باجه های رفع نقص کنکور کارشناسی ارشد

باجه های رفع نقص کنکور کارشناسی ارشد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
تمامی اطلاعات شخصی و تحصیلی داوطلبان کنکور ارشد در کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 99 درج می شود . حال اگر داوطلبی پس از دریافت کارت ورود به جلسه متوجه وجود خطایی در اطلاعات مندرج در کارت خود شود می بایست به باجه های رفع نقص کارشناسی ارشد مراجعه نماید . آدرس محل های رفع نقص طی اطلاعیه ای از سوی سازمان سنجش منتشر خواهد شد .




تمام اطلاعات داوطلبان مانند مشخصات فردی ، معدل ، رشته امتحانی ، زمان و حوزه برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 درج شده است . زمان انتشار این کارت معمولا چند روز قبل از برگزاری آزمون ارشد است وداوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش امکان مشاهده و دریافت آن را دارند .

برخی از اطلاعات ثبت نامی مانند جنسیت و زبان خارجی داوطلب را نمی توان به صورت اینترنتی ویرایش کرد ، لذا تنها راه حل مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه است . اگر داوطلبی متوجه مغایرت اطلاعات ثبت شده بر روی کارت خود شده ولی اقدام به اصلاح آن نکند ممکن است از حضور وی در جلسه آزمون ارشد 99 جلوگیری شود . با توجه به اهمیت این مسئله در ادامه به بررسی باجه های رفع نقص ارشد و آدرس آنها می پردازیم .



موارد رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد 99
برخی از اطلاعات مانند معلولیت و یا نا مشخص بودن عکس داوطلب قابل ویرایش اینترنتی نمی باشد . لذا داوطلبان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد می بایست در روز های مشخصی که سازمان سنجش اعلام می کند به باجه های رفع نقص مراجعه کنند .



 مواردی که داوطلبان می بایست برای ویرایش اطلاعات خود به محل های رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد 99 مراجعه نمایند عبارت است از :



 عدم وجود عکس یا مغایرت آن با عکس داوطلب

 فاقد مهر بودن عکس مندرج بر کارت ورود به جلسه ارشد

 تفاوت در جنسیت و دین ثبت شده در کارت با شخص داوطلب

 نوع معلولیت داوطلب ( نابینا ، کم بینا ، ناشنوا ، کم شنوا و معلول جسمی حرکتی )

 مغایرت زبان خارجی ثبت شده در کارت با توجه به مفاد مواد امتحانی

 وجود مغایرت در سهمیه داوطلبان کارشناسی ارشد

 ناخوانا بودن شماره داوطلبی



اگر موارد ذکر شده در کارت ورود به جلسه ارشد داوطلبان صحیح بود ولی سایر اطلاعات مانند معدل و یا تاریخ فارغ التحصیلی اشتباه نوشته شده بود می بایست در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 99 نسبت به ویرایش آنها اقدام کنند . با مطالعه مقاله زیر می توانید اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنید .

متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد 99 می توانند در کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا عضو شده و از سایر اطلاعیه های مرتبط با کنکور آگاه شوند .

بیشتر بخوانید: ویرایش اطلاعات ثبت نامی کارشناسی ارشد









آدرس حوزه های رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد 99
 آدرس باجه های رفع نقص کارت های ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 از طریق سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . اطلاعیه مربوط به رفع نقص کارت ها نیز معمولا قبل از زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد اعلام می شوند .



 آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 99 به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد .



زمان مراجعه به باجه های رفع نقص کنکور کارشناسی ارشد معمولا از ساعت 30 : 8 الی 12 و همچنین از ساعت 14 الی 30 : 18 روز های تعیین شده می باشد . احتمالا روز های مراجعه به باجه ها همزمان با انتشار آدرس های محل رفع نقص ارشد از سوی سازمان سنجش اعلام می گردد .

در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهام درباره چگونگی ویرایش و یا دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 99 می توانید با متخصصان سامانه مشاوره هیوا تماس گرفته و پاسخ خود را از آنها دریافت کنید . سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در هر زمان راهنمای شما خواهد بود .

در ادامه بخوانید: راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد











سوالات متداول


1- آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه ارشد چیست ؟
لینک آدرس باجه های رفع نقص کارشناسی ارشد در متن مقاله قرار گرفته است که به محض اعلام فعال می شود .




2- برای ویرایش چه اطلاعاتی می بایست به باجه های رفع نقص ارشد مراجعه کرد ؟
برای اصلاح برخی از اطلاعاتی که در زمان ویرایش اینترنتی قادر به اصلاح آنها نیستید می بایست به بادجه های رفع نقص ارشد مراجعه کنید . این اطلاعات در متن مقاله توضیح داده شده اند .




3- مراجعه به باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد در چه زمانی صورت می گیرد ؟
زمان مراجعه به بادجه های رفع نقص ارشد همزمان با انتشار آدرس محل های رفع نقص کارت ورود به جلسه اعلام می شود .

منبع : باجه های رفع نقص کنکور کارشناسی ارشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3Nqp
نظرتان را بنویسید