اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از اتمام مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ، مرکز سنجش و پذیرش نتایج نهایی را در سایت خود به نشانی azmoon.org اعلام کرد . شرکت کنندگان دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد 1400 می توانند بعد از مشاهده نتیجه این مرحله و در صورت پذیرفته شدن ، نسبت به ثبت نام در واحد دانشگاهی محل قبولی خود ثبت نام کنند .




افزایش داوطلبان آزمون دکتری در چند سال اخیر و کم بودن ظرفیت پذیرش دانشجو در این مقطع تحصیلی موجب گشته تا رقابت سخت تر از قبل شود . از این رو داوطلبانی که دارای رزومه قابل قبولی بودند و تمامی شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 را داشتند و در زمان مقرر شده از سوی مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کردند بی صبرانه منتشر اعلام نتایج نهایی دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد هستند تا از وضعیت خود مطلع شوند .

اسامی داوطلبانی که شایستگی های لازم علمی را داشته و موفق به کسب نمره حدنصاب لازم از سوی دانشگاه بودند به عنوان پذیرفته شدگان نهایی توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد احتمالا در شهریور ماه اعلام خواهد شد . در این مقاله به بررسی زمان ، نحوه مشاهده و مشاوره اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 می پردازیم .



زمان اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400
هر سال مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد زمان دقیق اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون این دانشگاه را مشخص می کند و طی اطلاعیه ای به اطلاع تمامی شرکت کنندگان دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد می رساند . همچنین برای اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید .





به محض مشخص شدن زمان نتایج نهایی دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 این مقاله به روز رسانی خواهد شد.








نحوه مشاهده نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400
پس از اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد سال 1400 داوطلبانی که در مصاحبه دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد شرکت کرده اند می بایست برای مشاهده نتایج خود به سایت azmoon.org رفته و از طریق لینک (( کارنامه نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 )) وارد صفحه مشاهده نتایج شده و اطلاعات مورد نیاز همانند شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کدملی را وارد کنند . در صورتی که داوطلب حدنصاب قبولی در یکی از رشته محل های انتخابی خود را کسب کرده باشد ، پذیرفته اعلام خواهد شد .



 راهنمای تصویری مشاهده نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400


1. ورود به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org و انتخاب لینک " کارنامه نهایی دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ( ویژه استعداد درخشان ) سال 1400"







2. وارد کردن شناسه ثبت نام ، کدملی و سال تولد







3. مشاهده کارنامه نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400
















مشاوره اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد همزمان با اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون این دانشگاه اطلاعیه ای تحت عنوان راهنمای پذیرفته شدگان نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد در سایت خود منتشر می کند که در آن اطلاعاتی همچون زمان ، محل و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام پذیرفته شدگان و جزئیاتی در ارتباط با شهریه دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد ذکر شده است .

لازم به ذکر است که عدم مراجعه پذیرفته شدگان در روز و سـاعت مقـرر بـه منزلـه انصـراف از ثبت نام تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود . توصیه می شود برای اطلاع از سایر جزئیات هر واحد دانشگاهی به سایت واحد پذیرفته شده مراجعه کرده تا در صورت تغییر در روند پذیرش و ثبت نام مطلع شوید . در صورتی که اسم شما جز پذیرفته شدگان نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد نباشد می توانید با اطلاع از برنامه ریزی آزمون دکتری دانشگاه آزاد برای ثبت نام آزمون دکتری آماده شوید .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند که شما را در انجام تمامی مراحل برنامه ریزی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد سال 1400 به بهترین شکل ممکن یاری دهند . برای ارتباط با مشاوران می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری









سوالات متداول


1- آیا پذیرفته شدگان نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد از شرکت در کنکور دکتری سال بعد محرومند ؟
خیر . پذیرفته شدگان نهایی دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد هم در صورت ثبت نام در دانشگاه محل قبولی و انصراف و هم در صورت عدم ثبت نام در دانشگاه محل قبولی از کنکور دکترا سال بعد محروم نیستند .




2- آیا شهریه پذیرفته شدگان دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد با شهریه پذیرفته شدگان آزمون دکتری در این دانشگاه متفاوت است ؟
خیر تمامی داوطلبان می بایست مطابق مبالغ تعیین شده توسط هیئت امنای دانشگاه شهریه پرداخت نمایند .




3- شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد از چه طریقی به اطلاع داوطلبان می رسد ؟
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد شرایط ثبت نام دکترا استعداد درخشان را از طریق دفترچه انتخاب رشته این دانشگاه اعلام می کند .

منبع : اعلام نتایج نهایی دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/m9yn
نظرتان را بنویسید