اطلاعیه پذیرش کارشناسی ارشد در واحد بین المللی امارات دانشگاه آزاد 99 - 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پیرو مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره تحصیلات تکمیلی درخصوص برگزاری آزمون اختصاصی به منظور پذیرش دانشجو در واحد امارات ، دانشگاه آزاد اسلامی جهت سال تحصیلی 1400-1399 اقدام به ثبت نام از داوطلبان متقاضی تحصیل در واحد فوق در مقطع کارشناسی ارشد می‌ نماید .
ثبت‌نام از متقاضیان کارشناسی ارشد این آزمون صرفاً از طریق سامانه ثبت‌نام مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس www.azmoon.org از روز شنبه مورخ 24 آبان ماه آغاز و تا پایان روز جمعه مورخ 30 آبان ماه ادامه خواهد داشت .

متقاضیان لازم است با مراجعه به سامانه ثبت‌نام و تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت‌ نام در مجموعه امتحانی مورد نظر خود اقدام نمایند . جدول رشته / محل‌ های دایر در واحد بین‌المللی امارات از طریق سامانه ثبت‌نام ، قابل مشاهده و دریافت می‌ باشد .

متقاضیان ثبت نام بدون کنکور ارشد ، متناسب با مجموعه امتحانی مورد نظر می‌ تواند حداکثر تا 5 کد رشته را انتخاب و در فرم ثبت‌ نام درج نماید . آزمون این دوره به صورت مصاحبه مجازی خواهد بود و زمان و نحوه برگزاری آزمون متعاقبا خواهد شد .

لازم به ذکر است هرگونه درخواست انتقال و میهمانی پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد واحد امارات به سایر واحدهای دانشگاهی اعم از عادی و یا بین‌ المللی ممنوع خواهد بود .

پذیرش نهایی در این دوره منوط به نتیجه ارزیابی گروه تخصصی مربوطه مبنی بر احراز شرایط علمی به منظور تحصیل در رشته مورد نظر خواهد بود . نتیجه نهایی مبنی بر پذیرش و یا عدم پذیرش افراد پس از برگزاری آزمون توسط مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ‌التحصیلی اعلام خواهد شد .

منبع : اطلاعیه پذیرش کارشناسی ارشد در واحد بین المللی امارات دانشگاه آزاد 99 - 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pMnm
نظرتان را بنویسید