زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان ادامه تحصیل در یکی از مقاطع کاردانی و یا کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی ضمن اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و دفترچه ثبت نام را دریافت نمایند . داوطلبان موظف هستند در زمان قانونی اعلام شده در اطلاعیه سازمان سنجش نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .




ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 به منظور پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی ( فوق دیپلم ) و کارشناسی ناپیوسته ( لیسانس ) دو بار در سال برای ورودی مهر ( نیمسال اول تحصیلی ) و برای ورودی بهمن ماه ( نیمسال دوم تحصیلی ) توسط سازمان سنجش برگزار می شود .

علاقه مندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه باید در زمان ثبت نام پس از دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 و بررسی لیست رشته های ارائه شده نسبت به ثبت نام به موقع خود اقدام نمایند . زمان دقیق ثبت نام طی اطلاعیه های جداگانه برای مقاطع کارشناسی و کاردانی این دانشگاه در سایت سازمان سنجش و پذیرش کشور به آدرس sanjesh.org منتشر می شود .

لذا در ادامه این مقاله زمان دقیق ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  1400 را به تفکیک نیمسال ورودی مهر و بهمن و مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی را به همراه تاریخ آغاز و پایان مهلت هر ورودی ارائه داده ایم .



زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1400
مانند سال های گذشته لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 برای ورودی نیمسال اول تحصیلی همزمان با شروع مهلت ثبت نام منتشر می شود بنابراین داوطلبان در زمان ثبت نام می توانند دفترچه را دانلود نموده سپس نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .



ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1400 احتمالا مشابه سال قبلی بوده و از اوایل شهریور آغاز می شود . به محض اعلام زمان دقیق ثبت نام در جدول زیر زمان دقیق شروع و خاتمه مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1400 در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ارائه داده می شود.



زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1400
دوره  تاریخ شروع ثبت نام زمان خاتمه ثبت نام زمان تمدید مهلت ثبت نام 
کاردانی  اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
کارشناسی ناپیوسته اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده


برای اطلاع از زمان دقیق شروع ثبت نام می توانید عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا و صفحه اینستاگرام بدون کنکور هیوا باشید .در مهر ماه معمولا ظرفیت برخی از رشته محل های ارائه شده خالی می ماند و سازمان سنجش برای این ظرفیت های خالی مانده ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت را برگزار می کند .

بیشتر بخوانید : ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400






زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400
سازمان سنجش برای آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیل موفق به ثبت نام برای ورودی مهر ماه نشده اند فرصت دیگری را برای ورودی نیمسال دوم تحصیلی فراهم کرده است . این دسته از داوطلبان واجد شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 می توانند با ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 شانس خود را برای پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه امتحان کنند.



ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 احتمالا مشابه سال گذشته بوده و از نیمه های دی آغاز می شود . به محض اعلام زمان دقیق ثبت نام در جدول زیر زمان دقیق شروع و خاتمه مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ارائه داده می شود.





زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن سال 1400
دوره  تاریخ شروع ثبت نام زمان خاتمه ثبت نام زمان تمدید مهلت ثبت نام 
کاردانی  اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده
کارشناسی ناپیوسته اعلام نشده اعلام نشده اعلام نشده


داوطلبان می توانند برای اطلاع از شروع ثبت نام و یا تمدید زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 در کانال تلگرام بدون کنکور هیوا و صفحه اینستاگرام بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی می شود .

در ادامه بخوانید : نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400









اگر پس از مطالعه این مقاله زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست 












سوالات متداول


1-  زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر چه تاریخی است ؟
 زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر حدودا در شهریور ماه می باشد که زمان دقیق را در این مقاله عنوان کرده ایم .




2-  زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در چند نوبت اعلام می شود ؟
 زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت برای ورودی مهر و بهمن ماه اعلام می شود که به صورت کامل در این مقاله توضیح داده شده است .




3-  مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی چه مدت است ؟
 مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی حدودا یک هفته ای می باشد که در این مقاله به آن اشاره شده است .

منبع : زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DmGq
نظرتان را بنویسید