حرف های یک لالایی کودکانه

حرف های یک لالایی کودکانه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
marzilak

بسیاری از حرف های مادران برای کودکان در لالایی کودکانه گفته می شود. مادرانی که در تنهایی به سر می برند و در دوری همسر برای کودک خود لالایی کودکانه می خوانند. بخش زیادی از لالایی کودکانه در طول تاریخ بشر بر این مبنا سروده و خوانده شده است. لالایی کودکانه همیشه راهی برای درد دل مادرانه بوده و همین باعث زیبایی لالایی کودکانه شده که حتی با گذشت سال ها از زمان کودکی همچنان در خاطره کودکان باقی می ماند. 

لالایی مادران

مادران بیشتر لالایی کودکانه در طول تاریخ را خوانده اند. شاعران اصلی لالایی مادران هستند و بیشترین مضامین آن نیز درد و دل های مادرانه بوده است. یکی از لالایی های دور از همسر و نبود پدر در لالایی « پرنده خواب » دیده می شود که در وولک به صورت تصویری و صوتی قرار داده شده است. شما می توانید همراه با وولک این لالایی زیبای مادرانه را بشنوید و بخوانید.

چرا مادران بیشتر لالایی می خوانند؟

مادران بیشترین ارتباط را با کودکان دارند. این ارتباط مادرانه از دوران جنینی به وجود می آید و تا زمان حیات مادر ادامه دارد. اولین ارتباطی که میان مادر و کودک وجود دارد همان نوازش و درد دل هایی است که گاهی درقالب لالایی گفته می شود. مادران بیش از پدران همراه کودک هستند، درد و غصه کودک را می فهمند و برای آرام کردن کودک تلاش می کنند. همواره این پدران بودند که برای رفع نیازهای مادی کودک تلاش کرده اند اما این مادران هستند که همواره برای رفع نیازهای روحی و روانی کودک تلاش کردند. لالایی کودکانه از ساده ترین و درعین حال زیباترین تلاش هایی است که مادران برای آرام کردن کودک انجام می دهند. 

لالایی را برای خوابیدن بخوانید

کودکان در بیشتر مواقع با مشکل بی خوابی مواجه هستند. کودکان نمی خواهند که زودتر از پدرومادرخود بخوابند به همین دلیل تا زمانی که پدرومادرشان بیدار هستند، نمی خوابند. به نظر می رسد که اگر پدرومادرها برای خواباندن کودکان خود زمانی را در نظر بگیرند، کودکان راحت تر به خواب خواهند رفت. برای این کار بهترین وسیله خواندن لالایی است. برای خواندن لالایی، پدرومادر باید در کنار کودک خود قرار بگیرند و این زمان خوبی است تا بتوانند همراه با خواندن لالایی او را نیز نوازش کنند. بودن پدرومادر در کنارکودک حس امنیتی را به کودک می دهد که می تواند کودک را برای خوابیدن ترغیب کند. به همین دلیل کودکان برای به دست آوردن این نوازش و حس امنیت آن، به شنیدن لالایی و به تبع آن خوابیدن علاقه نشان خواهند داد.

وولک و لالایی کودکانه

وولک دنیایی برای کودکان است. در وولک شما می توانید همه آن چیزی را کودکان می خواهند ببینند، بخوانند و بشنوند را یکجا داشته باشید. یکی از دوست داشتنی های کودکان در وولک، لالایی کودکانه است. لالایی های کودکانه بسیاری در وولک وجود دارد که هرکدام ویژگی خاصی دارد. برخی از این لالایی ها جنبه آموزشی هم دارد و برخی فقط کودکان را دعوت به خواب می کند. 

وولک را بیشتر بشناسید

وولک برای کودکان پر از بازی و سرگرمی است که همراه با اپلیکیشن وولک دنیایی تازه را به کودکان نشان می دهد. در این دنیای تازه انواع داستان وقصه کودکانه همراه با لالایی کودکانه برای کودکان وجود دارد. این دنیای تازه، کودکان را با شخصیتی به نام وولک نیز آشنا می کند. بنابراین نام وولک فراتراز آن چیزی است که بتوانید تصور کنید. برای آشنایی بیشتر با وولک باید همراه با وولک باشید و از دوستی با او استفاده کنید. 

برچسب ها
لینک مرجع voolak.com
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wOOR
نظرتان را بنویسید