اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
با انتشار نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 محل قبولی پذیرفته شدگان این آزمون مشخص شده و امکان ثبت نام و ادامه تحصیل در رشته محل قبولی داوطلب فراهم می شود . متقاضیان با در دست داشتن اطلاعات ثبت نامی خود می توانند سامانه اعلام نتایج سازمان سنجش مراجعه کرده و از نوع رشته گرایش پذیرفته شده خود مطلع شوند .



پس از اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد 1400 مسیر متقاضیان تحصیل در دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد جدا شده و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نسبت به اولویت بندی انتخاب های خود در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اقدام می کنند .

این داوطلبان به منظور اطلاع از نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می بایست منتظر اخبار و اطلاعیه های منتشر شده توسط دانشگاه آزاد بوده و در موعد مقرر نسبت به مشاهده نتیجه و دریافت کارنامه نهایی خود اقدام نمایند . در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد محل قبولی داوطلب مشخص شده و امکان ثبت نام و ادامه تحصیل برای پذیرفته شدگان این آزمون فراهم می شود . در ادامه به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 می پردازیم .



زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
بر اساس تجربیات سالیان گذشته اسامی قبول شدگان ارشد دانشگاه آزاد معمولا یک الی دو ماه بعد از مرحله انتخاب رشته ارشد و توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می شود . سال گذشته با وجود تاخیر در زمان برگزاری آزمون و به تعویق افتادن مراحل بعدی ، نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در نهفته اول آبان ماه منتشر شد و پذیرفته شدگان از نیمسال اول تحصیلی وارد دانشگاه شدند .

در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 هنوز خبر قطعی منتشر نشده اما پیش بینی می شود که زمان اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد مانند هر سال در شهریور ماه باشد . داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد 1400 شرکت کرده بودند نیز می توانند با مراجعه به مقاله زیر اطلاعات بیشتری در این خصوص کسب کنند .



نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد 1400 به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد .



به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد هیوا و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد هیوا از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 مطلع شوند .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد





نحوه اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
کلیه داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به اولویت بندی رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اقدام نموده و فرم اینترنتی مربوطه را  تکمیل کرده اند ، می توانند نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را به صورت اینترنتی مشاهده نمایند . با توجه به این که بررسی فرم انتخاب رشته این دسته از داوطلبان توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد صورت می گیرد قاعدتا می بایست شاهد انتشار نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 در سایت این مرکز به آدرس azmoon.org باشیم .

طی سه سال گذشته این نتایج توسط سازمان سنجش منتشر شده و بر روی سایت دانشگاه آزاد قرار گرفته بود . از این رو به دلیل مشخص نبودن نحوه اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد داوطلبان می بایست منتظر اخبار و اطلاعیه های مرتبط بوده و پس از آن با در دست داشتن اطلاعات ثبت نامی نسبت به مشاهده نتایج خود در سایت مورد نظر اقدام نمایند .

بیشتر بخوانید: راهنمای مشاهده اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد









نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 می بایست بر اساس جدول زمان بندی منتشر شده توسط دانشگاه آزاد به دانشگاه محل قبولی مراجعه نموده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند . با توجه به این که ثبت نام در برخی رشته محل ها به صورت اینترنتی و غیر حضوری انجام می شود توصیه می کنیم متقاضیان قبل از مراجعه به محل قبولی به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه نموده و اطلاعیه های منتشر شده در این خصوص را مطالعه نمایند .

داوطلبانی که در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد قبول نشده اند می توانند منتظر برگزاری تکمیل ظرفیت ارشد آزاد باشند تا در این صورت بتوانند شانس خود را دوباره امتحان کنند . زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد معمولا یک هفته پس از ثبت کد رشته ها است و سپس از طریق سایت این دانشگاه اعلام می شود . همچنین داوطلبان در صورت تمایل می توانند در کارشناسی ارشد فراگییر پیام نور نیز شرکت کنند .

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز با در اختیار گذاشتن تجربیات خود داوطلبان را به کسب رتبه قبولی نزدیک کرده و امکان اطلاع از نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا فراهم می کنند .

در ادامه بخوانید: زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت ارشد دانشگاه آزاد









سوالات متداول


1- آیا نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 در سایت همان دانشگاه اعلام می شود ؟
نحوه اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 به تصمیمات وزارت علوم بستگی دارد که در متن مقاله به توضیح آن پرداخته شده است .




2- آیا پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 می توانند در آزمون سال بعد شرکت نمایند ؟
بله ، این داوطلبان در صورت رعایت شرایط و ضوابط ثبت نام و انصراف به موقع می توانند متقاضی شرکت در آزمون سال بعد شوند .




3- پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 از چه زمانی وارد دانشگاه می شوند ؟
این داوطلبان از نیمسال اول تحصیلی یعنی مهر ماه می توانند وارد دانشگاه شده و تحصیلات خود را ادامه دهند .

منبع : اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/n9oR
نظرتان را بنویسید