باجه های رفع نقص آزمون دکتری

باجه های رفع نقص آزمون دکتری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
امکان دارد که اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 1400 برخی از داوطلبان به درستی بر روی کارت ورود به جلسه آن ها ثبت نشده باشد ، این افراد می توانند برخی از اطلاعات خود را در زمان دریافت کارت ورود به جلسه از طریق لینک ویرایش و برخی دیگر را فقط از طریق مراجعه به باجه های رفع نقص آزمون دکتری اصلاح نمایند .




آزمون دکتری 1400 برای متقاضیان تحصیل در این مقطع در نیمه اسفند ماه برگزار می شود و داوطلبان باید در زمان مقرر شده از سوی سازمان سنجش فرم ثبت نام آزمون دکتری را در سایت sanjesh.org تکمیل نمایند و چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون دکتری 1400 نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند .

داشتن کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400 برای تمامی داوطلبانی که در این کنکور نام نویسی کرده و قصد شرکت در آن را دارند ، الزامی می باشد . این الزام به دلیل داشتن اطلاعات مهمی روی کارت همچون نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، شماره پرونده ، شماره داوطلبی ، سهمیه ثبت نامی ، گروه آزمایشی ، کد رشته امتحانی و نام رشته امتحانی می باشد در نتیجه صحت اطلاعات مندرج در آن از اهمیت بالایی برخوردار است .

اگر داوطلبان مغایرتی بین اطلاعات مندرج در کارت آزمون و اطلاعات شخصی شان مشاهده کنند باید جهت رفع آن از طریق لینک ویرایش اطلاعات کارت ورود به جلسه یا باجه های رفع نقص آزمون دکتری اقدام نمایند . در ادامه موارد رفع نقص اطلاعات کارت ورود به جلسه در باجه های رفع نقص آزمون دکتری را شرح داده و آدرس باجه های رفع نقص آزمون دکتری 1400 را معرفی می کنیم .



موارد رفع نقص اطلاعات کارت ورود به جلسه در باجه های رفع نقص آزمون دکتری 1400
امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400 چند روز قبل از برگزاری این آزمون بر روی سایت سنجش منتشر می شود و ممکن است داوطلبان بعد از مشاهده و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری مشاهده کنند که بعضی از اطلاعات مرتبط با روز آزمون دکتری به اشتباه درج شده است .



 داوطلبان برای ویرایش برخی اطلاعات باید حتما به باجه های رفع نقص مراجعه کنند . از جمله این اطلاعات مهم می توان به موارد زیر اشاره کرد :



  جنسیت ( بند 3 )

 معلوليت  ( بند 7 )

 زبان خارجی ( بند 13 )

 اشکال در عکس داوطلب 

اگر كارت شركت در آزمون داوطلب فاقد عكس بوده يا عكس روی كارت دارای اشكالاتی از جمله نداشتن مهر بودن عكس ، ناواضح بودن عكس و ... باشد ، داوطلب باید شخصا با به همراه داشتن دو قطعه عكس 4*3 و كارت ملی به باجه های رفع نقص مراجعه نماید .



این اطلاعات ممکن است به دلیل خطای شما در هنگام ثبت نام یا اشتباه سیستم ثبت نام باشد . در این مواقع باید خود داوطلب با در دست داشتن کارت آزمون و مدرک شناسایی معتبر مانند کارت ملی یا شناسنامه عکس دار به باجه های رفع نقص آزمون دکتری مراجعه کند و اقدام به ویرایش اطلاعات خود نماید .

حتما بخوانید: زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری


 در صورت وجود مغایرت در سایر اطلاعات کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400 می توان از طریق لینک ویرایش اطلاعات سایت سازمان سنجش تا مهلت معین نسبت به اصلاح اشکالات اقدام کرد . مواردی که می توان آن را به صورت غیر حضوری ویرایش کرد ، به شرح زیر است :



 نام خانوادگی و نام ( بند 1 و 2 ) ، سال تولد ( بند 4 ) ، شماره شناسنامه ( بند 5 )  ، كدملی ( بند 6 ) ، معدل مقطع كارشناسی ( بند 9 ) ، تاريخ فارغ التحصيلی مقطع كارشناسی ( بند 10 ) ، موسسه فارغ التحصيلی مقطع كارشناسی ( بند 11 ) ، معدل مقطع كارشناسی ارشد ( بند 14 ) ، تاريخ فارغ‌التحصيلی كارشناسی ‌ارشد ( بند 15 ) ، مؤسسه فارغ‌التحصيلی كارشناسی ‌ارشد ( بند 16 ) ، هيأت علمی ( مربی آموزشی رسمی ) ( بند 17 ) ، دانشگاه محل خدمت مربيان آموزشی رسمی ( بند 18 )



​ در صورت اشکال در سهمیه ثبت نامی ( بند 8 ) ، شامل سهميه رزمندگان ( سپاه پاسداران ) ، وزارت جهاد كشاورزی ، ايثارگران ( بنياد شهيد و امور ايثارگران ) و سهميه رزمندگان ( واحدهای تابعه ستاد كل نيروهای مسلح ) ، می توان برای اصلاح آن از طریق لینک ویرایش اطلاعات اقدام نمود که تنها در صورت تایید ارگان مربوطه سهمیه اعمال می شود .



​ داوطلبانی که در مرحله ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده‌اند ولی سهمیه آنها به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تائید قرار نگرفته است ، ضمن ویرایش اطلاعات ( سهمیه ایثارگری ) برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود باید در زمان مقرر به ارگانهای مربوطه نیز مراجعه نمایند .

بیشتر بخوانید: تاریخ برگزاری آزمون دکتری





آدرس باجه های رفع نقص آزمون دکتری 1400
داوطلبان برای رفع نقص هر یک از 4 مورد گفته شده در بالا می توانند از طریق باجه های رفع نقص اقدام نمایند که آدرس این باجه ها هر سال توسط سازمان سنجش در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد . باجه های رفع نقص آزمون دکتری در مراکز استان های سراسر کشور مستقر هستند و در بازه زمانی مشخص پاسخگوی داوطلبان هستند .



 برای مشاهده آدرس باجه های رفع نقص آزمون دکتری 99 کلیک کنید .



در ادامه بخوانید: راهنمای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری










در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص نحوه ویرایش کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1400 می توانید از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط باشید همچنین برای اطلاع از آخرین رویداد های آزمون دکتری 1400 می توانید عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی هیوا و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا باشید .












سوالات متداول


1- آدرس باجه های رفع نقص آزمون دکتری را از چه منبعی می توان دریافت کرد ؟
 در متن این مقاله لینک دریافت فایل کامل آدرس باجه های رفع نقص کارت شرکت در آزمون دکتری قرار داده شده است .




2-  آیا در صورت وجود اشکال در نام و نام خانوادگی ، داوطلب باید به باجه های رفع نقص مراجعه کند ؟
 خیر . برای اصلاح اشکال در نام و نام خانوادگی می توان از طریق لینک ویرایش اطلاعات اقدام کرد و مواردی که برای رفع نقص باید به باجه مراجعه کرد در متن مقاله توضیح داده شده است .




3-  باجه های رفع نقص کارت شرکت در آزمون دکتری در چه روزهایی فعال هستند ؟
 باجه های رفع نقص کارت ورود به جلسه معمولا چند روز مانده به برگزاری آزمون دکتری آغاز به کار می کنند که تاریخ و ساعت مراجعه به آن در متن مقاله ذکر شده است .

منبع : باجه های رفع نقص آزمون دکتری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6wxL
نظرتان را بنویسید