تور تابستان مارماريس

تور تابستان مارماريس
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور مارماريس تابستان 1402

تور مارماريس تابستان 1402 يك سفر اساسي به بهشت ​​گردشگري تركيه مارماريس است. تور Marmaris يك سفر رويايي است، البته شما بايد خدمات كامل را در تور خود داشته باشيد تا بهترين بهره را از بهترين خدمات در تور Marmaris ببريد. خوشبختانه آژانس نامي گشت در اين سال ها توانسته است كرايه هاي ارزان با بهترين خدمات رفاهي را به مسافران خود ارائه دهد. با ما همراه باشيد تا تمام جزئيات مربوط به تور Marmaris Summer 1402 را بدانيد.علاوه بر اين، وجود جنگل هاي بكر و درختان سر به فلك كشيده مارماريس در كنار سواحل شني و زيبا، چشم انداز جذابي را ايجاد مي كند كه آن را از ساير نقاط تركيه متمايز مي كند و به همين دليل افراد زيادي تصميم مي گيرند براي برنامه هاي خود برنامه ريزي كنند. طوري ترتيب دهيد كه در تعطيلات تابستاني فرصت سفر به اين جزيره زيبا و شگفت انگيز را داشته باشند.
 
تور مارماريس تابستان 1400
 
تابستان هميشه بهترين فصل براي سفر و گذراندن تعطيلات جذاب در سواحل و شهرهاي تركيه است، به خصوص شهر مارماريس در سفر با تور كه اين فضا را به خوبي در اختيار شما قرار مي دهد.در ماه هاي ژوئن، جولاي و آگوست كه ماه هاي فصل تابستان هستند، آسمان شهر مارماريس كاملا صاف، آبي و زيبا است، همچنين در تابستان، آب و هواي مارماريس بد نيست و اين شرايط آب و هوايي تابستان را به بهترين زمان براي سفر تبديل مي كند. به مارماريس. اما در نظر داشته باشيد كه در مرداد از ساعت 12 تا 15 به دليل دماي بالا سعي كنيد در هتلE خود باشيد.
بنابراين نامي گشت سفر تور مارماريس را در جولاي 1402 به شما پيشنهاد مي كند و البته جالب است بدانيد كه گردشگران در ماه آگوست بيشتر به دنبال تور Marmaris هستند و در مورد قيمت تور مارماريس در تابستان 1402 بايد بگوييم كه طبيعتا كلاس هتل و بليط هواپيما قيمت را تعيين مي كند. انتها بسيار كارآمد خواهد بود و به بيان واضح تر، شما اين فرصت را داريد كه با رزرو هتلE دو يا سه ستاره هزينه هاي خود را كاهش دهيد.
علاوه بر اين، قيمت تور مارماريس در اين فصل هميشه بر اساس قيمت بليط هواپيما رزرو شده توسط اپراتور تور مارماريس در تهران، پروازهاي ايراني به مارماريس مانند پرواز (قشم اير، ايران اير و ماهان) و همچنين خارجي است. يا پروازهاي تركيه به اين شهر مانند (تركيه) ايرلاين، اطلس گلوبال و پگاسوس) و قيمت هتل رزرو شده در مارماريس تركيه به صورت متغير محاسبه مي شود.قيمت تور مارماريس تابستان 1400
پيشنهاد تور مارماريس تابستان 1402 خوب، بايد بگوييم كه يافتن پيشنهاد تور مارماريس براي تابستان 1402 به همين راحتي نيست مگر اينكه به سراغ افراد با تجربه در اين زمينه برويد، زيرا ارزان ترين تور ها در مواقعي از سال كه تعداد گردشگران كاهش مي يابد يا در طول سال بيشتر است. فصل هاي لوسين مارماريس بيشتر توسط آژانس ها ارائه مي شود. به عنوان مثال، اگر فرزند دانشجو داشته باشيد، قطعا در امتحانات ترم او به مارماريس سفر نخواهيد كرد، اما در عوض منتظر آغاز تابستان خواهيد بود تا شرايط سفر بهتري داشته باشيد.
با اين اوصاف، از آنجايي كه معمولا اين تعداد مسافر در بين گردشگران كم نيست، آژانس هاي مسافرتي به دنبال پيشنهادات ويژه براي تابستان تور هستند كه نه تنها مارماريس، بلكه ساير مقاصد تركيه را نيز شامل مي شود. كافي است به صفحه تابستاني مارماريس تور در بالاي همين صفحه مراجعه كنيد تا متنوع ترين و مرتبط ترين تور ها را براي اين بازه زماني ببينيد و با توجه به سليقه و بودجه خود بهترين انتخاب را داشته باشيد.
 
