زمان برگزاری آزمون مشاوران خانواده

زمان برگزاری آزمون مشاوران خانواده
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان متقاضی ورود به حیطه مشاوران خانواده قوه قضاییه ، به منظور کسب امتیاز عضویت این مرکز باید در آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 ثبت نام کرده و مراحل پذیرش را طی کنند . طبق اطلاعیه منتشر شده سازمان سنجش ، آزمون کتبی مشاوران خانواده قوه قضاییه 99 ، 4 مهر ماه برگزار خواهد شد .








فارغ التحصیلان رشته های مشاوره ، روانشناسی ، حقوق و رشته های مرتبط و متقاضی شرکت در آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 99 ، باید با رعایت شرایط و ضوابط پذیرش اعلام شده در این آزمون ثبت نام کنند . در ادامه پس از اتمام مراحل ثبت نام و بارگذاری مدارک ، داوطلبان باید برای آزمون تخصصی رشته شغل مورد نظر خود آماده شوند .

معمولا سازمان سنجش و آموزش کشور با هماهنگی مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه ، زمان برگزاری آزمون مشاوران خانواده را مشخص کرده و پس از تصویب نهایی ، تاریخ تعیین شده را به داوطلبان اطلاع رسانی می کند . با توجه به الزام اطلاع داوطلبان از زمان برگزاری آزمون و کسب آمادگی علمی برای طی این مرحله ، در ادامه این مقاله به منظور آگاه سازی داوطلبان ، زمان برگزاری آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 99 را ارائه داده ایم .



زمان برگزاری آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 99
 همانطور که پیش از این اشاره شده ، آزمون اخذ پروانه مشاوران خانواده قوه قضاییه ، سالیانه یکبار از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور و زیر نظر مرکز مشاوران قوه قضاییه برگزار می شود . داوطلبان برای پذیرش نهایی و کسب حق عضویت کانون مشاوران قوه قضاییه و یا اخذ مجوز تاسیس مرکز مشاوره خانواده ، باید مراحل پذیرش تعیین شده ( آزمون و مصاحبه و ... ) را طی کنند .



 اولین مرحله گزینش متقاضیان اخذ پروانه مشاوره خانواده 99 ، شرکت در آزمون کتبی رشته مورد تقاضا می باشد . داوطلبان به منظور شرکت در این آزمون باید منابع تعیین شده در اطلاعیه ثبت نام آزمون مشاوران خانواده را تهیه و مطالعه کرده و برای حضور در جلسه آزمون آماده شوند .



 یکی از مقوله های مهم برای مطالعه بهینه و برنامه ریزی صحیح برای موفقیت در آزمون مشاوران خانواده 99 ، اطلاع از زمان برگزاری این آزمون می باشد . معمولا در هر دوره از پذیرش مشاوران خانواده قوه قضاییه ، سازمان سنجش همزمان با انتشار اطلاعیه راهنمای ثبت نام ، زمان دقیق برگزاری آزمون را نیز اعلام می کند .



 طبق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 99 ، این آزمون در تاریخ 4 مهر سال 99 برگزار خواهد شد و داوطلبان متقاضی موظف هستند در تاریخ اعلام شده در جلسه آزمون حضور پیدا کنند . خاطر نشان می شود جزئیات ساعت آغاز آزمون و حوزه امتحانی هر داوطلب ، با انتشار کارت ورود به جلسه آزمون اعلام می شود .





 آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 99 ، 4 مهر ماه برگزار خواهد شد



 لازم به ذکر است به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 99 و اعلام جزئیات برگزاری آزمون در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . داوطلبان برای اطلاع از منابع آزمونی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون مشاوران خانواده 99 ، می توانند مقاله زیر را مطالعه کنند .

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوران خانواده


اگر پس از مطالعه مقاله زمان برگزاری آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 99 ، سوالی در این خصوص دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



هم چنین داوطلبان می توانند علاوه بر آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 99 در آزمون کارشناسان رسمی این مرکز این ثبت نام کرده و شانس خود را امتحان کنند . داوطلبان متقاضی این آزمون می توانند با اطلاع از زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی سال جاری ، خود را برای آزمون آماده کنند .

حتما بخوانید: زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه




سوالات متداول


1- آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه چه زمانی برگزار می شود ؟
این آزمون در بازه زمانی مهر ماه انجام می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2- چه مدارکی باید روز آزمون همراه داوطلبان باشد ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده ، داوطلبان باید کارت ورود به جلسه خود را روز آزمون همراه داشته باشند .




3- آیا پذیرش نهایی داوطلبان پس از برگزاری آزمون کتبی مشاوران خانواده انجام می شود ؟
خیر ، همانطور که در مقاله اشاره شده داوطلبان در صورت موفقیت در آزمون کتبی وارد مرحله مصاحبه می شوند و در صورت کسب حد نصاب مصاحبه پذیرش نهایی می شوند .

منبع : زمان برگزاری آزمون مشاوران خانواده
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rDxK
نظرتان را بنویسید