صفحه شخصی کانون قلم چی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
صفحه شخصی کانون قلم چی امکاناتی از قبیل برگزاری آزمون آنلاین ، مشاهده کارنامه ، پاسخبرگ آزمون ها و ... در اختیار متقاضیا قرار میده که اونا می تونن با وارد کردن شمارنده و رمز عبود خود وارد این صفحه شده و از این امکانات استفاده کنن .



همه ما خوب می دونیم که کانون قلم چی یکی از بهترین و مشهورترین مراکزی که باعث پیشرفت دانش آموزای زیادی شده و خدمات گسترده ای و به مردم ارائه میده . قلم چی یکسری امکانات خاصی به دانش آموزا و حتی اولیا و خانواده ها ارائه میده که صفحه شخصی کانون جز یکی از اون خدمات تخصصی هست که کمک بزرگی به افراد عضو در کانون می کنه .

وقتی که دانش آموزا یاد بگیرن چه جوری از این صفحه شخصی در سایت kanoon استفاده کنن ، می تونن اطلاعات ارزشمند تحصیلی بدست بیارن . کانون قلم چی با فراهم اوردن امکانات مختلف در صفحه شخصی هر دانش آموز این امکان و به وجود آورده که اطلاعات تحصیلی به صورت جامع و کامل در اختیار دانش اموزا و دبیران قرار بگیره . حالا در ادامه این مقاله در خصوص امکانات و نحوه ورود به صفحه شخصی کانون قلم چی توضیح دادیم .





امکانات صفحه شخصی کانون قلم چی
صفحه شخصی کانون قلم چی امکانات زیادی رو در اختیار دانش آموزای دهم ، یازدهم و دوازدهم ، دبیران و افراد غیر کانونی میذاره که مهم ترین امکانات این صفحه مربوط به اطلاعات کارنامه دانش آموزا میشه که در ادامه در مورد امکانات موجود در صفحه شخصی کانون و اطلاعات کارنامه توضیح دادیم .



 برگزاری آزمون آزمایشی آنلاین : با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزار نشدن حضوری آزمون ها داوطلبا می تونن در روز برگزاری آزمون وارد صفحه شخصی کانون بشن و در آزمون آزمایشی خودشون شرکت کنن .



 پاسخبرگ آزمون : داوطلبا با کلیک روی این گزینه می تونن تصویر پاسخبرگ آزمون انلاین رو ببینین . در این بخش شما می تونین پاسخ های درست و غلط ، سوال هایی که در دام آموزشی افتادین و سوالایی که پاسخ شانسی دادین رو ببینین .



 صفحه مقطع : در این قسمت اطلاعات دانش آموزی شما از جمله مقطع تحصیلیتون درج شده .



 فیلم درسی مقطع : شما می تونید فیلم های درسی مهم مربوط به مقطع خودتون و در این قسمت ببینین .



 صفحه پشتیبانی : دانش آموز در این قسمت خیلی راحت می تونه با کانون قلم چی ارتباط برقرار کنه و مشکلاتش رو و حتی پیشنهادها و انتقاداش رو هم بیان کنه .



 نمونه سوال امتحانی : در این قسمت دانش اموزا می تونن به راحتی با سوالای امتحانی پرتکرار دسته بندی شده آشنا بشن که برای امتحان های پایان ترم و میان ترم مدرسه هم بسیار کاربردی هستن .



 برنامه راهبردی آزمون : این برنامه به دانش اموزا نشون میده که طبق برنامه آزمون قلم چی باید چه جوری درس بخونن خودشون به برنامه آزمون برسونن و عقب نمونن .

بیشتر بخوانید: دانلود برنامه راهبردی آزمون قلم چی
 ارسال اشکالات کتاب : از طریق صفحه شخصی کانونی ها ، داوطلبان می تونن اشکالات کتاب ها را ارسال کنند تا این اشکالا در سریع ترین زمان ممکن از کتاب حذف بشن .



 کلید آزمون : بعد از هر آزمون ، دانش اموزا می تونن با انتخاب ورود به صفحه خودم در سایت کانون وارد صفحه شخصی قلم چی بشن و کلید ازمون و به راحتی دریافت کنن .



