زمان اعلام نتایج آزمون فنی و حرفه ای

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
هر یک از نتایج آزمون های فنی و حرفه ای با توجه به زمان برگزاری آزمون آن مشخص شده و در تاریخ های متفاوتی اعلام می شود . بنابراین نمی توان یک تاریخ مشخصی را برای اعلام نتایج تمامی آزمون های فنی و حرفه ای 99 در نظر داشت . معمولا پس از گذشت دو هفته از زمان برگزاری آزمون ، جواب آن بر روی سایت سازمان فنی و حرفه ای کشور منتشر می شود .




سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تاریخ تمامی مراحل برگزاری آزمون های فنی و حرفه ای را در سایت خود قرار داده تا هر داوطلب بر اساس برنامه زمانی خود بتواند در آن ها ثبت نام کند . بر این اساس می توان زمان اعلام نتایج آزمون های فنی و حرفه ای را در بخش مربوط به آزمون های این سایت مشاهده نمود .

معمولا پس از قبولی در امتحانات کتبی سازمان فنی و حرفه ای ، مهارت آموزان می بایست خود را برای آزمون عملی آماده کنند . از آنجایی که تاخیر در ثبت نام آزمون عملی موجب مردود شدن داوطلب می شود ، بهتر است از تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون های فنی مطلع شد . به همین دلیل در ادامه مقاله قصد داریم به بررسی زمان اعلام نتایج آزمون های فنی و حرفه ای 99 بپردازیم .



زمان اعلام نتایج آزمون های فنی و حرفه ای 99
بر اساس زمان برگزاری آزمون های فنی و حرفه ای ، تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج آن ها نیز مشخص می شود . معمولا آزمون های فنی و حرفه ای از لحاظ زمانی به مراحل مختلفی تقسیم شده که هر کدام در تاریخ مشخص خود برگزار می شوند . بر این اساس زمان اعلام نتایج آزمون های فنی و حرفه ای عبارت است از :



 تاریخ اعلام نتایج آزمون های هماهنگ فنی و حرفه ای :



جدول اعلام نتایج آزمون های هماهنگ سال 1399
مرحله آزمون کتبی اعلام نتایج
تاریخ تاریخ
مرحله 1 99/3/22 99/4/1
مرحله 2 99/4/26 99/5/6
مرحله 3 99/5/30 99/6/8
مرحله 4 99/6/27 99/7/7
مرحله 5 99/8/1 99/8/11
مرحله 6 99/9/6 99/9/15
مرحله 7 99/10/4 99/10/13
مرحله 8 99/11/2 99/11/11
مرحله 9 99/11/30 99/12/10


تاریخ برگزاری آزمون ها ادواری فنی و حرفه ای :



جدول اعلام نتایج آزمون های ادواری ، صنعت ساختمان و تفاهم نامه 1399
مرحله آزمون کتبی اعلام نتایج
تاریخ تاریخ
مرحله 1 99/3/22 99/4/1
مرحله 2 99/6/27 99/7/7
مرحله 3 99/9/6 99/9/15
مرحله 4 99/11/2 99/11/11


تاریخ برگزاری آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای :



معمولا زمان برگزاری آزمون های آنلاین فنی و حرفه ای از قبل مشخص نمی شود . بلکه داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان فنی و حرفه ای و یا کسب اطلاعات از آموزشگاه فنی و حرفه ای خود می توانند از زمان برگزاری و اعلام نتایج امتحانات آنلاین خبردار شوند .

داوطلبانی که قصد مشاهده نتایج آزمون های فنی و حرفه ای را دارند می توانند به مقاله زیر مراجعه کرده و پس از مطالعه راهنمای تصویری و مراحل مشاهده کارنامه ، به سایت فنی و حرفه ای رفته و نتیجه پذیرش خود را دانلود نمایند .

بیشتر بخوانید: راهنمای اعلام نتایج آزمون فنی و حرفه ای





اقدامات پس از اعلام نتایج آزمون های فنی و حرفه ای 99
اعلام نتایج آزمون های فنی و حرفه ای از 100 نمره صورت می گیرد ، بنابراین مهارت آموزانی که میانگین نمره بالاتر از 70 کسب کرده اند اجازه ورود به مرحله دوم که همان شرکت در آزمون های عملی فنی و حرفه ای است را دارند . تاریخ آزمون های عملی در سایت سازمان فنی و حرفه ای ذکر نمی شود ، چرا که این فرآیند مختص هر آموزشگاه بوده و متقاضی با مراجعه به سامانه موسسه آموزشی خود می تواند در مرحله عملی شرکت کند .

برخی از داوطلبان در مرحله کتبی نتوانسته اند حداقل نمره قبولی در آزمون فنی و حرفه ای را کسب نمایند . این گروه از افراد می توانند مجددا به ثبت نام در آزمون مورد نظر خود پرداخته و از قسمت پرداخت هزینه ، مبلغ مورد نظر برای ثبت نام در آزمون را پرداخت نمایند . سپس امکان دانلود کارت ورود به جلسه برای آن ها فراهم شده و می توانند در آزمون مجدد کتبی شرکت کنند .

پس از قبولی در آزمون های فنی و حرفه ای می توانید کارت مهارت خود را دریافت نمایید . منظور از کارت مهارت همان مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه ای است که با در دست داشتن آن می توان شغلی متناسب با رشته و مهارت آموخته شده را پیدا و در آن مشغول به کار شد . برای استعلام و دانلود این گواهینامه می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید .

در ادامه بخوانید: کارت مهارت فنی و حرفه ای




سوالات متداول


1- زمان اعلام نتایج آزمون های فنی و حرفه ای کی اعلام می شود ؟
نتایج هر یک آزمون های هماهنگ ، ادواری و آنلاین در تاریخ که در متن مقاله درج شده است اعلام خواهد شد .




2- نحوه دریافت نتایج قبولی آزمون فنی و حرفه ای چیست ؟
برای مشاهده نتیجه آزمون های سازمان فنی و حرفه ای می بایست پس از مراجعه به سامانه این سازمان با توجه به راهنمای تصویری داخل متن مقاله اقدامات لازم را انجام داد .




3- سامانه اعلام نتایج آزمون های فنی و حرفه ای چیست ؟
متقاضیان می توانند نتایج قبولی خود را در پورتال جامع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور که لینک آن در متن مقاله موجود است مشاهده نمایند .

منبع : زمان اعلام نتایج آزمون فنی و حرفه ای
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oLqz
نظرتان را بنویسید