سالن آرایشگاه مردانه آس - هفت حوض

سالن آرایشگاه مردانه آس - هفت حوض
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
حامد نظرزاده

سالن آرایشگاه مردانه آس یکی از معروف‌ترین سالن آرایشگاه تهران به مدیریت محمد کاشانی با بیش از 10 سال سابقه درخشان کاری است. این سالن آرایشگاه مردانه یکی از بهترین سالن آرایشگاه مردانه در تهران از منظر کاربران و انتخاب بسیاری از سوپراستارها و چهره‌ها مطرح از جمله داریوش فرضیایی، محمدرضا هدایتی، مهدی پاکدل، بنیامین بهادری، پژمان جمشیدی، مهران احمدی، سردار ازمون و ... بوده است.

سالن آرایشگاه مردانه آس در شرق تهران، دارای کادر حرفه‌ای و مجربی است که فارغ از نام و نشان برای تمامی مخاطبان این سالن آرایشگاه از جان و دل وقت می‌گذارند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، پیشرفته‌ترین تجهیزات زیبایی و جدیدترین متدهای روز آرایشگری خدمات رسانی می‌کنند. برای دریافت وقت این آرایشگاه مردانه با شماره سالن آرایشگاه مردانه آس 0217880081 تماس بگیرید.

 

خدمات سالن آرایشگاه آس تهران

 

      

      

      

      

      

 

سالن آرایشگاه مردانه آس در تهران همیشه سعی داشته است با جدیدترین متدهای روز به ارائه خدمات حرفه‌ای و درخور مخاطبان این سالن آرایشگاه مردانه در تهران بپردازند. خدمات سالن آرایشگاه آس به شرح زیر است.

1. آرایش و گریم داماد: سالن آرایشگاه مردانه آس جهت سهولت و راحتی دامادهای عزیز، سالنی اختصاصی برای دامادهای خود در نظر گرفته و آن را خانه داماد آس نامیده. در این سالن خدماتی همچون مشاوره رایگان پیرایش داماد، پیرایش موی سر و صورت، تقویت و جوانسازی مو، پاکسازی پوست داماد و گریم و آرایش حرفه‌ای داماد ارائه می‌شود.

2. پیرایش و استایلینگ موی سر

3. ترمیم و تقویت موی سر

4. پاکسازی پوست صورت

5. پیرایش تخصصی کودک در سالن آرایشگاه کودک آس

6. آموزش آرایشگری مبتدی و حرفه‌ای

برای تعیین نوبت آرایشگاه می‌توانید با شماره سالن آرایشگاه مردانه آس: 0217880081 تماس بگیرید.

لینک مرجع https://iranbrand.info/as
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Y4GW
نظرتان را بنویسید