تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری سراسری

تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که در زمان تعیین شده برای انتخاب رشته آزمون دکتری موفق به انتخاب رشته نشوند می توانند در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری سراسری 99 که در صورت برگزاری احتمالا در مرداد خواهد بود ، نسبت به این کار اقدام نموده و نیز در صورت لزوم انتخاب های خود را ویرایش کنند .


بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 99 توسط سازمان سنجش از طریق سایت sanjesh.org کارنامه ای حاوی اطلاعات داوطلب ، اطلاعات تحصیلی ، درصد دروس و ... برای داوطلبان منتشر خواهد شد . در قسمت (( وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره )) درج شده در کارنامه اولیه ، تمامی دوره هایی که داوطلب مجاز به انتخاب رشته محل از میان آن هاست ذکر خواهد شد .

آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته از بین یک یا همه دوره های روزانه ، نوبت دوم ( شبانه ) ، پیام نور ، غیرانتفاعی یا پردیس خودگردان هستند ، می توانند بعد از مطالعه دقیق تمامی شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه انتخاب رشته دکتری سراسری 99 ، نسبت به انتخاب حداکثر 50 کدرشته محل اقدام کنند . برای این منظور از سوی سازمان سنجش یک بازه زمانی اعلام می شود که داوطلبان موظف می باشند در تاریخ اعلام شده بعد از ورود به سایت انتخاب رشته دکتری سراسری انتخاب رشته نمایند .

هر سال برای آن دسته از داوطلبان که به هر دلیلی موفق به انتخاب رشته نشده اند مهلت کوتاهی تحت عنوان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری سراسری در نظر گرفته می شود که در ادامه زمان تمدید این مهلت اطلاع رسانی شده است .


زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری سراسری 99
به علت به تعویق افتادن آزمون دکتری 99 در حال حاضر زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری سراسری 99 مشخص نشده است . از آنجا که فاصله میان زمان برگزاری آزمون دکتری و اعلام نتایج نهایی کوتاه خواهد بود ، فشرده سازی فرآیند آزمون دکتری ضروری بوده و در صورتی که سازمان سنجش مهلت انتخاب رشته دکتری 99 را تمدید کند ، این مهلت احتمالا کوتاهتر از معمول خواهد بود . البته توصیه می شود که تمامی داوطلبان در زمان انتخاب رشته دکتری سراسری ، فرم انتخاب رشته خود را در سایت سنجش ثبت نمایند زیرا ممکن است فرصت مجددی از سوی سازمان سنجش مشخص نشود . 


" در صورت انتشار خبر تمدید زمان انتخاب رشته دکتری 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد . "


لازم به ذکر است داوطلبانی که قصد ویرایش انتخاب های خود را دارند ، می توانند در این بازه زمانی نسبت به ویرایش انتخاب رشته دکتری سراسری اقدام نمایند .  همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید .


مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند در تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری به بهترین نحو به شما یاری رسانند و آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی ، پاسخگوی تمامی شبهات شما در تمامی مراحل آزمون دکتری 99 باشند .

سوالات متداول

1- زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری چه زمانی است ؟
در صورت تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری ، احتمالا زمان آن در مرداد ماه خواهد بود که پس از مشخص شدن تاریخ دقیق آن این مقاله به روز رسانی می شود .

2- در انتخاب رشته دکتری سراسری هر داوطلب حق انتخاب چند رشته محل را دارد ؟
طبق متن مقاله هر داوطلب می تواند تا 50 کد رشته محل را در فرم انتخاب رشته دکتری سراسری درج نماید.

3- آیا در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری ، ویرایش انتخاب های ثبت شده امکان پذیر است ؟
در سال های گذشته امکان ویرایش اطلاعات در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته فراهم بود که پیش بینی می شود امسال هم اینچنین باشد و داوطلبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نمایند .

منبع : تمدید مهلت انتخاب رشته دکتری سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jrQv
نظرتان را بنویسید