اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
زومیک وب | معرفی سامانه های تحصیلی

دانش آموزان شرکت کننده در المپیادهای دانش آموزی باید در زمان مقرر اعلام شده برای مشاهده نتایج المپیاد دانش آموزی سال تحصیلی 1401 – 1402 به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند.

المپیادهای علمی دانش آموزی هر ساله در سراسر کشور در رشته های مختلف برگزار می گردد. این آزمون بزرگ علمی هر ساله در رشته های مختلفی از جمله زیست شناسی، ریاضی، فیزیک، جغرافیا و…. برگزار می گردد و داوطلبان شرکت کننده در این المپیادهای دانش آموزی باید در چند مرحله مختلف با یکدیگر به رقابت بپردازند.

بعد از شرکت در مراحل مختلف المپیادهای دانش آموزی، افراد شرکت کننده بی صبرانه منتظر اعلام نتایج المپیادهای علمی دانش آموزی هستند تا بتوانند بعد از مشاهده نتایج آزمون المپیاد علمی دانش آموزی در صورت قبولی در هر مرحله برای شرکت در مراحل بعد اقدام نمایند.

داوطلبان شرکت در آزمون های المپیاد علمی دانش آموزی در سطح کشور می بایست در زمان مقرر برای انجام امور مربوط به المپیادهای دانش آموزی از جمله ثبت نام، مشاهده نتایج المپیاد دانش آموزی، اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی و … از طریق سامانه مخصوص اقدام نمایند.

در ادامه در مورد نحوه مشاهده نتایج المپیاد دانش آموزی ، زمان اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی و … توضیح داده خواهد شد.

 

 

 

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید. ساعت پاسخگویی ۸:۰۰ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیلتماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و

1613 907 909

 

فهرست مطالب

سایت اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی

زمان اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی

راهنمای مشاهده نتایج المپیاد دانش آموزی

اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

سایت اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی

 

وزارت آموزش و پرورش در جهت بهبود ارائه خدمات اقدام به راه اندازی سامانه های مختلفی نمود است. دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سامانه ها برای انجام امور مد نظر خود به صورت غیر حضوری اقدام نمایند. مراحل مختلف شرکت ، ثبت نام ، اعلام نتایج و… مربوط به المپیادهای دانش آموزی از طریق سامانه راه اندازی شده انجام می پذیرد.

 

المپیادهای دانش آموزی هرساله در چند مرحله در رشته های مختلفی از جمله رشته های فیزیک، ریاضی ، جغرافیا ، شیمی، نجوم و اخترفیزیک، ادبی، رشته کامپیوتر و… برگزار می شود. داوطلبان علاقمند به شرکت در این آزمون کشوری می توانند با مراجعه به سایت مربوط به المپیاد دانش آموزی نسبت به انجام امور مد نظر خود اقدم کنند.

 

این المپیاد در چند مرحله و در زمان های مقرر شده برگزار می شود. بعد از شرکت در آزمون، دانش آموزان برای مشاهده نتایج آزمون المپیاد علمی باید به سامانه مخصوص به اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی یعنی my.medu.ir مراجعه نموده و نتایج المپیادهای دانش آموزی را مشاهده نمایند. در صورت قبولی در هر مرحله دانش آموزان خواهند توانست به مراحل بعد راه پیدا نمایند.

 

لازم به ذکر است که اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی در سال های گذشته از طریق سایت oly.medu.ir اعلام می شد و دانش آموزان برای مشاهده نتایج المپیادهای دانش آموزی باید به سامانه oly.medu.ir مراجعه می نمودند. ولی طبق اطلاعیه های جدید  نتایج المپیادهای دانش آموزی در سال تحصیلی 1401 – 1402 از طریق سایت my.medu.ir اعلام خواهد شد.

 

زمان اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی

 

همان طور که پیش ازاین هم اشاره شده المپیاد های دانش آموزی هر ساله در سراسر کشور، در رشته های مختلف و در چهار مرحله برگزار می گردد.

 

ثبت نام برای شرکت در آزمون المپیاد های علمی دانش آموزی در سال تحصیلی ۱۴۰۱ در تاریخ ۱۶ آذر ۱۴۰۱ تا ۲۵ آذر و از طریق سایت my.medu.ir انجام پذیرفت.

 

 دانش آموزان پس از شرکت در هر مرحله می توانند برای مشاهده نتایج المپیادهای دانش آموزی به سایت my.medu.ir مراجعه نمایند. در صورت قبولی در هر مرحله دانش آموزان خواهند توانست به مراحل بعدی راه پیدا کنند.

