جرثقیل سقفی تک پل

جرثقیل سقفی تک پل
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
اکادمی

جرثقیل سقفی تک پل همراه با سیستم های بالابر معمولی آویز و از ظرفیت های 500 کیلوگرم تا 16 تن در طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی، با قابلیت بهره وری بالا در تمامی سالن ها (سقف کوتاه و ارتفاع بلند) منطبق با نیازها و با توجه به شرایط ویژه ی هر سیستم طراحی و تولید می شوند. جرثقیل های سقفی تک پل منطبق با فضا و ابعاد ساختمان طراحی می شوند، این طراحی باعث بهترین  بهره وری از موقعیت قلاب توسط کاربر می شود. نوع سقفی آویز جرثقیل به صورت تک پل ساخته شده و حرکت طولی آن توسط ترولی های آویز به زیر سقف دو طرف سالن انجام می پذیرد. جرثقیل های سقفی تک پل در جا به جایی مواد با ظرفیت پایین در عرض کم طراحی می شود. با این وجود برای سالن های با دهانه 15 متر کمتر و بار زیر 5 تن نیز گزینه مناسبی می باشد. جرثقیل سقفی تک پل به روش های مختلف بر روی ریل طولی نصب می شود. جهت رسیدن به عرض مفید برای جرثقیل سقفی تک پل انتخاب مدل وینچ  با ارتفاع متناسب بسیار مهم است.

سازه فولادی :

این جرثقیل های سقفی با حداقل وزن سازه حداکثر استحکام را دارند. کلیه جرثقیل های ساخته شده سند بلاست شده دو لایه زینک ریچ و دو لایه رنگ اپوکسی پاشیده میشود. تست های غیر مخرب ((PT-UT  بر روی تمام جوشها انجام میگردد.

کلگی ها :

سیستم حرکتی کالسکه توسط گیربکس هالوشفت همراه یاتاقان های غلتکی دو ردیفه بسیار مقاوم و نیاز به تعمیر و نگه داری ندارد. چرخ ها از جنس GGG70 است که دارای مقاومت بالا، ضد سایش با کمترین اصطکاک است.

 

آدرس :تهران ، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه یکم ، پلاک٦

تلفن همراه:۰۹۹۲۵۲۸۶۸۶۱

تلفن تماس:۰۲۱۸۸۵۱۱۹۶۹

فکس:۰۲۱۸۸۵۱۱۹۶۹

ارتباط از طریق واتساپ:۰۹۹۲۵۲۸۶۸۶۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LXOw
مطلب قبلی
جرثقیل‌ دماگ
مطلب بعدی
سیم بکسل جرثقیل
نظرتان را بنویسید