زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 در مناطق آمایشی تعیین شده توسط این وزارتخانه برگزار می شود و داوطلبانی که دعوت به مصاحبه شده اند می بایست با در دست داشتن مدارک مورد نیاز حدودا در شهریور ماه سر جلسه مصاحبه حاضر شوند .



  




مصاحبه دکتری وزارت بهداشت دومین مرحله سنجش داوطلبان ورود به این مقطع بوده که با دارا بودن تاثیر 50 درصدی در نتیجه نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت ، از اهمیت بالایی برخوردار است . اطلاعات مکان و تاریخ برگزاری مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 به صورت اطلاعیه بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir بارگزاری می شود و داوطلبانی که در مرحله اعلام نتایج انتخاب رشته این آزمون به مصاحبه دانشگاه های علوم پزشکی دعوت شده اند باید برای مصاحبه به دانشگاه تعیین شده در مناطق آمایشی مراجعه نمایند .

اطلاع از زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 به داوطلبان کمک می کند تا با زمانبندی مناسب خود را برای شرکت در این مرحله از آزمون دکتری 99 آماده نمایند ، از این رو در ادامه زمان این رویداد مهم اطلاع رسانی شده است .



زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99
در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته وزارت بهداشت 99 افرادی که حد نصاب نمره دانشگاه های انتخابی خود را به دست آورده اند ، باید در تاریخ تعیین شده در جلسه مصاحبه حاضر شوند تا توانایی علمی و سوابق پژوهشی آن ها توسط اساتید و داوران بررسی شود .

مصاحبه دکتری وزارت بهداشت در سال گذشته از اواسط مرداد تا اواسط شهریور برگزار شد ؛ اما با توجه به تعویق آزمون دکتری وزارت بهداشت در سال 99 باید دید که چه مهلتی برای برگزاری این رویداد از طرف مرکز سنجش پزشکی تعیین می شود . داوطلبان می توانند با عضویت در صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام دکتری تخصصی هیوا در جریان آخرین خبرهای آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 قرار بگیرند .




" با مشخص شدن زمان دقیق مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد . "



بیشتر بخوانید: صفر تا صد مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99










از آنجا که ارائه مدارک علمی و پژوهشی به صورت کامل در روز مصاحبه احتمال موفقیت داوطلب را بالاتر می برد ، لازم است داوطلبان پیش از شروع مهلت مصاحبه نسخه الکترونیکی مدارک لازم برای مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 را در سامانه مرکز سنجش پزشکی بارگزاری نمایند . همچنین می بایست برخی از این مدارک را به صورت فیزیکی در روز مصاحبه به همراه داشته باشند . 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما درباره مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 هستند و می توانید با تماس تلفنی با مشاوران این مرکز ارتباط برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنید .

در ادامه بخوانید: مدارک لازم برای مصاحبه دکتری وزارت بهداشت











سوالات متداول


1- مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 چه زمانی برگزار می شود ؟
مصاحبه دکتری وزارت بهداشت حدودا در شهریور ماه برگزار می شود که بلافاصله پس از مشخص شدن برنامه زمانی دقیق آن ، این مقاله به روز رسانی می شود .




2- آیا برای مصاحبه دکتری وزارت بهداشت باید به دانشگاه محل قبولی مراجعه کرد ؟
از آنجا که مصاحبه دکتری وزارت بهداشت به شیوه مناطق آمایشی برگزار می شود ممکن است دانشگاه محل مصاحبه لزوما دانشگاه محل قبولی داوطلب نباشد . 




3- چگونه می توان از زمان و محل برگزاری مصاحبه دکتری وزارت بهداشت باخبر شد ؟
مرکز سنجش آموزش پزشکی محل و زمان برگزاری مصاحبه دکتری وزارت بهداشت را در اطلاعیه ای منتشر می کند که به محض اعلام ، در این مقاله اطلاع رسانی می شود .  

منبع : زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pAvN
نظرتان را بنویسید