نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی 1400

نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که موفق به ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۰ دانشگاه ها شده اند، باید مدتی پس از اتمام مهلت ثبت نام در انتظار اعلام نتیجه خود باشند. هر ساله نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی مهر و بهمن از سوی سازمان سنجش  در زمان های مشخص شده، اعلام می شود.

 

 

ملاک پذیرش داوطلبان پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ۱۴۰۰ تمامی دانشگاه ها و رشته های تحصیلی معدل و رشته تحصیلی داوطلبان می باشد. سازمان سنجش به عنوان مجری پذیرش دانشجو به شیوه "صرفا بر اساس سوابق تحصیلی" باید انتخاب ها و سوابق تک تک داوطلبان را بررسی کرده و در مقایسه آن ها با یکدیگر، نتایج قبولی داوطلبان را اعلام کند.

لذا بدیهی است که داوطلبان با ثبت اطلاعات و انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش، به عنوان دانشجوی پذیرش شده در نظر گرفته نمی شوند، چرا که باید برای پذیرش نهایی در نتایج اعلام شده از سوی سازمان سنجش جزو داوطلبان قبول شده در پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 1400 باشند.

 

 

هنوز زمان اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 1400 مشخص نشده است. به محض انتشار، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

 

لذا به منظور ارائه اطلاعات جامع در خصوص اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ۱۴۰۰ به داوطلبان، در ادامه این مقاله جزئیات کاملی از زمان انتشار جواب و نحوه اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 1400 را به همراه راهنمای تصویری ارائه داده ایم.

 

زمان اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ۱۴۰۰

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است سازمان سنجش به منظور اعلام کردن نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 1400 نخست باید تمامی سوابق تحصیلی و انتخاب رشته های شرکت کنندگان پذیرش بدون آزمون سال جاری را بررسی کرده و سپس نتیجه قبولی یا عدم قبولی داوطلبان را اعلام کنند.

 

با توجه به فواصل زمانی اتمام مهلت ثبت نام پذیرش تا اعلام نتایج سال های گذشته و با درنظر گیری زمان اعلام نتایج انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی تعیین شده از سوی سنجش، نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ۱۴۰۰ احتمالا در بازه زمانی دی ماه اعلام می شود.

 

 

هنوز زمان اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 1400 مشخص نشده است.

 

همچنین داوطلبان می توانند، با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا از آخرین اخبار اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 1400 مطلع شوند.

حتما بخوانید: اسامی پذیرفته شدگان براساس سوابق تحصیلی

 

 

نحوه اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ۱۴۰۰

نتایج ورودی بهمن پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی 1400 دانشگاه ها، مانند ثبت نام این دوره به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود. داوطلبان می توانند، در تاریخ تعیین شده برای انتشار جواب پذیرش از سوی سازمان سنجش با ورود به سایت اعلام نتایج سوابق تحصیلی sanjesh.org نتایج خود را مشاهده کنند.

 

مراحل مشاهده نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ۱۴۰۰

 

ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

انتخاب گزینه " سراسری " از منوی سمت راست سایت سازمان سنجش

انتخاب گزینه "نتایج انتخاب رشته پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۰"

انتخاب یکی از دو روش ورود به سامانه و مشاهده نتیجه قبولی با تکمیل اطلاعات خواسته شده

 

راهنمای تصویری مشاهده نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ۱۴۰۰

 

1 -جست و جوی عبارت "سازمان سنجش" و یا "sanjesh.org" در کادر بالایی یا میانی  مرورگر

 

اعلام نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۰

 

2 - انتخاب گزینه "سراسری" از لیست سمت راست صفحه سایت سنجش

 

اعلام نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی

 

3 - انتخاب گزینه "نتایج انتخاب رشته پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی سراسری سال ۱۴۰۰"

 

نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی ۱۴۰۰

 

4 - ورود به سامانه با استفاده از اطلاعات خواسته شده

 

اعلام نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی

 

لازم به ذکر است بلافاصله پس از اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 1400 علاوه بر این مقاله، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد. همچنین داوطلبانی که در کنکور سراسری ۱۴۰۰ شرکت کرده و انتخاب رشته کرده اند می توانند برای اطلاع از جزئیات اعلام قبولی ها مقاله زیر را مطالعه کنند.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری

 

 

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه جزئیات اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن ۱۴۰۰ سوالی در این خصوص دارید، می توانید پاسخ سوالات خود را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید. هم چنین مشاوران این مرکز آماده هستند تا در روند مشاهده نتایج بدون کنکور کاردانی به کارشناسی شما را یاری کنند.

 

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 1400 چه زمانی اعلام خواهد شد؟

✔️ نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی هر ساله مدتی پس از اتمام مهلت ثبت نام این پذیرش اعلام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد.



 

2- ✔️ برای مشاهده نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی چه اطلاعاتی لازم است؟

✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، داوطلبان برای مشاهده نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی به اطلاعات فردی و ثبت نامی خود نیاز دارند.



 

3- ✔️ نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی بهمن 1400 به چه صورتی اعلام می شود؟

✔️ نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی ورودی بهمن به صورت اینترنتی اعلام می شود که جزئیات آن در این مقاله ارائه شده است.

منبع : نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی 1400

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QPEq
نظرتان را بنویسید