اسامی دعوت شدگان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دانشگاه بقیه الله

اسامی دعوت شدگان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دانشگاه بقیه الله
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

پس از برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و انتخاب کد رشته محل های موجود در دفترچه، اسامی دعوت شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ۱۴۰۱ از طریق سایت sanjeshp.ir اعلام می شود. پذیرش در این دانشگاه تنها از میان کارکنان نیروهای مسلح صورت می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری برای انجام مصاحبه نمی باشد. بلکه اطلاع رسانی های لازم از طریق تماس تلفنی یا پیامک اعلام می گردد.

 

 

پس از اعلام نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت 1401 می بایست نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود از بین کد رشته محل های موجود در دفترچه بر اساس علاقه خود اقدام نمایند. برخی از دانشگاه ها از جمله دانشگاه بقیه الله، شاهد، ارتش و ... شرایط و ضوابط خاصی اقدام به پذیرش دانشجو می کنند. داوطلبان هنگام انتخاب این دانشگاه ها می بایست حتما شرایط گفته شده در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور ارشد بهداشت را به دقت مطالعه نمایند.

معمولا چند هفته بعد از اتمام مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد وزارت بهداشت، اسامی دعوت شدگان ارشد وزارت بهداشت دانشگاه های بقیه الله، ارتش، شاهد و علوم بهزیستی از طریق سایت سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir اعلام می شود. برای اطلاع رسانی به متقاضیان دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در این مقاله جزئیات لازم در خصوص اسامی دعوت شدگان ارشد وزارت بهداشت دانشگاه بقیه ا... 1401 ارائه شده است.

 

زمان دعوت به مصاحبه ارشد وزارت بهداشت دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۱

دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله یکی از دانشگاه هایی است که با شرایط و ضوابط مشخصی اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می نماید. شرایط و ضوابط پذیرش این دانشگاه در دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت و دفترچه ثبت نام به طور کامل گفته شده است. یکی از شرایط اصلی ورود به این دانشگاه پرسنل رسمی نیروهای مسلح بودن، می باشد.

 

معمولا چند هفته بعد از اتمام مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد وزارت بهداشت 1401 اسامی پذیرفته شدگان این دانشگاه از طریق سایت سنجش پزشکی کشور اعلام می شود. سال گذشته داوطلبان از روز سه شنبه 16 شهریور ماه توانستند به سایت sanjeshp.ir مراجعه نموده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده از قبولی یا عدم قبولی خود در این مرحله از پذیرش دانشگاه بقیه ا... مطلع گردند.

 

 

 به محض اعلام اسامی دعوت شدگان ارشد وزارت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله ۱۴۰۱، در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

 

 

با مطالعه مقاله زیر می توانید به خوبی از زمان اعلام نتایج نهایی ارشد بهداشت مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت



 

اسامی دعوت شدگان ارشد وزارت بهداشت دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۱

از آنجایی که پذیرش در مقطع ارشد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله صرفا از میان پرسنل رسمی نیروهای مسلح یعنی کارمندان رسمی ارتش، سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و وزارت دفاع صورت می گیرد، بنابراین نیازی به مراجعه حضوری برای انجام مصاحبه از پذیرفته شدگان نمی باشد. داوطلبان واجد شرایطی که در فرم انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1401 اقدام به انتخاب این دانشگاه نمودند، می توانند تنها با مراجعه به سایت sanjeshp.ir از قبولی یا عدم قبولی خود مطلع گردند.

 

راهنمای تصویری مشاهده اسامی دعوت شدگان مصاحبه ارشد دانشگاه بقیه ا... ۱۴۰۱

 

هر داوطلب برای مشاهده این اسامی در گام اول باید آدرس " sanjeshp.ir " و یا عبارت "مرکز سنجش آموزش پزشکی کشور" را در مرورگر سیستم خود تایپ نماید.

 

راهنما تصویری اسامی عوت شدگان به مصاحبه دانشگاه بقیه الله-1

 

مطابق تصویر گزینه "کارشناسی ارشد" و لینک "ارشد" را از منوی سمت راست انتخاب نمایید.

 

مراحل اسامی قبول شدگان مصاحبه دانشگاه بقیه ا...-2

 

در این مرحله باید روی لینک "اسامی معرفی شده برای مصاحبه در دانشگاه بقیه الله و ارتش و شاهد و علوم بهزیستی" کلیک نمایید.

 

اسامی دعوت به مصاحبه دانشگاه بقیه ا...-3

 

"شاهد و علوم بهزیستی" و وارد کردن کد رهگیری و کلیک روی علامت جستجو می توانید جواب خود را مشاهده نمایید.

 

اسامی قبول شدگان دانشگاه بقیه ا...-4

 

 

برای آشنایی با امکانات سایت وزارت بهداشت و نحوه استفاده از این امکانات مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید: sanjeshp.ir

 

 

 

 

 

نتایج دعوت به مصاحبه ارشد وزارت بهداشت دانشگاه بقیه الله ۱۴۰۱

تمامی افرادی که در انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت شرکت نمودند، در انتظار انتشار نتایج نهایی این آزمون می باشند تا از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود مطلع گردند. مطابق اطلاع رسانی های انجام شده از طریق مجری برگزاری این ازمون یعنی سنجش آموزش پزشکی کشور، جواب نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 اواخر شهریور ماه به صورت اینترنتی و از طریق سایت sanjeshp.ir صورت می گیرد.

 

داوطلبانی که دانشگاه بقیه الله را انتخاب کردند باید توجه داشته باشند که نتایج قبولی این دانشگاه در 16 شهریور توسط سایت سنجش پزشکی کشور انجام شده است. اطلاع رسانی های لازم در خصوص زمان، مکان و مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله از طریق ارسال پیامک و تماس تلفنی با شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد بهداشت، توسط پذیرش این دانشگاه صورت می گیرد.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص اسامی دعوت شدگان به ارشد وزارت بهداشت دانشگاه بقیه الله را به اطلاع داوطلبان رسانده و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

 

برای آگاهی از زمان و نحوه مشاهده نتایج نهایی خود می توانید به متن مقاله زیر مراجعه نمایید.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ اسامی دعوت شدگان ارشد دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ معمولا این اسامی اواسط شهریور ماه اعلام می شود، برای مشاهده اسامی دعوت شدگان به مصاحبه این دانشگاه  می توانید به مطالعه متن مقاله مراجعه نمایید.



 

2- ✔️ اسامی دعوت شدگان مصاحبه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله چگونه اعلام می شود؟

✔️ همانطور که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاع از اسامی پذیرفته شدگان این مرحله می بایست به سایت سنجش پزشکی آموزش کشور مراجعه نمود.



 

3- ✔️ جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله در مقطع کارشناسی ارشد چگونه اعلام می شود؟

✔️ مطابق متن مقاله زمان، مکان و مدارک لازم برای این ثبت نام از طریق تماس تلفنی یا پیامک به داوطلب اطلاع رسانی می گردد.

منبع : اسامی دعوت شدگان کارشناسی ارشد وزارت بهداشت دانشگاه بقیه الله

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/J48o
نظرتان را بنویسید