آخرین تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد

آخرین تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داو

داوطلبانی که قصد انتخاب رشته پزشکی در دانشگاه آزاد 1400 را دارند می توانند با مقایسه تراز کسب شده خود با ترازهای قبولی سال گذشته که در این مقاله ارائه شده، شانس قبولی خود را در واحدهای دانشگاه آزاد، بسنجند تا انتخاب رشته ای دقیق تر داشته باشند.




رشته پزشکی از رشته های پرطرفدار در میان داوطلبان کنکور سراسری تجربی است که هر سال متقاضیان زیادی برای قبولی در این رشته با هم رقابت می کنند. قبولی در رشته پزشکی دانشگاه های سراسری یا آزاد، یکی از بزرگترین اهداف داوطلبان کنکور تجربی است که عواملی مانند درآمد بالا، منزلت اجتماعی و موقعیت شغلی مناسب سبب شده است که توجه همه متقاضیان و خانواده ها به این رشته جلب شود.

با توجه به ظرفیت محدود و در عین حال پرطرفدار بودن این رشته، اطلاع از آخرین تراز قبولی سال های گذشته کمک به سزایی به داوطلبان در برنامه ریزی کنکور سراسری 1400 و همچنین چیدمان و اولویت بندی انتخاب رشته می کند. با توجه به اهمیت این اطلاعات بر آن شدیم در این مقاله اطلاعات آخرین تراز قبولی پزشکی سال گذشته را در اختیار داوطلبان کنکور تجربی 1400 قرار دهیم.



تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 99 - 1400
بسیاری از داوطلبان متقاضی انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد از زمان برنامه ریزی برای کنکور تا مرحله انتخاب رشته به دنبال اطلاعاتی درباره تراز های قبولی در این رشته در دانشگاه آزاد هستند. لازم به ذکر است که تا سال 97 پذیرش دانشجو در دانشگاه ازاد بر اساس تراز وی صورت می گرفت اما از سال 98 شیوه پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد دچار تغییراتی شد.



به طور مثال از کنکور 98 به بعد داوطلبان بر اساس سهمیه منطقه گزینش شدند و در سال 99 سازمان سنجش اعلام کرد انتخاب رشته پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه ازاد از طریق سایت سنجش و همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می شود. به طور کلی در حال حاضر انتخاب رشته دانشگاه ازاد بر اساس رتبه داوطلبان در سهمیه نهایی سنجیده می شود.



تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد
دانشگاه محل قبولی تراز قبولی
 دکتری عمومی / واحد پزشکی تهران 9988
 دکتری عمومی / واحد تبريز 9920
دکتری عمومی / واحد مشهد 9837
 دکتری عمومی / واحد کازرون 9811
 دکتری عمومی / واحد ساری 9800
 دکتری عمومی / واحد اردبيل 9770
دکتری عمومی / واحد قم 9751
دکتری عمومی / واحد تنکابن 9746
دکتری عمومی / واحد نجف آباد 9726
دکتری عمومی / واحد يزد 9717
 دکتری عمومی / واحد شاهرود 9696
دکتری عمومی / واحد کرمان 9684


 هر چقدر تراز کسب شده توسط داوطلب به محدوده تراز مندرج در جدول نزدیک تر یا بالاتر باشد ، شانس قبولی داوطلب بالاتر است . همچنین هر چقدر تراز متقاضی از محدوده تراز های قبولی پزشکی بالا، دورتر یا پایین تر باشد ، شانس وی برای قبولی در آن دانشگاه پایین تر است.



بیشتر بخوانید: آخرین رتبه قبولی پزشکی دانشگاه آزاد





تراز قبولی پزشکی ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد 99 - 1400
ظرفیت مازاد خودگردان دوره ای در دانشگاه آزاد است که از طریق آزمون در قبال دریافت شهریه ای معادل شهریه دانشگاه پردیس خودگردان اقدام به پذیرش دانشجو می کند. در این بخش بر اساس اطلاعات موجود از سال گذشته، رتبه آخرین نفر قبولی پزشکی ظرفیت مازاد خودگردان دانشگاه آزاد در اختیار داوطلبان این رشته قرار داده شده است.



