انواع پوزیشن های سکس

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mosahab
اساس و پایه یک زندگی زناشویی موفق ، جذابیت های جنسی و روابط جنسی میان زوجین است . زن و شوهر می توانند در حین روابط جنسی خود ، عشقشان را به یکدیگر ابراز کنند و رابطه شان را بیش از پیش صمیمی و گرم نگه دارند . بنابراین زن و مرد می توانند با اضافه کردن تنوع به روابط جنسی خود ، به تحکیم رابطه زناشویی خود کمک کنند .

برای ایجاد تغییر و تنوع ، انتخاب های زیادی وجود دارد و تنها به کمی خلاقیت نیاز دارد . این انتخاب ها می توانند از رمانتیک کردن اتاق خواب با گل و شمع تا امتحان کردن انواع پوزیشن های سکسی لذت بخش و جدید ، متفاوت باشند . 

تزیین اتاق خواب با نور و شمع و شکلات و غیره ، بستگی به سلیقه شما دارد ، اما در رابطه با امتحان بهترین پوزیشن های زناشویی برای سکس این مقاله می تواند بهترین مدل ها را به شما پیشنهاد دهد و کمکتان کند که همسرتان را با یک سورپرایز بزرگ رو به رو کنید .





انواع پوزیشن های سکس زناشویی
همسران در طول زندگی مشترکشان بارها رابطه جنسی برقرار می کنند و از برقراری این رابطه لذت می برند . اما آن ها باید بدانند که استفاده از بعضی از پوزیشن ها می تواند این لذت را چندین برابر کند . بنابراین بهتر است با این روش ها آشنا شوند تا بتوانند زمانی را که در آغوش همسر خود به سر می برند به بهترین شکل ممکن سپری کنند و این رضایت خاطر را نیز به همسر خود هدیه دهند .

به همین منظور در این مقاله لیستی از بهترین و مناسب ترین پوزیشن های زناشویی ارائه شده است تا با به کار گیری آنها بر پایداری رابطه زناشویی زوجین افزوده شود .





پوزیشن سکس پروانه
یک توصیه به همسرانی که می خواهند به رابطه جنسیشان تنوع بدهند ، این است که سعی کنند رابطه خود را تنها به اتاق خواب محدود نکنند و در بقیه نواحی خانه نیز خاطره بسازند . یکی از پوزیشن هایی که برای این منظور مناسب است ، پروانه نامیده می شود .

این مدل به این صورت انجام می گیرد که زن به پشت بر روی میز می خوابد ، به طوری که واژنش به لبه میز نزدیک باشد و مرد در حالی که ایستاده است عمل دخول را انجام می دهد . در این پوزیشن زن می تواند پاهای خود را به سمت بالا بیاورد و بر روی شانه های مرد قرار دهد که این عمل باعث می شود ارگاسم زن و مرد به شکل عمیق تری انجام شود ، زیرا در چینن زاویه ای نقطه جی زن تحریک می شود .





پوزیشن سندانی
این پوزیشن یک نوع از پوزیشن میسیونری است ، یعنی همان شیوه معمول که زن به پشت می خوابد و مرد روی او قرار می گیرد . اما تفاوت پوزیشن سندانی با میسیونری معمول در این است که در این پوزیشن پاهای زن روی شانه های مرد قرار میگیرند و دخول اتفاق می افتد .

انجام چنین پوزیشنی نیازمند انعطاف بدنی زن می باشد ولی مورد علاقه بسیاری از زنان است زیرا آلت تناسلی مرد می تواند به صورت عمیق تری وارد مهبل زن شود . در صورتی که انجام این پوزیشن سکس دشوار باشد ، با قرار دادن یک بالش زیر کمر زن می توان از فشار وارده کم کرد .

بیشتر بخوانید : پوزیشن اسپونینگ


پوزیشن میسیونری ایستاده
مدل میسیونری ایستاده مشابه میسیونری معمولی است با این تفاوت که نیازمند قدرت عضلات و استقامت است. اما از آنجایی که برای زنان هیجان انگیز و لذت بخش خواهد بود ، احتمالا مردان دردسر انجام آن را به جان می خرند ، حتی برای چند لحظه کوتاه . در این حالت ، زن و مرد در حالت میسیونری ساده قرار می گیرند و پس از آن ، در حالی که مرد ، زن را در آغوش نگه داشته است و زن دستانش را به دور گردن او حلقه کرده است ، می ایستد .

