ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 1400

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان پایه ششم که قصد ثبت نام در پایه هفتم متوسطه اول 1400 - 1401 در مدارس شاهد را دارند، باید با در نظر گرفتن مهلت ثبت نام به سامانه پادا به آدرس pada.medu.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را در بخش مدارس شاهد تکمیل نمایند.




مدارس متوسطه اول شاهد هر ساله در پایه های هفتم تا نهم اقدام به پذیرش دانش آموز می نمایند. شرایط تحصیل و ثبت نام این مدارس باعث شده است که مدارس شاهد متوسطه اول نسبت به مدارس عادی دیگر از سطح بالاتر برخوردار گردند.

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 1400 - 1401 بر خلاف سایر پایه های تحصیلی متوسطه اول به صورت غیرحضوری و از طریق مراجعه به سایت ثبت نام مدارس پادا به نشانی pada.medu.ir انجام می پذیرد.

شرایط ثبت نام در پایه تحصیلی هفتم متوسطه اول 1400 - 1401 مدارس شاهد شامل موارد عمومی و اختصاصی متفاوتی می گردد. با توجه به این موارد در ادامه این مقاله به بررسی تمام موارد مرتبط با ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 1400 - 1401 به طور کامل می پردازیم.





زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 1400 - 1401
ثبت نام پایه هفتم متوسطه اول مدارس شاهد معمولا پس از ثبت نام پایه اول ابتدایی آغاز شده و دربازه زمانی مشخصی انجام می پذیرد. دانش آموزان و والدین آن ها باید با توجه به مهلت ثبت نام مدارس شاهد به سامانه ثبت نام مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.



با توجه به تاخیر در ثبت نام مدارس شاهد برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی، مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام 1400 - 1401 این مدارس در پایه هفتم دچار تغییر شده و در حال حاضر تاریخ دقیقی از سوی سامانه ثبت نام مدارس شاهد و یا سازمان های مربوطه اعلام نشده است.





در حال حاضرتاریخ دقیقی برای ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد 1400 - 1401 مشخص نشده است. به محض اعلام تاریخ دقیق در این قسمت اطلاع رسانی می گردد.



همانطور که توضیح داده شد،پس از مراجعه به سامانه ثبت نام مدارس و اطلاع از گزینه های مختلف آن ها می توانید به ثبت نام در مدارس شاهد هفتم بپردازید. برای آشنایی بیشتر با زمان و نحوه ثبت نام مدارس شاهد می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.



بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد





نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 1400 - 1401
ثبت نام پایه هفتم 1400 - 1401 در مدارس شاهد به صورت دو مرحله و اینترنتی در سامانه پادا به نشانی pada.medu.ir انجام می پذیرد. دانش آموزانی که قصد ثبت نام در پایه هفتم متوسطه اول 1400 - 1401 مدارس شاهد را دارند باید ابتدا به سایت ثبت نام که همان سایت پادا می باشد مراجعه کرده و پیش ثبت نام اولیه مدارس شاهد را تکمیل نمایند.



ثبت نام مدارس ابتدایی و دبیرستان شاهد در پایه های اصلی و میان پایه ها با یکدیگر متفاوت است، درواقع ثبت نام میان پایه مدارس شاهد به صورت حضوری و از طریق مراجعه به مدرسه مورد نظر انجام می پذیرد.



با توجه به این که مراحل ثبت نام پایه هفتم برای سال تحصیلی 1400 - 1401 دچار تغییرات جزیی شده و متقاضیان برای ورود مستقیم به سامانه ثبت نام می توانند از درگاه الکترونیکی سایت سیدا استفاده کرده و به سامانه پادا راه یابند، لذا در ادامه این بخش به شرح مراحل ثبت نام این پایه تحصیلی در مدارس شاهد می پردازیم.





راهنمای تصویری نحوه ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401 





1ابتدای آدرس اینترنتی سایت پادا که pada.medu.ir می باشد را در مرورگر خود وارد کنید.







2در صفحه باز شده وارد بخش مورد نظر خود که پیش ثبت نام مدارس می باشد شوید.







3در آخر اطلاعات خواسته شده در هرقسمت را به درستی و با دقت وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید تا بتوانید وارد صفحه ثبت نام مدارس شاهد شده و با انتخاب پایه هفتم متوسطه اول اقدام به بارگذاری مدارک لازم برای ثبت نام مدارس شاهد نمایید.











بنابر اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور ثبت نام مدارس شاهد برخلاف سال های گذشته که از طریق سایت سجا انجام می گرفت، با مراجعه به سایت پادا به آدرس pada.medu.ir انجام می پذیرد.



در صورتی که مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام در مدارس شاهد 1400 - 1401 هستید می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.