تراز قبولی پزشکی ظرفیت خودگردان دانشگاه آزاد
دانشگاه محل قبولی تراز قبولی
دکتری عمومی / واحد پزشکی تهران - ظرفیت خودگردان 9652
دکتری عمومی / واحد ساری -  ظرفیت خودگردان 9627
دکتری عمومی / واحد اردبیل -  ظرفیت خودگردان 9622
دکتری عمومی / واحد مشهد - ظرفیت خودگردان 9608
دکتری عمومی / واحد یزد -  ظرفیت خودگردان 9577
دکتری عمومی / واحد تنکابن - ظرفیت خودگردان 9577
دکتری عمومی / واحد قم - ظرفیت خودگردان 9576
دکتری عمومی / مرکز آموزش بین المللی قشم 9571
دکتری عمومی / واحد نجف آباد -  ظرفیت خودگردان 9567
دکتری عمومی / واحد شاهرود - ظرفیت خودگردان 9559
دکتری عمومی / واحد کرمان - ظرفیت خودگردان 9548
دکتری عمومی / واحد زاهدان 9283
دکتری عمومی / واحد زاهدان - ظرفیت خودگردان 9181


بیشتر بخوانید: کارنامه پزشکی پردیس خودگردان کنکور 99 - 1400









مشاوره قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 99 - 1400
متقاضیان انتخاب رشته دانشگاه آزاد توجه داشته باشند که اطلاعات مذکور مربوط به آخرین تراز های قبولی سال 96 می باشد و نمی تواند قبولی داوطلبان را در این رشته برای کنکور 1400 تضمین کند. بنابراین با توجه به افزایش جامعه آماری، رقابت تنگاتنگ و تغییرات تراز و ظرفیت محدود در دانشگاه های آزاد آمار قبولی انتخاب رشته پزشکی دانشگاه آزاد در کنکور 1400 دستخوش تغییراتی خواهد شد.



این اطلاعات تنها به منظور اطلاع از حدود قبولی های رشته محل های رشته پزشکی ارائه شده است و ممکن است برای سال تحصیلی 1400 این میزان از تراز با مقداری افزایش رو به رو باشد. بنابراین هر چقدر تراز کسب شده توسط داوطلب به محدوده تراز قبولی های مذکور نزدیک تر یا بیشتر باشد، شانس قبولی داوطلب بالاتر است و همچنین هر چقدر تراز متقاضی از محدوده تراز های پزشکی سال گذشته بالاتر باشد، شانس وی برای قبولی در آن رشته و در آن دانشگاه بیشتر است.



به داوطلب توصیه می کنیم انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را صرفا بر اساس 4 فاکتور ( علاقه، کیفیت دانشگاه و هیئت علمی، دوری و نزدیکی، شهریه ) اولویت بندی نماید.

بیشتر بخوانید: کارنامه قبولی پزشکی سراسری 99







اگر بعد از مطالعه مقاله همچنان درباره تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 1400 ابهامی دارید می توانید سوالات خود را از مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید. برای این کار کافیست از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید. همچنین پیشنهاد می کنیم برای دریافت تازه ترین اخبار در خصوص اعلام نتایج و انتخاب رشته دانشگاه آزاد عضو کانال تلگرام و صفحه اسنتاگرام کنکور سراسری هیوا باشد.

در ادامه بخوانید: نتایج کنکور دانشگاه آزاد 1400



سوالات متداول


1- اطلاع از آخرین تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 99 در چه زمانی مفید است؟ 
با توجه به اینکه این اطلاعات محدود تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد در سال تحصیلی 99 را نشان می دهد می توانید از زمان برنامه ریزی برای کنکور 1400 تا مرحله انتخاب رشته از این اطلاعات که در این مقاله نیز ارائه شده است استفاده نمایید.




2- برای اطلاع از محدوده تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد 1400 چه پیشنهای دارید؟  
اطلاع از تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد در کنکور سال گذشته، نزدیک ترین منبع به کنکور 1400 می باشد که این آمار به منظور دسترسی راحت داوطلبان در این مقاله نیز ارائه شده است.




3- آخرین تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد در کنکور 99 به چه صورت بوده است؟   
آخرین تراز قبولی های پزشکی دانشگاه آزاد در کنکور 99 در دانشگاه های مختلف متفاوت است که در این مقاله آخرین تراز قبولی های پزشکی دانشگاه آزاد در کنکور 99 ارائه شده است.      

منبع : آخرین تراز قبولی پزشکی دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MlEm
نظرتان را بنویسید