زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان شرکت کننده نوبت اول و دوم آزمون ورود به حرفه مهندسان 99 می بایست برای اطلاع از ساعت و محل حوزه امتحانی خود در زمان تعیین شده کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کنند . طبق اطلاعیه منتشر شده کارت ورود به جلسه آزمون شهریور 99 از 3 شهریور ماه و کارت آزمون مهر 99 از 31 شهریور منتشر خواهد شد .




شرکت کنندگان آزمون ورود به حرفه مهندسان ، معماران تجربی و کاردان های فنی رشته های عمران ، معماری ، مکانیک ، برق ، مقشه برداری ، شهرسازی و ترافیک باید برای دست یابی به پروانه فعالیت حرفه ای خود ، در این آزمون پذیرفته شده و سپس در سازمان نظام مهندسی عضو شوند .

این دسته از داوطلبان باید چند روز پیش از برگزاری آزمون نظام مهندسی 99 ، کارت ورود به جلسه خود را از طریق سامانه آزمون های ورود به حرفه مهندسان دریافت کنند . دریافت این کارت به دو دلیل حائز اهمیت می باشد چرا که نخست داوطلبان ساعت برگزاری و آدرس حوزه خود را باید از طریق این کارت دریافت کنند و هم چنین برای ورود به حوزه امتحانی باید این کارت را همراه داشته باشند .

لذا با توجه به اهمیت دریافت به موقع کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99 ، در ادامه این مقاله زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99 را به تفکیک حرفه ( مهندسان / کاردان های فنی / معماران تجربی ) اراده داده ایم .



زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی نوبت اول 99
 متقاضیانی که در آزمون نظام مهندسی ثبت نام کرده اند باید با اطلاع از تاریخ برگزاری آزمون رشته و صلاحیت انتخابی ، در زمان مقرر در حوزه امتحانی خود حاضر شده و در آزمون ورود به حرفه مهندسان مهر 99 شرکت کنند .



 تاریخ برگزاری آزمون هر رشته و صلاحیت در زمان نام نویسی و در دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی به داوطلبان اطلاع رسانی می شود ، اما ساعت دقیق آغاز آزمون و حوزه امتحانی هر داوطلب ، در کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی مشخص می شود .



 متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردان های فنی و معماران تجربی باید در روز آزمون پرینت ( نسخه چاپی ) کارت ورود به جلسه خود را به همراه مدارک شناسایی همراه داشته باشند تا بتوانند وارد حوزه امتحانی شده و در آزمون شرکت کنند .



 کارت ورود به جلسه آزمون معمولا چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی از طریق سامانه اینترنتی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی منتشر می شود . زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی مهر و شهریور 99 به شرح زیر می باشد .



حرفه / رشته زمان انتشار کارت آزمون نظام مهندسی زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی
مهندسان / معماری طراحی  3 شهریور الی 5 شهریور 6 شهریور
مهندسان / سایر رشته ها 31 شهریور الی 2 مهر 3 و 4 مهر
کاردان های فنی 31 شهریور الی 2 مهر 3 مهر
معماران تجربی 31 شهریور الی 2 مهر 4 مهر


 در صورت هر گونه تغییر و یا تعویق انتشار کارت ورود به جلسه آزمون این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی می شود . داوطلبان می توانند به منظور اطلاع از جزئیات نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99 مقاله زیر را مطالعه کنند .

بیشتر بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی


اگر پس از مطالعه مقاله تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 99 ، سوالی درباره این آزمون و دانلود سوالات دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



 به داوطلبان آزمون نظام مهندسی 99 توصیه می شود در روزهای باقی مانده تا برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ، به منظور سنجش اطلاعات حود و آشنایی هر چه بهتر با سطح طراحی سوالات آزمون رشته خود ، نمونه سوالات سال های اخیر این آزمون را دانلود کرده و بررسی کنند .

در ادامه بخوانید: مجموعه کامل نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی




سوالات متداول


1- کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی چه زمانی منتشر می شود ؟
کارت این آزمون معمولا چند روز پیش از آزمون منتشر می شود که به محض اعلام تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .




2- روز آزمون نظام مهندسی چه مدارکی باید همراه داوطلبان باشد ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است داوطلبان باید روز آزمون کارت ورود به جلسه و مدارک شناسایی خود را همراه داشته باشند .




3- از چه طریقی می توان آدرس محل برگزاری آزمون نظام مهندسی را دریافت کرد ؟
آدرس حوزه امتحانی داوطلبان در کارت ورود به جلسه هر فرد اعلام می شود که زمان انتشار کارت آزمون در این مقاله ارائه شده است .

منبع : زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Z1Kg
نظرتان را بنویسید