اسامی قبول شدگان براساس سوابق تحصیلی

اسامی قبول شدگان براساس سوابق تحصیلی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

اسامی قبول شدگان در پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی و معدل ۱۴۰۰ دانشگاه ها مدتی پس از اتمام مهلت نام نویسی و انتخاب رشته این دوره اعلام خواهد شد. اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی مهر و بهمن هر ساله از سوی سازمان سنجش اعلام می شود.

 

 

بیش از 85% از ظرفیت های رشته محل های ارائه شده در دانشگاه های سراسری من جمله دوره های روزانه و شبانه دانشگاه های دولتی، غیرانتفاعی، پیام نور و پردیس های خودگردان به شیوه بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در سال 1400 دانشجو می پذیرند.

داوطلبان متقاضی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۰ باید در مهلت مقرر نسبت به تکمیل فرآیند ثبت نام و انتخاب رشته های مورد نظر خود اقدام کنند. شرکت کنندگان این پذیرش در صورت داشتن معدل بالاتر از سایر متقاضیان رشته محل های انتخابی می توانند، در گزینه انتخاب شده قبول شوند که با اعلام شدن اسامی پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی سال 1400 می توانند از پذیرش و یا عدم پذیرش خود آگاه شوند.

قبول شدگان براساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۰ باید پس از اطمینان از پذیرش برای تکمیل پرونده و نام نویسی در دانشگاه محل قبولی اقدام کنند. لذا با توجه به اهمیت اطلاع به موقع داوطلبان از قبولی ها، در ادامه این مقاله جزئیات زمان و نحوه اعلام اسامی قبول شدگان بر اساس سوابق تحصیلی 1400 را ارائه داده ایم.

 

زمان اعلام اسامی قبول شدگان بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ۱۴۰۰

هر ساله حدودا 1 هفته الی 10 روز پس از اتمام مهلت ثبت نام پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری، سازمان سنجش با بررسی انتخاب رشته داوطلبان و مقایسه سوابق تحصیلی متقاضیان هر رشته محل، اسامی قبول شدگان بر اساس سوابق تحصیلی را اعلام می کند.

 

طبق رویه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه ای سراسری سال گذشته و تاریخ اعلام اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون سال گذشته احتمالا اسامی قبول شدگان بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ۱۴۰۰ نیز در محدوده زمانی دی ماه اعلام خواهد شد.

 

 

زمان اعلام نتایج پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 1400 هنوز منتشر نشده و در صورت انتشار، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام اسامی پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 1400 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی

 

 

نحوه اعلام اسامی قبول شدگان بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ۱۴۰۰

سازمان سنجش به عنوان مجری پذیرش دانشجویان بدون آزمون دانشگاه های سراسری 1400 علاوه بر ثبت نام و بررسی انتخاب رشته وظیفه اعلام اسامی پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ۱۴۰۰ را نیز بر عهده دارد. داوطلبان برای مشاهده اسامی پذیرفته شدگان رشته های بدون کنکور باید وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شوند.

 

مراحل اعلام اسامی پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ۱۴۰۰

 

ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

انتخاب گزینه "سراسری" از منوی سایت سازمان سنجش

انتخاب گزینه "نتایج انتخاب رشته پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۰"

انتخاب یکی از دو روش ورود به سامانه

وارد کردن اطلاعات خواسته شده و مشاهده نتیجه قبولی

 

داوطلبان متقاضی رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد سال جاری می توانند، برای اطلاع از زمان و نحوه اعلام اسامی پذیرش شده این دانشگاه مقاله زیر را مطالعه کنند.

بیشتر بخوانید: اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

راهنمای تصویری اعلام اسامی پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ۱۴۰۰

 

1 - جستجوی عبارت "سازمان سنجش" و یا "sanjesh.org" در کادر بالایی و یا میانی مرورگر برای ورود به سایت سازمان سنجش

 

اسامی پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی

 

2 - انتخاب گزینه "سراسری" از منوی سمت راست سایت

 

اسامی پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی

 

3 - انتخاب گزینه "نتایج انتخاب رشته پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۰"

 

اسامی پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی 1400

 

4 - ورود به سامانه با استفاده از اطلاعات فردی (روش اول) و یا آزمونی (روش دوم) برای مشاهده اسامی

 

نحوه اعلام اسامی قبول شدگان بر اساس سوابق تحصیلی

 

لازم به ذکر است که به محض اینکه اسامی پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 1400 اعلام شود علاوه بر اطلاع رسانی در این مقاله، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبان رشته های بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی برای اطلاع از اسامی قبولی این دانشگاه، می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه های سراسری

 

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله اسامی قبول شدگان بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ۱۴۰۰ سوالی در خصوص زمان و نحوه اعلام اسامی پذیرفته شدگان بدون آزمون دانشگاه ها دارید، می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را دریافت کنید.

 

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ اسامی قبول شدگان بر اساس سوابق تحصیلی چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ اسامی قبول شدگان بر اساس سوابق تحصیلی معمولا مدتی پس از اتمام مهلت نام نویسی این پذیرش اعلام می شود، که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد.



 

2- ✔️ برای مشاهده اسامی قبول شدگان بر اساس سوابق تحصیلی به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

✔️ همانطور که در این مفاله نیز اشاره شده است، داوطلبان برای مشاهده اسامی قبول شدگان بر اساس سوابق تحصیلی به اطلاعات ثبت نامی و فردی خود نیاز دارند.



 

3- ✔️ اسامی قبول شدگان بر اساس سوابق تحصیلی به چه صورتی اعلام می شود؟

✔️ اسامی قبول شدگان بر اساس سوابق تحصیلی معمولا به صورت اینترنتی اعلام می شود که به محض انتشار اسامی لینک مشاهده قبولی ها در این مقاله نیز فعال می شود.

منبع : اسامی قبول شدگان براساس سوابق تحصیلی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RQG0
نظرتان را بنویسید