اعلام نتایج اولیه کنکور

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
انتشار کارنامه اولیه کنکور 99 به منظور آگاهی داوطلبان از وضعیت مجاز بودن به انتخاب رشته دوره های روزانه و غیر روزانه و اطلاع از رتبه ، تراز اکتسابی می باشد . داوطلبان بعد از مشاهده نتایج اولیه کنکور 99 در صورت مجاز بودن می توانند در زمان مقرر شده نسبت به انتخاب رشته از میان رشته محل های مندرج در دفترچه انتخاب رشته اقدام کنند .






پس از برگزاری کنکور سراسری 99 کلیه متقاضیان نظام قدیم و نظام جدید می بایست برای اطلاع از نتایج آزمون به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و نتایج اولیه کنکور کنکور سراسری را مشاهده نمایند .

اعلام نتایج آزمون سراسری به صورت کارنامه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد که این کارنامه حاوی اطلاعات فردی و جزئیات جواب آزمون می باشد . این اطلاعات به متقاضیان کمک خواهد کرد تا بر اساس آن انتخاب رشته کنکور سراسری و انتخاب رشته دانشگاه آزاد را انجام دهند .

در نظر داشته باشید انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد به چز رشته های ( پزشکی ، دندانپزشکی ، داروسازی و دامپزشکی ) برخلاف مرحله ثبت نام به صورت جداگانه توسط سایت سنجش به آدرس سایت sanjesh.org و آزمون به ادرس سایت azmoon.arg صورت می گیرد .

پس از این مرحله نوبت به اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری می رسد که بر اساس آن محل قبولی فرد مشخص می گردد . کلیه متقاضیان دانشگاه های سراسری اعم از دوره های روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان در این مرحله می توانند نتیجه نهایی کنکور سراسری را در سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند . با توجه به اهمیت این مرحله در ادامه مقاله به بررسی زمان و نحوه مشاهده نتایج کنکور سراسری 99 پرداخته شده است .



زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99
با توجه به تعویق آزمون سراسری ، هنوز اطلاعیه ای در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 و انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر نشده است . به محض انتشار کارنامه داوطلبان باید با توجه به وضعیت مجاز بودن خود و پس از مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب کنند .

با توجه به اینکه داوطلبان بعد از شرکت در جلسه کنکور 99 ، پیگیر اخبار مربوط به تاریخ انتشار نتایج اولیه کنکور سراسری 99 هستند به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا از زمان دقیق این رویداد مطلع شوند .



به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 مقاله به روز رسانی خواهد شد .

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری










نحوه مشاهده اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99
داوطلبان برای مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 99 باید پس از ورود به سایت سازمان سنجش ، در قسمت راست صفحه ، روی لینک " سراسری " کلیک کرده و سپس روی لینک " سیستم اعلام نتایج کنکور سراسری 1399 " کلیک کنند .

در این مرحله با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود شامل شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام نسبت به مشاهده نتایج اولیه کنکور سراسری 99 اقدام نمایند . پس از فعال شدن لینک اعلام نتایج کنکور سراسری راهنمای تصویری اعلام نتایج در این بخش قرار خوهد گرفت و مقاله به روز رسانی می شود .

 در نظر داشته باشید  مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند پاسخگوی سوالات شما در این زمینه بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی ، نتایج اولیه کنکور سراسری 99 را در اختیار داوطلبان قرار دهند .



 داوطلبان به منظور مشاهده کارنامه اولیه کنکور سراسری 99 می بایست وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شده و بعد از ورود به بخش سراسری بر روی لینک کارنامه اعلام نتایج مرحله اول آزمون سراسری 99 کلیک کنند .







 بعد از ورود به صفحه اعلام نتایج داوطلبان با یکی از روش های زیر می توانند کارنامه خود را دریافت کنند .







بیشتر بخوانید: نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری

 جستجو با روش اول : 
 در این روش داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای شامل شماره شناسنامه و سال تولد و شماره داوطلبی مندرج روی کارت ورود به جلسه ، نتایج کنکور خود را مشاهده نمایند .


 جستجو با روش دوم :
در این روش داوطلب با وارد کردن اطلاعات ثبت نام خود شامل شماره پرونده و کد رهگیری 16 رقمی موجود در رسید ثبت نام که پس از اتمام مراحل ثبت نام کنکور سراسری 99 از سایت سازمان سنجش دریافت کرده است و شماره شناسنامه می تواند نتایج خود را مشاهده نماید .


 جستجو با روش سوم :
داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی شماره پرونده و شماره شناسنامه و شماره سریال شناسنامه ، کارنامه کنکور خود را مشاهده کنند .



بیشتر بخوانید: رتبه اصلی در کارنامه کنکور کدام است



چنانچه در دریافت نتایج اولیه آزمون سراسری 99 ، دچار سوال یا ابهامی شدید ، می توانید با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشید تا در اسرع وقت جواب مناسبی به سوالات و ابهامات شما داده شود .

در ادامه بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه آزاد










سوالات متداول


1- نتایج اولیه کنکور به چه صورت منتشر می شود ؟
نتایج اولیه این آزمون به صورت اینترنتی اعلام می شود که به محض منتشر شدن نتایج در متن مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




2- نتایج اولیه کنکور سراسری چه زمانی منتشر می شود ؟
هنوز زمان دقیق انتشار نتایج اولیه اعلام نشده البته به محض مشخص شدن زمان دقیق آن ، این مقاله به روز رسانی خواهد شد .




3- برای دریافت نتایج اولیه آزمون سراسری به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
طبق راهنمای تصویری اعلام نتایج کنکور سراسری قرار داده شده در این مقاله داوطلبان با استفاده از یکی اطلاعات شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، کد رهگیری می توانند کارنامه خود را دریافت کنند .

منبع : اعلام نتایج اولیه کنکور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0Z4V
نظرتان را بنویسید