زمان دریافت کارنامه نهایی آزمون دکتری

زمان دریافت کارنامه نهایی آزمون دکتری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
شرکت کنندگان آزمون دکتری 99 که پس از اعلام نتایج نهایی این آزمون در انتظار دریافت کارنامه نهایی هستند ، می توانند احتمالا در دهه ابتدایی شهریور ماه و به فاصله کوتاهی پس از اعلام نتایج نهایی ، کارنامه نهایی خود را از سایت سازمان سنجش دریافت و مشاهده نمایند .


چند روز پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری 99 ، کارنامه نهایی داوطلبانی که در این آزمون شرکت کرده اند در سایت سازمان سنجش منتشر می شود . این کارنامه شامل مشخصات ثبت نامی ، جدول اطلاعات تحصیلی ، نمره آزمون ، نمره مصاحبه در هر کد رشته محل ، حدنصاب نمره دانشگاه ها ، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کد رشته‌ محل‌ های دعوت شده برای مصاحبه است .

از آنجا که در نتایج نهایی آزمون دکتری فقط رشته محلی که داوطلب در آن مورد پذیرش قرار گرفته اعلام می شود ، مشاهده کارنامه نهایی می تواند ابهامات داوطلبان درباره وضعیت آن ها در سایر رشته محل های انتخابی را برطرف نماید ، از این رو در ادامه این مقاله زمان انتشار کارنامه نهایی آزمون دکتری 99 اطلاع رسانی شده است . 


زمان دریافت کارنامه نهایی آزمون دکتری 99
کارنامه نهایی آزمون دکتری سراسری 99 در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند از طریق لینک مربوط به دکتری تخصصی از منوی سمت چپ صفحه اصلی این سایت و وارد کردن شماره پرونده یا شماره داوطلبی و اطلاعات فردی کارنامه خود را مشاهده نمایند .

بر طبق جدول زمانبندی آزمون ورودی دکترا 99 زمان اعلام نتایج نهایی این آزمون دهه ابتدایی شهریور ماه تعیین شده و پیش بینی می شود طبق روال سال های گذشته دریافت کارنامه نهایی در فاصله کوتاهی پس از زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری انجام شود .



" در حال حاضر زمان دقیق انتشار کارنامه نهایی آزمون دکتری 99 مشخص نیست و به محض اعلام این مقاله به روز رسانی و لینک آن قرار داده خواهد شد . "



تمام رویداد های مرتبط با آزمون دکتری در صفحات مجازی دکتری تخصصی هیوا اطلاع رسانی می شود و داوطلبان آزمون دکتری 99 که در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا عضو شده اند به محض انتشار کارنامه نهایی ، از این موضوع با خبر خواهند شد .


مشاوره کارنامه نهایی آزمون دکتری 99
در کارنامه نهایی که وضعیت داوطلب در سایر رشته محل های انتخابی نشان داده شده ، ممکن است کد رشته محل هایی وجود داشته باشند که داوطلب شرایط پذیرفته شدن در آن ها را هم داشته اما به دلیل چینش کد رشته محل ها در فرم انتخاب رشته در اولویت بالاتر خود قبول شده باشد ، همچنین امکان دارد داوطلب در هیچ کد رشته محلی پذیرفته نهایی نشده باشد . همچنین لازم به ذکر است که کارنامه نهایی دکتری دانشگاه آزاد به صورت جداگانه از دانشگاه سراسری و در سایت مخصوص این دانشگاه منتشر می شود .


مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا کامل ترین اطلاعات را درمورد آزمون دکتری در اختیار متقاضیان قرار دهند . در صورتی که داوطلبان در مورد کارنامه نهایی دکتری 99 سوالی داشته باشند می توانند با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و پرسش خود را با مشاوران تحصیلی این مرکز مطرح نمایند .




سوالات متداول

1- کارنامه نهایی آزمون دکتری سراسری چه زمانی منتشر می شود ؟ 
کارنامه نهایی دکتری احتمالا در دهه اول شهریور ماه و پس از اعلام نتایج نهایی دکتری منتشر می شود و به محض انتشار ، لینک آن در این مقاله قرار داده می شود .

2- آیا کارنامه نهایی دکتری همراه با نتایج نهایی دکتری منتشر می شود ؟
خیر . کارنامه نهایی دکتری با فاصله چند روز از زمان اعلام نتایج نهایی منتشر می شود که لینک دریافت آن به محض انتشار در متن مقاله قرار داده خواهد شد  .

3- از چه طریق می توان کارنامه نهایی دکتری سراسری را دریافت کرد ؟
برای دریافت کارنامه نهایی دکتری سراسری باید به سایت سازمان سنجش مراجعه شود که لینک دریافت آن به محض انتشار در این مطلب قرار خواهد گرفت .

منبع : زمان دریافت کارنامه نهایی آزمون دکتری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6JkO
نظرتان را بنویسید