بیشتر بخوانید : نحوه ثبت نام مدارس شاهد









شرایط ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 1400- 1401
پایه هفتم اولین پایه تحصیلی مقطع متوسطه اول بوده و دانش آموزان در این پایه تحصیلی برای اولین بار با مباحث ارائه شده در کتاب های درسی پایه هفتم آشنا می شوند. با توجه به این که ثبت نام در مدارس شاهد متوسطه اول 1400 - 1401 دارای شرایط خاصی برای پذیرش دانش آموز هستند لذا روند ثبت نام در این مدارس با مدارس عادی دیگر متفاوت است.



تحصیل در مدارس شاهد وابسته به داشتن شرایط ذکر شده در دفترچه ثبت نام مدارس شاهد می باشد. دانش آموزان در مرحله اول ثبت نام که از طریق مراجعه به سامانه انجام می پذیرد، باید از داشتن شرایط لازم برای ثبت نام در مدارس متوسطه اول شاهد 1400 - 1401 اطمینان حاصل کرده و مورد تایید مسئولین این مدارس قرار بگیرند.



پس از احراز شرایط لازم و اعلام نتایج مدارس شاهد در مرحله اول، مراحل تکمیلی ثبت نام در این مدارس به صورت مراجعه حضوری انجام می پذیرد که در این قسمت به شرح و ارائه شرایط ثبت نام مدارس شاهد برای پایه هفتم 1400 - 1401 می پردازیم.



شرایط عمومی برای ثبت نام و ادامه تحصیل در مدارس شاهد





دارا بودن صلاحیت اخلاقی و رفتاری



رعایت شئونات و پوشش مناسب با دوره تحصیلی و سن دانش آموزان ( خصوصا حجاب برتر برای دانش آموزان دختر



التزام و پایبندی خانواده به حفظ شئونات و ارزش های اسلامی و تربیت دینی



رعایت مقررات و آئین نامه های انضباطی ، تربیتی و آموزشی مدارس شاهد



توجه کنید که شرایط مذکور از طریق بررسی سوابق تحصیلی و تربیتی دانش آموز و با حضور دانش آموزان و والدین آن ها انجام می شود که مسئولیت آن در ثبت نام ورودی بر عهده ستاد ثبت نام مدرسه و ادامه تحصیل به عهده شورای مدرسه می باشد .



لازم به ذکر است که دارا بودن شرایط ذکر شده برای ثبت نام و ادامه تحصیل کلیه دانش آموزان شاهد و غیر شاهد الزامیست و شرایط علمی صرفا مختص دانش آموزان غیر شاهد می باشد. 



شرایط اختصاصی ثبت نام دانش آموزان شاهد در پایه هفتم



شرایط اختصاصی ثبت نام و ادامه تحصیل دانش آموزان غیر شاهد در پایه هفتم متوسطه اول (راهنمایی) به شرح زیر می باشد.



کسب مقیاس خیلی خوب در تمامی دروس یا کسب مقیاس خوب در حداکثر یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در امتحانات نوبت دوم پایه ششم ابتدایی سال تحصیلی 99 - 1400



لازم به ذکر است که از فرزندان جانبازان 25 الی 49 درصد ، حداکثر دو نمره خوب پذیرفته می شود.



ثبت نام دانش آموزان شاهد در مدارس در کلیه مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول (راهنمایی)، متوسطه دوم (دبیرستان) و همچنین مدارس فنی و حرفه ای قطعی می باشد.



توصیه می کنیم برای آشنایی با میزان شهریه مدارس شاهد و ملاک و جزئیات در نظر گرفته شده برای دریافت شهریه این مدارس به مقاله ارائه شده در انتهای این قسمت مراجعه نمایید.



در ادامه بخوانید: شهریه مدارس شاهد







اگر درمورد شرایط ثبت نام خود دچار سوال یا ابهامی شدید، می توانید سوالات خود را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا بپرسید برای این کار می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده کنید . هم چنین برای اطلاع از آخرین اخبار زمان و ثبت نام مدارس شاهد 1400 - 1401​​ ، عضو کانال تلگرامی هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید .




سوالات متداول


1- ثبت نام پایه هفتم مدارس شاهد به چه صورتی است؟
ثبت نام هفتم مدارس شاهد به صورت غیر حضوری و اینترنتی از سایت پادا که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.




2- شرایط ثبت نام هفتم متوسطه شاهد شامل چه مواردی می شود؟
ثبت نام در این داری شرایط عمومی و اختصاصی برای دانش آموزان شاهد و غیر شاهد می شود که در این مقاله به شرح جزئیات هر یک پرداخته شده است.




3- آیا شرایط علمی و معدل ثبت نام پایه هفتم شامل فرزندان شاهد و ایثارگر نیز می شود؟
خیر همان طور که در این مقاله عنوان شده است، ثبت نام فرزندان شاهد در پایه هفتم مدارس شاهد در مرحله اول قطعی و مورد تایید خواهد بود.

منبع : ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jz95
نظرتان را بنویسید