اعلام نتایج سنجش آغازین

اعلام نتایج سنجش آغازین
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
moshavergroup1

پس از برگزاری آزمون باید بپردازیم به زمان اعلام نتایج سنجش آغازین، با توجه به هماهنگی این آزمون در کل کشور و پایان مهلت شرکت در آزمون کلیه پایه های تحصیلی، همانطور که انتظار میرفت اعلام نتایج سنجش آغازین در پایان آبان ماه صورت بگیرد. از نتایج سنجش آغازین در مدارس به عنوان مرجعی برای ارزیابی سطح کلی دانش آموزان، ارزیابی سطح کلی مدرسه، ارزیابی فرد به فرد دانش آموزان و انتخاب استراتژی صحیح در نحوه آموزش مفاهیم جدید استفاده خواهد شد. 

زمان اعلام نتایج سنجش آغازین

  • زمان دقیق اعلام نتایج سنجش آغازین روز سه شنبه 1400/08/25 است. اما همانطور که پیش بینی می شد که با توجه به پایان یافتن مهلت شرکت در آزمون نتایج سنجش آغازین در هفته های پایانی آبان ماه در مورد زمان اعلام نتایج سنجش آغازین اطلاع رسانی شود.
  • اعلام نتایج سنجش آغازین بستگی به سرعت پردازش سیستمی پاسخ ها دارد و باید منتظر اطلاع رسانی مسئولین از زمان انتشار اعلام نتایج باشیم. سامانهsa.medu.ir یک مرجع دقیق برای پیگیری های اطلاعیه های مربوط به اعلام نتایج سنجش آغازین است.
  • با توجه به اینکه sa.medu.ir سایت مربوط به شرکت در آزمون سنجش آغازین بوده است. اعلام نتایج سنجش آغازین هم طریق همین سایت اعلام خواهد شد. در صورت انتشار اخبار تکمیلی در ارتباط با چگونگی اعلام نتایج سنجش آغازین و یا اطلاع از زمان اعلام نتایج سنجش آغازین مشاور گروپ شما را در جریان کلیه اطلاعات تکمیلی قرار خواهد داد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lZk1
نظرتان را بنویسید