 کارنامه آزمون : صفحه شخصی کانون قلم چی این امکان رو برای دانش آموزا فراهم کرده تا در سریع ترین زمان ممکن نتیجه آزمون رو دریافت کنن . انواع کارنامه تو این صفحه منتشر میشه ، مثل : کارنامه هدف گذاری ، کارنامه اشتباهات ، کارنامه پروژه ای ، کارنامه 5 نوع درس ، کارنامه بازیابی سوال محور ، کارنامه مبحثی که در خصوص مهم ترین این کارنامه ها توضیح دادیم :



کارنامه اشتباهات : در این بخش داوطلب می تونن اشتباهات آزمون قبلی خودشون رو مورد ارزیابی قرار بدن و سوالات اون رو به صورت پی اف دانلود کنن .



کارنامه هدف گذاری : این کارنامه تاثیرگذار ترین و بهترین کارنامه در صفحه شخصی کانونه که تمام کارنامه های آزمون هایی که شرکت کردین رو نشون میده و همه درس ها رو با هم هم تراز می کنه و پیشرفت و یا نزول رو در هر درس رو نشون میده .



 کارنامه 5 نوع درس : در این بخش نقاط قوت ، میانی و ضعف دانش آموزا رو در درس های مختلف نشون داده میشه ، اونا می تونن ببینن در چه درس هایی همیشه موفق هستن در چه درس هایی تراز ثابتی دارن و در چه درس هایی نتونستن روند مناسبی داشته باشه و در هر آزمون درصدشون بالا و پایین شده .



 برای آشنایی با روش های تحلیل هر آزمون آزمایشی می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: تحلیل آزمون های آزمایشی











نحوه ورود به صفحه شخصی کانون قلم چی
داوطلبا برای ورود به صفحه شخصی کانون قلم چی ابتدا باید وارد سایت کانون به آدرس kanoon.ir بشن و با انتخاب گزینه صفحه شخصی ، گزینه مد نظر رو انتخاب کرده با وارد کردن شمارنده و رمز عبور خود وارد صفحه شخصی کانون بشن .

راهنمای تصویری نحوه ورود به صفحه شخصی کانون قلم چی :
در مرحله اول ورود به صفحه شخصی کانون قلم چی ، باید وارد ادرس سایت www.kanoon.ir بشین و از نوار بالایی صفحه اصلی سایت ، گزینه صفحه ی شخصی شما رو انتخاب کنین .







سپس سه گزینه دیگه نشون داده میشه که یکی صفحه مخصوص دانش آموزان کانونی ، دیگری صفحه شخصی دبیران و صفحه شخصی غیر کانونی هاست که شما با توجه به نوع فعالیتتون گزینه مد نظر رو انتخاب کنین .







در ادامه شمارنده و رمز عبورتون رو وارد کنین و در نهایت کلید ورود رو انتخاب کرده تا وارد صفحه شخصی بشین .







بعد از وارد شدن به صفحه شخصی به راحتی تمام خدمات صفحه شخصی کانون قلم چی نمایش داده میشه و شما می تونین هر کدوم از اون ها انتخاب کنید .





برای ورود به صفحه شخصی کانونی ها کلیک کنید .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون آزمایشی سنجش
اما اگه بعد از خوندن این مقاله باز سوال یا ابهامی در مورد صفحه شخصی کانون قلم چی داشتین می تونین از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو کمک بگیرین . راه ارتباطی شما با این کارشناسا از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو هستش .















سوالات متداول


1- برای ورود به صفحه شخصی کانون چه اطلاعاتی لازمه ؟
یکی از اطلاعات مورد نیاز برای ورود به صفحه شخصی کانون داشتن شمارندست که بقیه اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده .


2- داوطلب چه جوری می تونن به کلید آزمون های آزمایشی دسترسی داشته باشن ؟
داوطلبا با ورود به صفحه شخصی کانون می تونن کلید سوالات رو ببینن .


3- کارنامه هدف گذاری چه اطلاعاتی رو در اختیار دانش آموززا قرار میده ؟
دانش آموزا با استفاده از این کارنامه می تونن پیشرفت و یا نزولشون رو در هر درس رو ببینن .

منبع : صفحه شخصی کانون قلم چی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vG00
نظرتان را بنویسید