آشنایی با انواع تاس

آشنایی با انواع تاس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
afn3322110

تاس ها در واقع مکعب‌های 6 ضلعی هستند که بر روی هر وجه از آن‌ها نقاطی بر اساس شماره‌ های یک تا شش حک‌ شده است که به هرکدام پیپ می‌گویند. تاس جز جدا نشدنی بسیاری از بازی‌های مبتنی بر شانس و بردگیم ها می ‌باشد و برای تولید اعداد تصادفی که نیاز به تعیین نوبت و یا عددهای رندوم باشد از تاس استفاده می شود. تاس ها را می توان با دست یا توسط ظروفی به اسم جام تاس روی سطح صاف پرتاب کرد.

این مکعب های کوچک در بسیاری از کشور های باستانی مورد استفاده قرار میگرفته مانند روم و یونان،تاس ها در گذشته از ساختار و جنس های متفاوتی ساخته و تولید میشدند و در ادامه با چند نمونه از این جنس ها آشنا خواهیم شد

  • چوبی
  • سنگی
  • فلزی 
  • استخوانی

اما امروزه در ساخت اکثر این تاس ها از پلاستیک فشرده استفاده میشود.

هر عدد روی یک تاس بصورت توپ های کوچک و فرو رفته ساخته و طراحی میشد مثلا برای عدد 2 به همان مقدار توپ های کوچک روی آنها طراحی میشد . یکی از مواردی که باید در خرید یا تولید تاس رعایت کرد تعادل آن است که باید در هر سمتی که روی تخته یا زمین می افتد متوازن بوده و نتیجه های قابل اعتماد و مطمعنی را به بازی کنده ارائه بدهد.

شرکت تولیدی بازرگانی هدهد با بیش از 13 سال سابقه در بحث واردات اسباب بازی و دیگر محصولات از چین و فروش تاس با بهره گیری از دانش فنی و کادر متخصص توانسته محصولات جذابی در سبد فروش خود داشته باشد و در طی این سال ها به لطف مشتریان عزیز این مجموعه پیشرو در این صنعت بوده و همیشه در تلاش برای پیشرفت بوده است.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rQQL
مطلب قبلی
پوکه شانسی هدهد
نظرتان را بنویسید