 

در جدول زیر می توانید زمان اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی برای هر مرحله را مشاهده نمایید.

 

مراحل المپیاد انش آموزیزمان اعلام نتایج المپیاد علمی دانش آموزی
مرحله اولاسفند ماه ۱۴۰۱
مرحله دوم تیر ماه  ۱۴۰۲
مرحله سومشهریور ماه ۱۴۰۲

 

راهنمای مشاهده نتایج المپیاد دانش آموزی

 

همان طور که اشاره شد دانش آموزان شرکت کننده در مراحل مختلف المپیادهای دانش آموزی باید برای مشاهده نتایج المپیادهای دانش آموزی طبق زمان بندی ارائه شده و از طریق سامانه my.medu.ir اقدام نمایند.

 

در ادامه می توانید راهنمای مشاهده نتایج المپیاد دانش آموزی را مطالعه نمایید.

 

برای مشاهده نتایج المپیاد دانش آموزی باید به این ترتیب عمل نمایید.

 

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی یعنی my.medu.ir را وارد نموده و جستجو نمایید.

 

بعد از جستجوی عبارت مذکور به طور مستقیم به پرتال وزارت آموزش و پرورش وارد خواهید شد

سایت اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی

 

برای ورود به حساب کاربری خود در این سامانه باید اطلاعات کاربری خود را وارد نمایید.

 

در صفحه اصلی پورتال وزارت آموزش و پرورش ابتدا نقش خود به عنوان دانش آموز را انتخاب نموده و کد ملی و رمز عبور خود (رمز عبور سامانه همگام) و شماره سریال شناسنامه را در کادرهای مخصوص وارد نمایید.

نتایج المپیاد دانش آموزی

 

بعد از این کد امنیتی مندرج در صفحه را نیز وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

 

با انجام این مراحل خواهید توانست به حساب کاربری خود در سامانه اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی وارد شده و نتایج این المپیادها را مشاهده نمایید.

 

کلیپ نحوه ورود به سایت اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲

جهت ورود به مای مدیو my.medu.ir کلیک کنید.

 

 المپیاد دانش آموزی oly.medu.ir در حال حاضر یکی از رقابت های بزرگ‌ علمی جهانی در بین دانش‌آموزان متقاضی می باشد. المپیاد دانش آموزی بین دانش آموزان هجده سال در میان کشورهای مختلف برگزار میگردد و به دلیل ارائه خدمات غیرحضوری برای متقاضیان، وزارت آموزش و پرورش نیز برای رفاه حال دانش آموزان سامانه المپیاد دانش آموزی oly.medu.ir را راه اندازی کرده است.

ادامه مطلب...

 

اعتراض به نتایج المپیاد دانش آموزی

 

بسیاری از دانش آموزان بعد از شرکت در المپیاد علمی دانش آموزی و مشاهده نتایج ممکن است نسبت به نتایج اعلام شده معترض باشند. این دانش آموزان می توانند در صورت داشتن اعتراض به نتایج المپیادهای علمی دانش آموزی برای ثبت و پیگیری اعتراض خود اقدام نمایند.

 

بعد از ثبت اعتراض ، اعتراضات ثبت شده مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نتایج آن حدود یک یا دو هفته بعد اعلام می گردد.

 

دانش آموزان شرکت کننده در المپیادهای علمی دانش آموزی می توانند طبق جدول زیر برای ثبت اعتراض به نتایج المپیادهای دانش آموزی اقدام نمایند.

 

مراحل المپیاد دانش آموزیزمان اعتراض به نتایج المپیاد علمی دانش آموزی
مرحله اولاسفند ماه ۱۴۰۱
مرحله دوم تیر ماه  ۱۴۰۲
مرحله سومشهریور ماه ۱۴۰۲

 

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت اعلام نتایج المپیاد دانش آموزی ، زمان اعلام نتایج المپیاد دانش آموزیو … پرداختیم در صورت داشتن هر گونه سوال و ابهامی در رابطه با اعلام نتایج آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

 

پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش با آدرس اینترنتی my.medu.ir یکی از سامانه های جدید وزارت آموزش و پرورش می باشد که با هدف ارائه خدمات مختلف به دانش آموزان، فرهنگیان و همچنین برای کارکنان آموزش و پرورش، سایر عموم مردم راه اندازی شده است.

ادامه مطلب...

لینک مرجع https://zoomikweb.com/?p=63573
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QVL9
نظرتان را بنویسید