشجویی 1400 - 1401 را به صورت دقیق برای علاقه مندان انجام دهند .

در ادامه بخوانید: مدارک لازم برای دریافت وام دانشجویی









سوالات متداول


1- آیا مهلت ثبت نام وام دانشجویی صندوق رفاه دانشجویی تمدید می شود ؟
مهلت ثبت نام وام دانشجویی معمولا تمدید می شود که جزئیات بیشتر در این باره در متن مقاله ارائه شده است .




2- مهلت ثبت نام وام های دانشجویی چند بار تمدید می شود ؟
ممکن است در برخی از نوبت های ثبت نام دریافت وام دانشجویی مهلت آن توسط صندوق رفاه یک یا دو بار تمدید شود که در متن مقاله جزئیات بیشتر ارائه شده است .




3- آخرین فرصت ثبت نام وام دانشجویی چه زمانی است ؟
آخرین فرصت ثبت نام وام دانشجویی در متن مقاله اطلاع رسانی شده است .

منبع : تمدید مهلت ثبت نام وام دانشجویی 1400 - 1401​
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WYrW
نظرتان را بنویسید