پيشنهاد تور Marmaris تابستان 1400
قيمت پروازهاي مارماريس در تابستان تور چگونه تعيين مي شود؟ قبل از هر چيز بايد بدانيد كه مدت زمان تور Marmaris اغلب 6 شب و 7 روز برگزار مي شود و بهترين پرواز موجود براي سفر به اين شهر با ايرلاين هاي تركيه مانند اطلس جت و سان اكسپرس و همچنين ايرلاين هاي ايراني است. مانند ايران اير، ماهان، قشم اير آماده هستند.لازم به ذكر است كه از ازمير تا مارماريس حدود 3 ساعت و از دنيزلي تا مارماريس حدود 5 ساعت است و واقعيت اين است كه پروازها به مارماريس 7 روز طول مي كشد.
بنابراين، تور ها در مارماريس، مانند آنتاليا و كوش آداسي، فقط 6 يا 7 روز اقامت دارند. نه كمتر، نه بيشتر! اما اگر مي خواهيد كمتر از اين روزها بمانيد؛. شما بايد پروازهاي خروج از سيستم را رزرو كنيد، در اين صورت قيمت تور شما بسيار گرانتر از تور يك هفته خواهد بود. نكته مهم بعدي اين است كه با خريد تور Marmaris اگر با پرواز ATA سفر كنيد به ازمير مي رويد و پس از حدود 4 ساعت جابجايي زميني به مارماريس مي رسيد و اگر با پرواز ايران اير سفر كنيد به دنيزلي و بعد از حدود 3: 30 ساعت طول مي كشد تا به مارماريس برسيد.
شما با پرواز سان اكسپرس تركيه مانند پرواز ATA به ازمير خواهيد رفت و پس از 4 ساعت انتقال زميني به مارماريس و هتلE خود خواهيد رسيد. همچنين ساعت پرواز ايران به تور مارماريس حدود ساعت 12 نيمه شب است و صبح بعد از پرواز و ترانسفر زميني به مارماريس خواهيد رسيد. ساعت پرواز Sun Express حدود ساعت 6 صبح است و حوالي ظهر به مارماريس و هتل خواهيد رسيد.قيمت پرواز تابستاني مارماريس 1400
بهترين زمان براي خريد تور در مارماريس، تابستان 1402 پيشنهاد نامي گشت به شما مسافران عزيز اين است كه 10 روز قبل از تاريخ سفر خود تور Summer 1402 Marmaris خود را رزرو يا خريداري كنيد. اما نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد و ممكن است از چند نفر شنيده باشيد اين است كه در فصل پرفصل بهتر است بليط خود را يكي دو ماه قبل از تاريخ سفر خريداري كنيد تا مبلغ كمتري براي سفر تور خود بپردازيد. با نزديك شدن به زمان سفر طبيعتاً قيمت بليط رفت و برگشت افزايش مي يابد. بهتر است هتل را از يك ماه تا 10 روز قبل از تاريخ سفر رزرو كنيد تا از هزينه هاي بالاي سفر جلوگيري كنيد.
 
بهترين زمان براي خريد تور مارماريس تابستان 1400
بهترين فعاليت هاي تابستاني در تور مارماريس چيست؟ غواصي: يكي از فعاليت هايي كه در تور Marmaris در تابستان به شما پيشنهاد مي كنيم، غواصي است. آب درياي مديترانه تميز و زلال است، بنابراين در زير آب بسيار زيبا و چشم نواز و همچنين يك پارك آبي فوق العاده هيجان انگيز است كه در آن انواع مختلفي از سرسره هاي آبي، استخرهاي موج و انواع ديگر وجود دارد. سرگرمي و علاوه بر آن مراكزي براي اسب سواري، تنيس و جيپ سواري وجود دارد كه مي توانيد از آنها لذت ببريد.پارك دلفين هاي مارماريس: اين پارك اولين دلفيناريوم روباز در تمام اروپا است و در نزديكي استراحتگاه ساحلي گرند مار قرار دارد و پارك دلفين هاي مارماريس حدود 5 كيلومتر از مارماريس فاصله دارد. در تعطيلات اين فصل چهار برنامه مختلف براي مهماناني برگزار مي شود كه به دنبال تجربه اي متفاوت و جالب هستند، لازم به ذكر است كه اين مجموعه در تمام طول سال باز است و مي توانيد براي يك روز متفاوت و هيجان انگيز با دلفين ها دست بزنيد و برقصيد. . آن را تجربه كن
 
