طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه

طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
Mohammad

بیش از 39 میلیون جستجوی تجاری روزانه به صورت آنلاین انجام می شود و اگر می خواهید در نتایج جستجو دیده شوید و افراد بیشتری را به مشتری تبدیل کنید، به یک وب سایت سالن زیبایی نیاز دارید. حضور هر کسب و کاری در اینترنت ضروری است.

زیرا سرمایه گذاران، مشتریان، شرکای تجاری، حتی کارمندان بالقوه با کسب و کار، محصولات و خدمات شما به روشی سریع و آسان آشنا می شوند.

حدود 80٪ از مشتریان قبل از تصمیم گیری در مورد یک سالن زیبایی معتبر، روی وب سایت گوگل جستجو و کلیک می کنند.

بنابراین طراحی سایت سالن زیبایی بسیار مهم است زیرا وب سایت شما یکی از بهترین و مهم ترین ابزارهای بازاریابی موجود برای نمایش خدمات و محصولات شما و تبدیل بینندگان به بازدید کننده است.

طراحی سایت سالن زیبایی

اگر طراحی سایت سالن زیبایی شما جذاب و کاربرپسند است و آنچه را که مشتریان شما به دنبال آن هستند ارائه می دهد، شانس بیشتری برای جذب بازدیدکنندگان آنلاین به سالن زیبایی خود دارید. زیرا باعث می شود بازدیدکنندگان آنلاین به شما و کسب و کار اینترنتی شما با طراحی سایت سالن زیبایی اعتماد کنند.

آیا می خواهید در مورد ملزومات طراحی وب سایت سالن زیبایی بیشتر بدانید؟! برای اطلاعات بیشتر به خواندن مقاله طراحی سایت سالن زیبایی ادامه دهید.

نکات طلایی و اهمیت طراحی سایت سالن زیبایی

وقتی صحبت از طراحی سایت و ویژگی های طراحی سایت سالن زیبایی می شود، اکثر مردم نمی دانند برای ساخت سایت از کجا شروع کنند. اولین قدم موثر برای شروع کار طراحی وب سایت سالن، این است که زیبایی، رنگ ها و برند سالن خود و همچنین مخاطبان هدف خود را در نظر بگیرید.

تنها راه برای اینکه کاربر احساس کند در سایت مورد نظر خود قرار گرفته است، داشتن یک طرح رنگارنگ است که با موضوع آنها مطابقت داشته باشد. اگر صاحب یک سالن زیبایی هستید، قبل از شروع طراحی سایت سالن زیبایی باید به چند نکته توجه داشته باشید.

جاذبه ی بصری

امروزه تقریباً هر کسب و کاری دارای یک وب سایت است. در نتیجه، رقابت در طراحی سایت بسیار قوی است، زیرا مصرف کننده معمولی مانند گذشته تحت تأثیر قرار نمی گیرد.

شخصی که مسئول تزئین یک وب سایت است باید اصول اولیه را بداند زیرا جزئیات کوچک مانند فونت ها یا حتی رنگ ها می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و مشتری را متقاعد کند.

طراحی سایت برای آرایشگاه ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد اگر قوانین اولیه خوش سلیقه را بدانید. با این حال، اگر می خواهید متمایز شوید، در اینجا نکاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

تایپوگرافی – خط اول محتوا

شاید خیلی ساده به نظر برسد، اما حقیقت این است که تایپوگرافی نقش اساسی در انتقال پیام به عموم دارد. یک توصیه کلی این است که فقط از حداکثر دو فونت مختلف، یکی اصلی و دیگری برای کنتراست استفاده کنید. شما باید فونتی را انتخاب کنید که با سبک خدماتی که ارائه می دهید مطابقت داشته باشد.

محتوا: مرکز شکست یا موفقیت

مهم نیست که یک صفحه وب چقدر رنگارنگ باشد، بدون محتوای قوی، همه تلاش ها بیهوده است. در اینترنت، محتوای یک سایت یا محصول مهم ترین بخش آن است و بنابراین باید جلب توجه کند، اصیل باشد و قوانین سئو محتوا را رعایت کند. در غیر این صورت وب سایت شما قابل مشاهده نخواهد بود.

همانطور که از نام آن پیداست، کلمه کلیدی در سالن های زیبایی “زیبایی” است. به همین دلیل بسیار مهم است که آن را در طراحی وب سایت سالن خود بگنجانید.

چه تصاویر تعاملی، انیمیشن، GIF، بنر یا تصاویر حرفه ای و زیبا، هر جزئیات طراحی وب سایت باید «زیبایی» را نشان دهد. وب سایت خود را به عنوان دروازه ورود به سالن مجازی خود در نظر بگیرید. اگر منعکس کننده سبک، کلاس و کیفیت خدمات شما و مشتریانتان نباشد، مردم وارد سالن نخواهند شد.

این موارد را هنگام طراحی سایت سالن زیبایی در نظر بگیرید:

  • عکس های سالن حرفه ای با کیفیت بالا
  • عکس های قبل و بعد از اصلاح
  • عکس‌های مکان – برای نشان دادن کسب‌وکار شگفت‌انگیزتان

بسیار مهم است که وب سایت خود را طوری ساختار دهید که تمام اطلاعات مهم به وضوح در بالا قابل مشاهده باشد و مردم وقت خود را صرف جستجو نکنند! اطمینان حاصل کنید که بالای صفحه شما شامل موارد زیر است:

  • ساعات کاری
  • مخاطب
  • دکمه رزرو

همچنین به یاد داشته باشید که:

خدماتی را که ارائه می دهید فهرست کنید و لیست قیمت آنلاین را منتشر کنید. پیوندهایی را به کانال های رسانه های اجتماعی مرتبط خود اضافه کنید.

