اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400

اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
معمولا هر ساله مدتی پس از برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ، اسامی پذیرفته شدگان رشته های بدون آزمون و رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی ، از سوی سازمان سنجش اعلام می شود . طبق مندرجات دفترچه ثبت نام ، اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد .




فارغ التحصیلان مقطع کاردانی می توانند در پذیرش بدون آزمون و با آزمون مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه ها نام نویسی کرده و با کسب حد نصاب لازم سوابق و یا نمره آزمون در رشته و دانشگاه مورد نظر خود پذیرفته شوند . معمولا نتیجه قبولی داوطلبان مدتی پس از برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی اعلام می شود .

هر ساله پس از برگزاری کنکور رشته های با آزمون کاردانی به کارشناسی ، سازمان سنجش برای رشته های کنکوری با بررسی درصد ها و تراز داوطلبان و رشته های انتخابی و برای رشته های بدون آزمون با بررسی سوابق ( معدل ) داوطلبان و انتخاب رشته هر فرد ، اسامی پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی را اعلام می کنند .

داوطلبان پذیرفته شده باید پس از اطلاع از قبولی در پذیرش بدون آزمون و یا با آزمون کارشناسی ناپیوسته سال 1400 برای تکمیل ثبت نام خود در محل قبولی اقدام کنند ، لذا با توجه به اهمیت اطلاع به موقع داوطلبان از اسامی قبول شدگان مقطع کارشناسی ناپیوسته در ادامه این مقاله جزئیات زمان و نحوه اعلام اسامی پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 را ارائه داده ایم .



زمان اعلام اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است پس از تکمیل فرآیند ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی داوطلبان متقاضی پذیرش مقطع کارشناسی نا پیوسته ، کنکور رشته های با آزمون برگزار می شود . سازمان سنجش نیز مذتی پس از برگزاری این آزمون ، لیست اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی را اعلام می کند .



با استناد به رویه سال های گذشته و طبق مندرجات دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته در خصوص اعلام نتایج کنکور کاردانی به کارشناسی و قبولی های سال 1400 ، احتمالا اسامی پذیرفته شدگان رشته های با آزمون و بدون آزمون پذیرش مقطع کاردانی به کارشناسی سال جاری در محدوده زمانی اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد .





اسامی پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 دهه سوم شهریور اعلام می شود



به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 و یا انتشار اسامی قبولی علاوه بر بروزرسانی این مقاله ، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .



داوطلبان رشته های با آزمون پیراپزشکی کنکور کاردانی به کارشناسی سال 1400 می توانند پس از اعلام اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 در صورت علاقه برای رشته محل های ارائه شده در دانشگاه آزاد نیز نام نویسی کنند .

حتما بخوانید: راهنمای انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد




نحوه اعلام اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400
همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است سازمان سنجش مجری ثبت نام و برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی سال 1400 بوده و لذا اعلام اسامی پذیرفته شدگان پذیرش رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی و با آزمون کارشناسی ناپیوسته سال جاری نیز بر عهده این سازمان است . داوطلبان برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 باید وارد سایت سازمان سنجش به نشانی " sanjesh.org " شوند .



مراحل مشاهده اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400



ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی " sanjesh.org "

انتخاب گزینه " کاردانی به کارشناسی " از منوی سمت راست صفحه

انتخاب گزینه " اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400 "

انتخاب یکی از دو روش ارائه شده برای ورود به سامانه

وارد کردن اطلاعات خواسته شده و مشاهده نتیجه قبولی



داوطلبانی که برای رشته های با آزمون پیراپزشکی کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد سال 1400 می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته این دانشگاه مطلع شوند .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد


راهنمای تصویری نحوه مشاهده اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400



1 - ورود به سایت سازمان سنجش با جست و جوی عبارت " سازمان سنجش " و یا " sanjesh.org " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر سیستم







2 - انتخاب گزینه " کاردانی به کارشناسی " از منوی سایت سازمان سنجش







3 - انتخاب گزینه " اعلام نتایج نهایی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 1400 "







4 - ورود به سامانه با یکی از دو روش ارائه شده و مشاهده قبولی آزمون







به محض اعلام شدن اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400 لینک مشاهده نتایج در این قسمت فعال می شود .



لازم به ذکر است که به محض اعلام شدن اسامی پذیرفته شدگان با آزمون و بدون آزمون دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1400 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .



داوطلبانی که برای رشته های بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد نام نویسی کرده اند می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات اعلام اسامی پذیرش دانشگاه آزاد مطلع شوند .

در ادامه بخوانید: اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد









اگر پس از مطالعه جزئیات زمان و نحوه اعلام اسامی پذیرفته شدگان رشته های با آزمون و بدون آزمون دوره های کاردانی به کارشناسی سال 1400 ، سوالی در خصوص مشاهده قبولی های پذیرش این مقطع دارید می توانید با تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت کنید .












سوالات متداول


1-  اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی از چه طریقی اعلام می شود ؟
 اسامی پذیرفته شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی معمولا از سوی سازمان سنجش اعلام شده و بلافاصله لینک مشاهده اسامی قبولی ها در این مقاله نیز فعال می شود .




2- برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ناپیوسته به چه اطلاعاتی نیاز داریم ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، داوطلبان می بایست برای مشاهده لیست قبولی های این آزمون اطلاعات فردی و ثبت نامی خود را در سامانه وارد کرده و نتیجه قبولی را مشاهده کنند .




3-  اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی اعلام می شود ؟
 معمولا اسامی پذیرفته شدگان کنکور کارشناسی ناپیوسته مدتی پس از برگزاری این آزمون اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام اسامی در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

منبع : اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی به کارشناسی 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kAlE
نظرتان را بنویسید