کنکوری ها برای موفقیت بیشتر در کنکور بخوانند

کنکوری ها برای موفقیت بیشتر در کنکور بخوانند
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

داوطلبان کنکور سراسری در تمامی زیرگروه ها ، برای موفقیت در کنکور و داشتن یک برنامه اصولی و درست ، مایلند بدانند کسانی که در کنکور معجزه کردند ، چه راهی را طی کردند و نکات طلایی تجربیات آن ها چه بوده است. مسلم است استفاده از تجربیات افراد موفق در زمینه کنکور می تواند کمک بسیاری برای داوطلبان با انگیزه و درس خوان باشد و فتح کردن قله بلند کنکور را برایشان آسان کند. در ادامه قصد داریم از تجربه افرادی که در کنکور معجزه کردند برایتان مطالبی را ارائه دهیم با ما همراه باشید برای معجزه در کنکور .
هنوز هم دیر نیست ، در این ماه های پایانی از رقبایی که خسته شده اند سبقت بگیرید ، مشاورین با تجربه ما میتوانند با ارائه برنامه ای فشرده و اصولی روزهای باقیمانده تا کنکور شما را تبدیل به روزهای طلایی و سرنوشت ساز زندگی شما کنند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آنچه در این مطلب میخوانید :

1 امیداوری فاکتور اصلی کسانی که در کنکور معجزه کردند
2 برنامه ریزی و توجه به بودجه بندی دروس برای معجزه در کنکور سراسری
3 اهمیت تست زدن از الویت های کسانی که در کنکور معجزه کردند
4 توجه به بازه های زمانی و برنامه ریزی مطابق با آن
5 مهندسی منابع مطالعاتی کسانی که در کنکور معجزه کردند
5.1 سوالات متداول
امیداوری فاکتور اصلی کسانی که در کنکور معجزه کردند
داوطلبان کنکور سراسری ، باید توجه داشته باشید ، جزو هر دسته ای از داوطلبان با هر سطح آمادگی و میزان مطالعه که هستید ، در هر صورت باید به آینده و کنکور امیدوار باشید  ، چرا که امید در هر کاری عامل رسیدن به هدف و پیشرفت می باشد.
همیشه سعی کنید به خود امید دهید و بگویید درصورتی که مطالعه کافی داشته باشید به آرزوها و اهداف خود خواهید رسید و همین امیدواری ، انگیزه لازم برای درس خواندن و ادامه دادن می باشد تا جایی که شما را به موفقیت برساند. برای امیدواری فقط کافی است خودتان را با خودتان مقایسه کنید و به درس خواندن دوستان و اطرافیانتان اهمیتی ندهید و با انگیزه برنامه خود را پیش ببرید و بر خدا توکل کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/JOqg
نظرتان را بنویسید