ساخت یک کاردستی جدید

ساخت یک کاردستی جدید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
marzilak

برای ساخت کاردستی جدید باید یک ایده قشنگ داشت. ایده ساخت یک کاردستی جدید نیاز به وسایل و امکانات زیادی ندارد و تنها کافی است که به آنچه دوست دارید فکرکنید. ایده برای ساخت کاردستی جدید می تواند، وولک باشد. اگر با وولک آشنا هستید، می توانید ایده های زیادی در ساخت کاردستی جدید از آن بگیرید. به عنوان نمونه کاردستی مرد عنکبوتی، کاردستی جدید وولک برای کودکان است که آموزش آن کاملاً دراختیار کودکان قرار داده شده است. 

چرا کودکان باید کاردستی جدید بسازند

کاردستی یکی از هنرهایی است که مختص کودکان نیست. همه ما درهر سنی می توانیم به ساخت یک کاردستی جدید فکرکنیم. کاردستی جدید می تواند ساخت هر چیزی باشد. ساخت عروسک، ماکت و هر چیزی که دوست داشته باشیم. به همین دلیل کاردستی فقط برای کودکان نیست اما وقتی بزرگترها یک کاردستی جدید درست می کنند به آن صنایع دستی و یا ماکت می گویند. ساخت کاردستی باعث خلاقیت کودکان می شود به همین دلیل کاردستی جدید یعنی خلاقیتی جدید برای کودکان. هرچه کودکان بیشتر به فکر ایده برای ساخت یک کاردستی جدید باشند به همان اندازه نیز فعالیت ذهنی آنها بیشتر می شود.

انواع کاردستی که کودکان می توانند بسازند

برای ساخت کاردستی کودکان می توانند ازوسایل مختلفی استفاده کنند. این وسایل شامل کاغذ، مقوا، بطری و حتی کاموا است. برای ساخت یک کاردستی جدید حتی می توان از ترکیبی از این وسایل استفاده نمود. از این رو براساس وسایلی که در ساخت کاردستی به کار برده می شود، انواع کاردستی را خواهیم داشت. درمورد کودکان بیشترین وسایلی که برای ساخت کاردستی مورد استفاده قرار می گیرد، کاغذ و مقواست. اما بزرگترها از وسایلی همچون شیشه نیز برای ساخت کاردستی استفاده می کنند. 

ساخت کاردستی را با نقاشی جدید تجربه کنید

برای ساخت کاردستی می توان ابتدا یک نقاشی جدید کشید و پس از آن به ساخت کاردستی پرداخت. کشیدن نقاشی جدید هم مانند ساخت کاردستی نیاز به ایده نو دارد. تفاوت ساخت کاردستی جدید و کشیدن یک نقاشی جدید در آسان بودن کشیدن نقاشی جدید نسبت به ساخت کاردستی است. در کشیدن نقاشی با شکل گیری یک تصویر در ذهن می توان بلافاصله یک نقاشی جدید را کشید و یا آنکه به کشیدن هرآنچه در اطراف خود می بینیم اقدام کنیم در حالی که در ساخت کاردستی نمی توان بلافاصله ایده را تبدیل به کاردستی نمود.

ایده های زیبا برای نقاشی

الهام گرفتن از اشیاء و آدمهایی که دراطرافمان وجود دارند، بهترین ایده برای کشیدن نقاشی جدید است. هنر نقاشی خود انواع گوناگونی دارد که آموزش هریک از آن ها به صورت جداگانه است. به همین دلیل صرف آموزش نقاشی نمی تواند توانایی پرداختن به هرنوع نقاشی را ایجاد کند. نقاشی از طبیعت و یا چهره انسان ها بیشترین نوع از انواع نقاشی هستند که طرفداران زیادی نیز دارند. شاید کشیدن پرتره که زیایی منحصر به فردی نیز دارد را همه ما برای یک بار هم که شده باشد دیده باشیم. پرتره نقاشی از چهره انسان هایی است که ساکن می نشینند تا از چهره آنها نقاشی کشیده شود. آموزش پرتره از آن دسته از آموزش های نقاشی است که علاوه بر زیبای خاص خود، سختی های زیادی نیز دارد.

نقاشی جدید در وولک

وولک نامی آشنا برای کودکان دوستدار نقاشی است. نقاشی جدید در وولک را بسیاری از کودکان دیده و کشیده اند. چیزی که در وولک برای کودکان بسیارسرگرم کننده است، آموزش های گوناگونی است که نقاشی جدید و ساخت کاردستی جدید از جمله آن است. اگرشما نیز کودکانی دارید که عاشق نقاشی و کاردستی هستند حتماً به وولک سری بزنید و از آموزش های رایگان آن استفاده کنید.

برچسب ها
لینک مرجع voolak.com
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wOOR
نظرتان را بنویسید