سازگار با تلفن همراه

امروزه با توجه به پیشرفت چشمگیر تلفن های همراه در طول سال ها، مردم بدون توجه به جایی که هستند، بیشتر وقت خود را در مقابل یک صفحه نمایش می گذرانند.

سالن زیبایی باید برای همه کاربرانی که از طریق تلفن همراه خود از صفحه استفاده می کنند، طراحی شخصی داشته باشد. اگر این کار انجام نشود، مخاطب هدف به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

Call to action – بهترین راه برای تبدیل یک بیننده معمولی به یک مشتری بالقوه

هنگام طراحی وب سایت برای سالن زیبایی، طراح باید در نظر داشته باشد که برای کسب و کاری کار می کند که سعی در جذب آن دارد.

به عنوان یک سالن زیبایی، سایت باید به اندازه کافی تصاویر چشمگیر و حرفه ای برای نمایش خدمات و محصولاتی که ارائه می دهد داشته باشد. با در نظر گرفتن این موضوع، می توان به یک چیدمان نسبتا هماهنگ و آسان برای پیمایش دست یافت.

ترکیبی مثبت از کلمات و تصاویر

اگر یک صفحه دارای متن زیادی باشد، مردم تمایل دارند که از خواندن هر آنچه که نیاز دارند خسته شوند یا به طور کامل آن را به تعویق بیاندازند. بنابراین، هنگام طراحی سایت سالن، اهمیت ترکیب مثبت کلمات با تصاویر یا مستقیماً با طرح ها را باید در نظر داشت.

ناوبری – حرکت و روان بودن مهم هستند

روان بودن وب سایت مهمتر از آن چیزی است که فکر می کنید، زیرا اگر ناوبری خراب باشد یا برای مشتری جذاب نباشد، آنها علاقه ای به ادامه کاوش در خدمات نخواهند داشت. به همین دلیل است که جزئیات کوچک مانند یک بنر متحرک که آخرین یا مهم‌ترین به‌روزرسانی‌ها را نشان می‌دهد، چیزی است که بسیاری از مردم از آن استقبال می‌کنند.

چیدمان صحیح

طراحی سایت باید سازماندهی شده، با هماهنگی در رنگ ها و شکل ها، تا حد امکان ساده باشد. این بدان معنی است که حتی اگر طراحی وب سایت نسبتاً جالبی داشته باشید، کاربران می توانند به راحتی بدون احساس خستگی حرکت کنند و به راحتی می توانند مکان خود را برای دریافت هر نوع اطلاعات خاصی که می خواهند پیدا کنند.

سئو و اهمیت موتورهای جستجو در طراحی سایت سالن زیبایی

سئو یا خدمات سئو برای جستجو در اینترنت، اکثریت مردم در سراسر جهان از موتورهای جستجو مانند گوگل استفاده می کنند. آنها توسط سیستمی از رتبه بندی صفحات و اولویت دادن آنها به سایرین هدایت می شوند. بنابراین هنگام طراحی سایت سالن زیبایی باید سئو را نیز در نظر گرفت و بهترین راه برای سئو سایت مثبت داشتن محتوای بسیار با کیفیت، وب سایتی سریع و رابط کاربر پسند است.

رزرو قرار ملاقات آسان است

هدف یک وب سایت سالن زیبایی این است که برای مشتریان خود خودساز باشد. این بدان معناست که باید آماده ارائه انواع خدمات آنلاین باشد. شما به وب سایت خود نیاز دارید تا بتوانید برای مشتریان قرار ملاقات رزرو کنید. همچنین در صورت بروز مشکل در سیستم خودکار حتما شماره تماس یا ایمیل را وارد کنید.

خلاقیت های استایلیست ها چیزی است که مشتریان را عاشق سالن زیبایی می کند. اگر در حال طراحی وب سایت برای سالن زیبایی هستید، بهتر است با مقایسه قبل و بعد از دریافت خدمات از مشتری، نتیجه ای را که آرایشگران به دست می آورند نشان دهید و در عین حال، قابلیت های حرفه ای سالن به مشتریان بالقوه ارائه می شود. .

اندازه فونت می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند

چه یک وب‌سایت برای رایانه یا تلفن هوشمند طراحی شده باشد، اندازه فونت باید کامل باشد تا کلمات خوانا باشند. با روندهای مد همراه باشید این امر به‌ویژه زمانی مهم است که خدمات مرتبط با مد و ظاهر شخصی را ارائه دهید.

برای هر کسی که وب سایت را می بیند و می خواهد برای خدمات درخواست دهد. بنابراین بسیار مهم است که محل سالن یا سالن های شرکت به وضوح در صفحه مشخص شود.

اولین مزیت طراحی سایت سالن زیبایی، ایجاد حضور آنلاین در صنعت زیبایی است که به مشتریان کمک می کند تا به مشتریان خود اطلاع دهید که شما علاقه مند به خدمات رسانی به آنها هستید.

منبع: طراحی سایت سالن زیبایی و آرایشگاه

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qPKD
نظرتان را بنویسید