استراتژی برندینگ چیست؟

استراتژی برندینگ چیست؟
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
بنر ادز
قبل از هر چیزی برای درک معنای برندینگ، نیاز است تا برند (نام تجاری) را بخوبی بشناسیم.

برندینگ چیست؟

برند تجربه و تصویری از محصول و خدمت مشخص است که مصرف کنندگان با آن در ارتباط هستند، نام تجاری از طریق اسم، لوگو، شعار یا طراحی شرکتی که صاحب آن است، شناسایی می شود. برند سازی زمانیصورت می گیرد که این تجربه و تصویر بازاریابی شود، و اینگونه توسط افراد بیشتری قابل تشخیص خواهد بود. و در مقابل شرکت های متنوع و مختلفی که همین خدمت را ارائه می دهند، به واسطه محصولات و خدمات مشخصی شناسایی می شود.
تبلیغات یکی از فعالیت های حرفه ای در برند سازی محسوب می شود، تبلیغات علاوه بر آنکه موجب شناسایی برند توسط مصرف کنندگان می شود، شهرت و استانداردهای خوبی برای برند خلق می کند که شرکت ها باید آنها را حفظ کنند و بهبود ببخشند. برند سازی در حوزه ی بازاریابی اینترنتی هم از اهمیت بالایی برخوردار است و به شرکت ها اجازه می دهد شهرت خود را از طریق گسترش محصولات و خدماتشان، بهبود بخشند و بر درامد خود بیافزایند.
لینک مرجع http://banerads.ir/?p=1657
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/62Oz
نظرتان را بنویسید