بهترين سرگرمي تور مارماريس تابستان 1400
 
غار نيمارا مارماريس: اين جاذبه شگفت انگيز در نزديكي مارماريس در جزيره اي زيبا به نام «هون» قرار دارد و مكاني مرموز در تور مارماريس به حساب مي آيد. اين غار 3 تا 5 متر ارتفاع دارد و مي گويند غار نيمارا در گذشته هاي دور محل عبادت بوده است. در عين حال مسير غار نيمارا داراي پله هاي بسيار زيبايي است كه گردشگران اين مقصد را به وجد مي آورد.جزيره كلئوپاترا، مارماريس: يكي از تفريحات منحصر به فرد در منطقه مارماريس، بازديد از اين جزيره است كه بسيار شگفت انگيز است. جزيره كلئوپاترا مارماريس جزيره اي ساحلي با ماسه هاي سفيد صاف و ابريشمي است كه اين جزيره را در جايگاه ويژه و قابل توجهي تور قرار داده است.
اين جزيره به مارماريس بسيار نزديك است. اگر قصد داريد براي تفريح ​​به تركيه سفر كنيد، تور جزيره كلئوپاترا مارماريس را فراموش نكنيد و كلئوپاترا بخشي از مجمع الجزايري است كه به اين شهر بسيار نزديك است.
 
نحوه رزرو تور Marmaris Summer 1400
 
پارك آبي آتلانتيس مارماريس: تجربه پارك آبي آتلانتيس را در تابستان با خانواده و فرزندان خود با تور Marmaris از دست ندهيد و از آن نهايت لذت را ببريد، در اين پارك امكانات تفريحي مختلفي براي تمام سنين وجود دارد و هركسي مي تواند بنا به علاقه خود به تفريح ​​بپردازد. دريافت اين پارك آبي مهيج يكي از جاذبه هاي مهم مارماريس است و شامل سرگرمي هايي مانند استخر موج، گلف، بولينگ و چندين كافه و رستوران است و هشت سرسره بزرگ و هيجان انگيز در اين پارك تعبيه شده است كه وسوسه خواهيد شد. با ديدن آنها تجربه كنيدپس از آن، مي توانيد براي استراحت و آفتاب گرفتن و گوش دادن به صداي آرام دريا به ساحل خصوصي پارك برويد. براي تفريح ​​متفاوت، به زمين گلف برويد يا بولينگ برويد. با خريد بليط پارك آبي آتلانتيس اين امكان را داريد كه تمام روز را بدون محدوديت در پارك بگذرانيد و از تمامي امكانات آن استفاده كنيد.
نحوه رزرو تور مارماريس در تابستان 1402 علاقه مندان به رزرو يا خريد مارماريس تور مي توانند به راحتي و در كمترين زمان ممكن سفر تور مورد نظر خود را از سامانه رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي نامي گشت خريداري كنند. براي خريد پيشنهاد تور Marmaris تابستان 1402 دو گزينه پيش رو داريد. بسته هاي عالي تور را خريداري كنيد كه برنامه اي كه ما ارائه مي دهيم براي شماست يا يك پرواز + هتل را انتخاب كنيد كه در آن شما مدير سفر خود به اين مقصد خواهيد بود.
كافي است تاريخ حركت، تعداد مسافران و تعداد اتاق ها را در قسمت بسته مسافرتي سايت انتخاب كنيد تا گزينه هاي مختلف با تمام اطلاعات به شما نمايش داده شود و در اين مرحله براي جستجوي راحت تر، امكان جستجو وجود دارد. فيلترهاي تعداد ستاره را اعمال كنيد امتياز مسافر به ازاي هتل، نوع محل اقامت، مقدار، مكان هتل و زمان پرواز و انتخاب خط هوايي تعلق مي گيرد. با انتخاب هر يك از آنها به مرحله نهايي هدايت خواهيد شد. رزرو سفر تور خود راآژانس نامي گشت سيستم رزرو 24 ساعته براي رزرو آنلاين تور براي اين مقصد در هر زمان از شبانه روز در اختيار شما قرار داده است. كافي است زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص كنيد تا تمام تور موجود به اين جزيره ديدني براي شما نمايش داده شود. در نهايت در صورت وجود سوال يا مشكل، تيم پشتيباني نامي گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگويي به شما مي باشد.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/turkey/marmaris/summer

نظرتان را بنویسید