ویرایش ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد 1400 می بایست در زمان اعلام شده توسط مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه نسبت به تکمیل فرم مربوطه از طریق سایت azmoon.org اقدام کنند . از آنجا که صحت اطلاعات درج شده از اهمیت بالایی برخوردار است ، دانشگاه آزاد امکان ویرایش ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد را برای این دسته از داوطلبان قرار می دهد .




هر سال با داوطلبانی مواجه می شویم که اطلاعات ثبت نامی خود را در حین ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اشتباه وارد کرده اند . از آن جهت که اشتباه بودن اطلاعات موجب ایجاد اشکال در روند مراحل بعدی پذیرش دانشجو می گردد و از طرفی این ثبت نام نوعی انتخاب رشته برای داوطلبان بدون آزمون تلقی می شود ، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی دکتری بدون آزمون 1400 این دانشگاه را به داوطلبان می دهد .

در مهلت زمان ویرایش اجازه ویرایش تمامی رشته محل های انتخابی داوطلب فراهم شده است . در ادامه  زمان و نحوه ویرایش ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 ارائه شده است .



زمان ویرایش ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400
داوطلبانی که از طریق سایت آزمون فرم اینترنتی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 را تکمیل کردند می توانند همانند سال گذشته در بازه زمانی ثبت نام ( اردیبهشت ماه ) ، رشته محل های انتخابی خود را ویرایش نمایند .

ممکن است به دلیل درخواست زیاد داوطلبان لینک ثبت نام دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد 1400 چند روز پس از اتمام مهلت ثبت نام همچنان فعال باشد که این بازه زمانی را تمدید مهلت ثبت نام می نامند و داوطلبانی که خواستار ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود هستند نیز می توانند در این بازه فرم خود را ویرایش نمایند .





زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 تا پایان ساعت 24 روز چهارشنبه 8 اردیبهشت ماه است.



حتما بخوانید: اعلام نتایج اولیه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد





نحوه ویرایش ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400
متقاضیان دکتری استعداد درخشان دانشگاه آزاد 1400 که در زمان مقرر شده توسط مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه اقدام به ثبت نام کردند و قصد ویرایش اطلاعات خود را دارند می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.org و با وارد نمودن کد ملی و کد پیگیری به عنوان رمز عبور ، وارد سامانه شده و نسبت به ویرایش رشته محل های انتخابی ( اضافه کردن ، حذف یا جابجایی رشته محل ) در دانشگاه آزاد اقدام کنند .












می توانید برای اطلاع از تمامی جزئیات پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید . همچنین در صورت ایجاد سوال یا ابهام می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در تماس باشید .

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد









سوالات متداول


1- ویرایش ثبت نام دکتری بدون کنکور ازاد چه زمانی است ؟
همزمان با فرایند ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ، یعنی اردیبهشت ماه امکان ویرایش نیز برای داوطلبان فراهم خواهد شد که به محض آغاز فرآیند ویرایش ثبت نام ، در متن مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




2- ویرایش ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد از چه طریقی انجام می شود ؟
ویرایش ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش انجام می شود که راهنمای تصویری آن در متن مقاله ارائه شده است .




3- لیست رشته محل های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد از چه طریقی اعلام می شود ؟
همان طور که در متن مقاله گفته شده ، لیست رشته محل های دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد از طریق دفترچه انتخاب رشته دکتری این دانشگاه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .

منبع : ویرایش ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/A0jz
نظرتان را بنویسید