نحوه ثبت نام انتقالی و میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی

نحوه ثبت نام انتقالی و میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام نقل و انتقالات علوم پزشکی 99 به صورت اینترنتی بوده و مختص دانشجویانی می باشد که قصد تغییر محل تحصیل خود را داشته و واجد شرایط انتقال به دانشگاهی دیگر هستند . بدین منظور داوطلبان در ابتدا به سایت نقل و انتقالات علوم پزشکی مراجعه کرده و سپس به ثبت مشخصات شخصی و تحصیلی خود بپردازند ، در آخر می بایست مدارک خواسته شده را نیز ارسال نمایند .




دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی نیز مانند سایر دانشگاه های سراسری و آزاد دارای امتیاز نقل و انتقالات و یا میهمان شدن به دانشگاه های دیگر در همان رشته و مقطع تحصیلی هستند . زمان ارائه درخواست های انتقالی در سایت علوم پزشکی اعلام شده و دانشجویان از طریق مطالعه آیین نامه موجود در سایت متوجه خواهند شد که آیا جزو واجدین شرایط نقل و انتقالات هستند یا خیر ؟

داوطلبان واجد شرایطی که قصد ثبت درخواست انتقالی و یا میهمانی دارند می بایست از نحوه ثبت نام و چگونگی ارسال مدارک مورد نیاز مطلع باشند ، چرا که عدم آگاهی کافی از این روند و یا وجود هر گونه نقص جزئی در اطلاعات ثبت شده موجب مردود شدن درخواست انتقالی دانشجویان می شود . برای رفاه حال متقاضیان در ادامه به توضیح نحوه ثبت نام نقل و انتقالات و میهمانی علوم پزشکی 99 می پردازیم .



مراحل ثبت نام انتقالی و میهمانی علوم پزشکی 99
معمولا اطلاعات مربوط به نقل و انتقالات علوم پزشکی در سایت sanjeshp.ir منتشر می شود . با توجه به اطلاعیه های موجود در این سایت متقاضیان برای ثبت درخواست انتقالی و میهمانی خود می بایست مراحل زیر را پشت سر بگذارند :



 مراجعه متقاضیان انتقالی علوم پزشکی به سایت transmission.behdasht.gov.ir

 مراجعه متقاضیان میهمانی علوم پزشکی به سایت guest.behdasht.gov.ir

 تکمیل فرم اطلاعات شخصی مانند شماره شناسنامه و رشته تحصیلی

 انتخاب دانشگاه یا دانشگاه های مقصد طبق الویت بندی خود

 تکمیل فرم مربوط به اطلاعات محل سکونت خود

 ارسال مدارک خواسته شده به صورت اینترنتی



 مدتی پس از بررسی فرم های نقل و انتقالات پاسخ کارشناس مربوطه مبنی بر تأیید و یا عدم تأیید اطلاعات داوطلب بر روی سامانه قرار می گیرد . دانشجویان با پیگیری مجدد و رفع نواقص احتمالی مدارک می توانند نتیجه انتقالی خود را مشاهده نمایند .

دانشجویانی که در دانشگاه های سراسری غیر پزشکی مشغول تحصیل هستند نیز با مطالعه مقاله زیر و آشنایی با فرآیند نقل و انتقالات و مهمانی ، امکان ثبت درخواست تغییر محل دانشگاه خود را دارند . همچنین متقاضیان می توانند با عضویت در کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی هیوا از سایر اطلاعیه های مرتبط آگاه شوند .

بیشتر بخوانید: نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه های سراسری









راهنمای تصویری ثبت نام انتقالی و میهمانی علوم پزشکی 99


  نحوه ثبت نام نقل و انتقالات دانشگاه علوم پزشکی 99



دانشجویانی که قصد ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشگاه های علوم پزشکی را دارند می بایست به سایت transmission.behdasht.gov.ir مراجعه کرده و با توجه به راهنمای تصویری زیر اقدام به ثبت درخواست خود کنند .

پس از مراجعه به سایت و کلیک بر روی درخواست انتقالی ، صفحه زیر به نمایش در می آید . کد ملی و شماره دانشجویی خود را وارد نمایید .







در فرم پیش رو می بایست تمام اطلاعات شخصی خود را وارد نمایید .









دانشگاه های مقصد مورد نظر را با توجه به الویت و علاقه خودتان انتخاب کنید . برای تغییر الویت ها نیز می توانید از فلش های موجود در سمت چپ صفحه استفاده نمایید .







اطلاعات مربوط به محل سکونت خود را وارد نمایید .







مدارک مورد نیاز را با کلیک بر روی گزینه ارسال مدارک به سامانه بفرستید . نام  مدارک ارسالی نیز مانند شکل زیر مشخص شود . در صورتی که مدرکی را به اشتباه ارسال کردید بر روی گزینه حذف کلیک کنید .









 نحوه پیگیری ثبت نام نقل و انتقالات علوم پزشکی 99



جهت پیگیری ثبت نام انتقالی خود می توانید مجددا وارد سایت شده و کد ملی و شماره دانشجویی خود را وارد نمایید .







با کلیک بر روی ok  می توانید نظر کارشناس مربوطه را مطالعه کرده و نقص مدارک خود را مشاهده نمایید . در صورت وجود مشکل ، اطلاعات خود را مجددا اصلاح کنید .









 نحوه اعلام نتایج نقل و انتقالات علوم پزشکی 99



پس از تایید و موافقت با درخواست انتقالی ، پیام زیر را مشاهده خواهید کرد .







در صفحه جدید اطلاعات تکمیلی و وضعیت ایثارگری خود را وارد نمایید .







با کلیک بر روی ارسال مدارک و ذخیره اطلاعات فرآیند نقل و انتقالات به پایان می رسد .







داوطلبانی که قصد میهمان شدن به سایر دانشگاه های علوم پزشکی را دارند می بایست پس از مطالعه شرایط میهمانی علوم پزشکی 99 که مقاله آن در زیر قرار گرفته است ، وارد سامانه guest.behdasht.gov.ir شده و مانند راهنمای تصویری بالا روند ثبت نام را طی کنند .

داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سوال و یا ابهام درباره نحوه ثبت درخواست انتقالی و میهمانی می توانند با مشاوران سامانه مشاوره هیوا تماس گرفته و پاسخ خود را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا دریافت نمایند .



در ادامه بخوانید: شرایط انتقالی و میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی











سوالات متداول


1- نحوه ثبت درخواست انتقالی علوم پزشکی به چه صورت است ؟
متقاضیان ثبت نام انتقالی پزشکی می بایست به سایت transmission.behdasht.gov.ir مراجعه کرده و طبق راهنمای تصویری داخل مقاله ، فرم های مربوطه را تکمیل نمایند .




2- ثبت نام نقل و انتقالات و میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی چه زمانی است ؟
طبق متن داخل مقاله ، ثبت نام برای نیمسال تحصیلی اول و دوم امکان پذیر است .




3- شرایط شرکت در انتقالی و مهمانی دانشگاه های علوم پزشکی چیست ؟
شرایط ثبت نام انتقالی و میهمانی به طور کامل در لینکی که در متن مقاله قرار داده شده است وجود دارد . از جمله شرایط مهم آن داشتن حد اقل معدل 12 می باشد .

منبع : نحوه ثبت نام انتقالی و میهمانی دانشگاه های علوم پزشکی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1Loq
نظرتان را بنویسید