آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
کارت ورود به جلسه کنکور سراسری حاوی اطلاعات ثبت نامی داوطلب و تاریخ و محل برگزاری آزمون می باشد که می بایست کاملا صحیح و به دور از هر گونه خطا و اشتباه باشد . هر چند بیش تر اطلاعات مندرج بر روی کارت ورود به جلسه کنکور به صورت اینترنتی قابل ویرایش است اما در خصوص اصلاح برخی اطلاعات نظیر زبان خارجی و معلولیت ، مراجعه به باجه های رفع نقص و... تنها راه حل می باشد .

پس از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور 99 ، کلیه اطلاعات داوطلبان اعم از اطلاعات فردی ، معدل ، نام گروه آزمایشی امتحانی ، نوع سهمیه ، حوزه امتحانی و زمان دقیق برگزاری آزمون بر روی آن درج شده است . متقاضیان می بایست این اطلاعات را با دقت بررسی کرده و در صورت مغایرت با فرم ثبت نامی نسبت به رفع آن اقدام نمایند .

اصلاح برخی از بندهای مندرج در کارت توسط داوطلب و با مراجعه به بخش " ویرایش کارت " سایت سازمان سنجش امکان پذیر می باشد اما در برخی موارد خاص سازمان سنجش ، تمهیدات لازم را به کار گرفته و باجه های رفع نقص را در چندین حوزه مختلف تعبیه کرده است . در ادامه آدرس باجه های رفع نقص و مواردی که داوطلبان می بایست با مراجعه به باجه های رفع نقص اطلاعات درج شده در کارت ورود به جلسه خود را ویرایش نمایند ذکر کرده ایم .

موارد رفع نقص اطلاعات کارت ورود به جلسه در باجه های رفع نقص کنکور 99
داوطلبان موظفند بعد از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری اطلاعات مندرج در آن را به دقت بررسی کرده و در صورت وجود مغایرت برای اصلاح و رفع آن اقدام نمایند . هر چند بیش تر این اطلاعات به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش قابل ویرایش می باشد اما در خصوص برخی بندهای مندرج در کارت آزمون ، مراجعه به باجه رفع نقص تنها راه حل می باشد .

ین اطلاعات شامل مغایرت در اطلاعات زیر می باشد . در صورت وجود اختلاف در این بند ها داوطلب می بایست به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کرده و نسبت به رفع آن اقدام نماید .

( اطلاعاتی همچون جنس ، دین ، زبان خارجی امتحانی ، معلولیت و بهیار ، نظام آموزشی )

اشكالاتی از جمله ؛ فاقد مهر عكس ، واضح نبودن عكس ، درج عكسی به جزء عكس داوطلب ( اشتباه عكس )

چنانچه شماره داوطلب مندرج بر روی كارت ورود به جلسه کنکور 99 چه به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا باشد .



در نظر داشته باشید تصویر کارت ورود به جلسه مذکور مربوط به سال گذشته است به محض انتشار کارت ورود به جلسه کنکور 99 ، مقاله به روز رسانی می شود .

آدرس حوزه های باجه های رفع نقص کنکور 99
سازمان سنجش آدرس باجه های رفع نقص کنکور سراسری 99 را در تمامی استان ها اعلام می کند . آدرس این حوزه ها در سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبان قرار می گیرد و بعد از انتشار رسمی در همین مقاله می توانید لیست آنها را دانلود کنید .

تذکر : داوطلبان درصورتی كه مغايرتی در اطلاعات ذکر شده مشاهده نمودند ضروری است با به همراه داشتن كارت شناسایی معتبر ( كارت ملی و يا شناسنامه عكس­دار ) شخصاَ به نماينده سازمان سنجش آموزش كشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه نمایند .



برای مشاهده آدرس باجه های رفع نقص کنکور سراسری 98 کلیک کنید .

به محض انتشار آدرس باجه های رفع نقص کنکور سراسری 99 مقاله به روز رسانی می شود .



در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور 99 و جزئیات مربوط به آن می توانید از تجربیات کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بهره مند شوید . راه ارتباطی با این مشاوران سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا می باشد . همچنین برای اطلاع از آخرین رویداد های کنکور سراسری می توانید عضو کانال تلگرام مشاوره کنکور سراسری هیوا ویا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید .


سوالات متداول

1- داوطلبانی که کارت ورود به جلسه آن ها فاقد عکس بوده چه اقدامی را انجام دهند ؟
می بایست با مراجعه به باجه های رفع نقص کنکور سراسری مستقر در استان خود نسبت به ویرایش کارت خود اقدام کنند که البته در این مقاله آدرس این باجه ها ارائه شده است .

2- برای ویرایش کارت ورود به جلسه کنکور سراسری در باجه رفع نقص چه مدرکی باید ارائه شود ؟
به همراه داشتن كارت شناسایی معتبر ( كارت ملی و يا شناسنامه عكس­دار ) الزامی است که اطلاعات بیشتر در این مقاله ارائه شده است .

3- آدرس باجه های رفع نقص به چه نحوی منتشر می شود ؟
آدرس باجه های رفع نقص به صورت اینترنتی منتشر می شود که به منظور رفاه حال داوطلبان آدرس آن ها در این مقاله قرار می گیرد .

منبع : آدرس باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/x4pP
نظرتان را بنویسید