شرایط شرکت در مصاحبه دکتری بهداشت 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان ورود به مقطع دکتری وزارت بهداشت 99 می بایست برای شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری یعنی مصاحبه واجد شرایطی نظیر داشتن صلاحیت عمومی ، کسب حد نصاب نمره در آزمون کتبی و... باشند تا بتوانند سر جلسه مصاحبه حاضر شده و از توانایی های علمی خود دفاع کنند .




پذیرش در مقطع دکتری وزارت بهداشت 99 در دوره های دکتری تخصصی و دکتری پژوهش محور انجام می گیرد که تاثیر نمره مصاحبه در پذیرش نهایی هر دو دوره 50 درصد است . داوطلبانی که به مصاحبه دکتری وزارت بهداشت دعوت شده اند می بایست در مقابل داوران و اساتید با ارائه مستندات سوابق علمی و پژوهشی ، توانایی علمی خود را اثبات کرده تا بتوانند بهترین نمره را کسب نمایند .

لازم است داوطلبان دکتری وزارت بهداشت واجد بعضی شرایط بوده تا اجازه حضور در جلسه مصاحبه را داشته و مشکلی در پذیرش نهایی آن ها ایجاد نشود . از این رو در ادامه شرایط مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 برای داوطلبان دوره های دکتری تخصصی و پژوهشی توضیح داده شده است .



شرایط شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99
داوطلبانی که قصد شرکت در مرحله مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 را دارند می بایست ابتدا شرایط شرکت در این مرحله را بررسی نموده و در صورت واجد شرایط بودن ، مدارک لازم را برای آن آماده نمایند . طبق اطلاعات دفترچه انتخاب رشته این آزمون و اطلاعیه های سازمان سنجش ، داوطلبان دکتری وزارت بهداشت 99 باید دارای شرایط زیر باشند :

1.  داشتن صلاحیت عمومی
2.  نداشتن منع قانونی تحصیل از سوی سازمان نظام وظیفه برای داوطلبان آقا
3.  شرکت در کنکور دکتری وزارت بهداشت 99
4.  تکمیل فرم انتخاب رشته در صورت قبولی در مرحله آزمون کتبی
5.  کسب حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری در رشته های انتخابی


لازم به ذکر است که داوطلبان دوره دکتری پژوهش محور می بایست علاوه بر دارا بودن شرایط بالا دارای حداقل 2 مقاله اصیل پژوهشی چاپ و نمایه شده در نمایه های بین المللی Web science و PubMed به عنوان نویسنده اول یا مسئول باشند .

تذکر : 

مقالات باید چاپ شده باشد و مستندات مربوط به ارسال و در دست بررسی بودن مقاله (Acceptance) غيرقابل قبول است .

مقالات مجلات خارجی نمايه شده در (Emerging Source Citation Indexing (ESC قابل قبول نیست .

حتما بخوانید: مدارک لازم برای مصاحبه دکتری وزارت بهداشت









مشاوره شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99
 مصاحبه دکتری تخصصی توسط مناطق آمایشی دهگانه وزارت بهداشت انجام می گیرد که داوطلبان پذیرفته شده در هر یک از مناطق آمایشی باید به دانشگاهی که در آن منطقه برای برگزاری مصاحبه انتخاب شده مراجعه نمایند . اما مصاحبه دکتری پژوهش محور در هر یک از دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی مجری دوره دکتری پژوهش محور انجام می گیرد .

در صورتی که در رابطه با مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 پرسشی برای شما ایجاد شد می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس تلفنی برقرار کرده تا مشاوران این مرکز اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند . همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا در جریان آخرین اخبار آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 قرار بگیرید .

حتما بخوانید: جدول مناطق آمایشی مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99











سوالات متداول


1-  شرایط شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 چیست ؟
 داوطلبان شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 باید واجد بعضی شرایط باشند که توضیحات کامل آن در متن مقاله ارائه شده است .




2-  شرکت در مصاحبه دکتری پژوهشی وزارت بهداشت چه شرایطی دارد ؟
 داوطلبان دوره دکتری پژوهشی می بایست 2 مقاله چاپ و نمایه شده در نمایه های بین المللی داشته باشند تا بتوانند در مصاحبه این دوره شرکت نمایند که توضیحات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است .




3- چه کسانی به مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 دعوت می شوند ؟
 افرادی که تراز آزمون کتبی آن ها برابر یا بیشتر از حد نصاب نمره دانشگاه های انتخابی باشد ، دعوت به مصاحبه می شوند که در متن مقاله درباره شرایط مصاحبه دکتری وزارت بهداشت توضیح داده شده است .

منبع : شرایط شرکت در مصاحبه دکتری بهداشت 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qB0G
نظرتان را بنویسید