پوزیشن غنجه رز
بهتر است برای رمانتیک تر کردن این نوع از سکس تخت خواب با گل رز پوشانده شود ، سپس دو شریک جنسی رو به روی یکدیگر به طوری قرار می گیرند که زن روی پاهای مرد می نشیند ، و پاهایش را به دور کمر مرد حلقه می کند . این یک پوزیشن بسیار ملایم است و خبری از یک رابطه جنسی خشن نخواهد بود ، از این لحاظ باعث صمیمیت بسیار زیاد زن و شوهر خواهد شد .







پوزیشن آبشاری
در این حالت زن در لبه تخت می خوابد ، در حالی که سر و شانه هایش روی زمین قرار می گیرد و همسر او عمل دخول را به صورت ایستاده انجام می دهد . در این حالت به محض ارگاسم شدن ، خون به سمت مغز و سر حرکت می کند و باعث ایجاد احساس لذت شگفت انگیزی می شود .

حتما بخوانید : از لذت جنسی تا بیماری های آن


 پوزیشن سکس دستگاه کره سازی
این پوزیشن زناشویی بسیار مورد علاقه خانم هاست زیرا در این حالت ، خون بسیار زیادی به مغز زن هجوم می آورد و باعث احساس هیجان و سرخوشی او می شود . برای انجام این پوزیشن زن به پشت دراز می کشد و در حالی که پاهایش را بالا می برد و به پشت گردنش قلاب می کند آمادگی خود را برای برقراری رابطه با شریک جنسی اش اعلام می دارد . مرد نیز در این موقعیت روی زن چمباتمه می زند و عمل دخول را انجام می دهد . 

نکته ای که در رابطه با این پوزیشن سکس وجود دارد اداره کردن رابطه زناشویی به شکل ملایم است و مرد باید مراقب باشد که به گردن شریک جنسی اش فشار وارد نشود .



پوزیشن سکس هشت پا ( اختاپوس)
نحوه انجام دادن صحیح این پوزیشن سکس به این صورت است که ابتدا مرد در حالی که زانو هایش را خم کرده و دستانش را در پشت سرش ستون کرده است ، در رختخواب می نشیند . پس از آن همسرش میان پاهای او قرار می گیرد در حالی که کمی به سمت عقب خم شده و دستهایش را برای نگه داشتن بالاتنه اش ستون کرده و در آخرین مرحله ، زن پاهایش را روی شانه های همسرش قرار می دهد . در این پوزیشن زناشویی هم زن و هم مرد می توانند فعال باشند و با تکان دادن خود رفتار جنسی را انجام دهند .

 کلام آخر

برقراری رابطه زناشویی برای زوجین می تواند به تداوم صمیمیت و عشق در رابطه زناشویی کمک کند . اگرچه معمولا زن و شوهر ها بارها و بارها این عمل را انجام می دهند اما رابطه جنسی صحیح مستلزم استفاده از بعضی پوزیشن های خاص سکس است .

بنابراین ، لازم است که زن و مردانی که به ارضا شدن طرف مقابلشان در سکس زناشویی اهمیت می دهند ، از بهترین پوزیشن ها استفاده کنند و لحظاتی که با همسرشان سپری می کنند را به لحظاتی رویایی تبدیل کنند .



در ادامه بخوانید : ده پوزیشن مناسب برای رابطه جنسی



سوالات متداول


1- برای بهتر شدن رابطه جنسی چه کارهایی می توان انجام داد ؟
برای این منظور می توان از بهترین پوزیشن ها برای برقراری رابطه جنسی استفاده کرد که انواع آن ها در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است .




2- آیا رابطه جنسی را باید به اتاق خواب محدود کرد ؟
خیر برای تنوع ایجاد کردن در رابطه جنسی می توان این عمل را در قسمت های مختلف خانه انجام داد که یکی از بهترین پوزیشن ها برای ایجاد چنین تنوعی ، پوزیشن پروانه است . برای آشنایی با نحوه انجام این پوزیشن می توانید به متن مقاله رجوع کنید.




3- در کدام پوزیشن زن و شوهر صمیمیت بیشتری احساس خواهند کرد ؟
در پوزیشنی که به نام غنچه گل رز شناخته می شود ، زن و شوهر بیشترین احساس صمیمیت را خواهند داشت و نحوه انجام این پوزیشن به طور کامل در مقاله بیان شده است .

منبع : انواع پوزیشن های سکس
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7548
نظرتان را بنویسید