سایت سامانه منتا monta.ir

سایت سامانه منتا monta.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف


 

monta.ir | ورود و ثبت نام در سایت منتا | آموزش کار با منتا

 

سایت منتا monta.ir سامانه ای بسیار کاربردی برای استفاده دانش آموزان و معلمان می باشد. این سایت به ارائه امکانات و خدمات مختلفی می پردازد.

 

دانش آموزان و معلمان می توانند با مراجعه به این سایت www.monta.ir از امکانات مختلف آن از قبیل دسترسی به بانک تست رایگان و نمونه سوالات، امتحان های آنلاین، ویدئوهای اموزشی، آزمون های هماهنگ کشوری و…. استفاده نمایند.

 

برای استفاده از امکانات موجود در سایت منتا لازم است دارای نام کاربری و رمز عبور باشید  بنابراین ابتدا باید در این سامانه ثبت نام کرده و بعد از ایجاد حساب کاربری در مراحل بعد با استفاده از نام کاربری و رمز عبور به این سامانه وارد شوید.

 

سایت منتا با آدرس اینترنتی monta.ir در دسترس می باشد و افرادی که در محیط مدرسه مشغول به فعالیت هستند، دانش آموزان و معلمان می توانند از امکانات این سامانه بهره ببرند.

 

در ادامه می توانید اطلاعات زیادی در مورد سایت منتا از قبیل نحوه ورود به سایت منتا، نحوه ثبت نام سایت منتا، امکانات سایت منتا و….به دست آورید.

 

 

 

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید. ساعت پاسخگویی 8:00 صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

 

1613 907 909

 

فهرست مطالب

ورود به سایت منتا monta.ir

نحوه ثبت نام در سایت منتا

بسته های کمک آموزشی منتا

بانک تست منتا

امکانات سایت منتا

ورود به سایت منتا monta.ir

 

 

سامانه منتا ، سامانه ای بسیار مفید و کاربردی در زمینه خدمات آموزشی و تحصیلی می باشد.

 

سایت منتا برای ارائه خدمات آموزشی و با هدف  ایجاد برابری در جهت دسترسی به امکانات آموزشی دانش آموزان شروع به فعالیت نموده است. دانش آموزان و معلمان می توانند با ثبت نام و ورود به این سامانه از امکانات مختلف آموزشی آن استفاده نمایند

 

برای ورود به سامانه منتا، ابتدا در صفحه مرورگر خود (در گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر) آدرس اینترنتی این سامانه یعنی www.monta.ir را وارد کرده و سپس جستجو نمایید.

 

بعد از جستجو عبارت فوق، به طور مستقیم به سایت منتا وارد خواهید شدید

 

 

بعد از ورود به این سامانه می توانید نمای کلی سامانه را مشاهده کرده و در مورد خدمات و امکانات مختلف آن کسب اطلاع نمایید.

 

برای ورود به حساب کاربری خود در سامانه منتا کافی است از دکمه ورود استفاده نمایید

 

 

اطلاعات لازم از جمله رمز عبور و نام کاربری خود را در جای مخصوص تایپ نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

 

بعد از ورود به این سامانه می توانید به تناسب نیاز خود از خدمات تحصیلی و علمی این سامانه بهره ببرید.

 

نحوه ثبت نام در سایت منتا

 

 

برای استفاده از خدمات سایت منتا، لازم است در این سامانه ثبت نام کرده و حساب کاربری خود را تشکیل دهید. برای ثبت نام در سایت منتا می توانید به این روش اقدام نمایید.

 

ابتدا به روش پیش گفته شده به سامانه منتا www.monta.ir وارد شوید، بعد از ورود به صفحه اصلی بر روی گزینه ورود/ ثبت نام کلیک نمایید.

 

 

مشاهده می کنید در این صفحه اطلاعات کاربری و رمز عبور برای ورود به سامانه درخواست شده است، برای ثبت نام در سامانه بر روی گزینه پایین صفحه یعنی ثبت نام در منتا کلیک نمایید. بعد از این شما به صفحه جدیدی راهنمایی خواهید شد

 

در صفحه جدید پیش رو ، اطلاعات لازم برای ثبت نام از جمله شماره موبایل و نام ونام خانوادگی خود را وارد نمایید

 

بعد از انجام این مرحله، نقش خود را انتخاب کنید.در این سامانه نقش های مختلفی از جمله دبیر، دانش آموز، مشاور، مدرسه، آموزشگاه، مرکز مشاوره در نظر گرفته شده است نقش مربوط به  خود را با استفاده از یکی از این گزینه ها انتخاب کنید.

 

گزینه مطالعه موارد مربوط به حریم خصوصی و شرایط و قوانین را انتخاب کرده و در ادامه بر روی گزینه ثبت نام در منتا، کلیک نمایید.

 

در ادامه با استفاده از  شماره تلفنی که در سامانه ثبت کردید کد احراز هویت به شما ارسال می گردد، کد تایید را در محل مخصوص آن وارد نموده و بر روی گزینه تایید کد کلیک کنید.

 

در مرحله بعدی ثبت نام در سایت منتا باید رمز عبور خود را که از این به بعد  با استفاده از آن به سامانه وارد کی شوید انتخاب کنید. انتخاب این رمز عبور شرایط خاصی دارد و باید دارای شش کاراکتر و تلفیقی از اعداد  و حروف انگلیسی باشد

 

در انتها با رعایت این شرایط رمز عبور خود را انتخاب نمایید. دقت داشته باشید که در نگهداری رمز عبور خود کوشا باشید زیرا ورود به سایت منتا و استفاده از خدمات آن در مراحل بعد با وارد کردن این رمز انجام می گیرد.

 

بعد از گذراندن مراحل ورود اطلاعات و رمز عبور در سایت منتا ، شما به آخرین مرحله ثبت نام در سایت منتا می رسید. در مرحله آخر باید برای تکمیل فرم اطلاعات در سایت منتا اقدام نمایید.

 

در این مرحله مواردی از قبیل جنسیت، پایه تحصیلی، استان و شهر محل سکونت را باید تکمیل کنید

 

بعد از تکمیل صحیح این موارد بر روی گزینه ثبت کلیک کنید. شما هم اکنون در سایت منتا دارای حساب کاربری می باشید و برای ورود های بعدی  به این سامانه می توانید از اطلاعات کاربری خود استفاده نمایید.

 

بسته های کمک آموزشی منتا

 

سایت منتا به ارائه بسته های کمک آموزشی مختلف در مقاطع مختلف تحصیلی و رشته های گوناگون می پردازد. دانش آموزان می توانند با استفاده از این بسته های آموزشی تمامی مباحث را به صورت جز به جز آموزش دیده ومسلط شوند. در بسته های آموزشی منتا درسنامه ها به صورت مفهومی، تدریس با استفاده از روش تدریس تصویری، ارائه سوالات گوناگون و برگزاری آزمون های مختلف برای رفع اشکال گنجانده شده است.

 

دانش آموزان می توانند بعد از مراجعه به سایت منتا از قسمت بسته های دانش آموزی منتا، این بسته ها را مشاهده کرده و نسبت به نیاز خود برای دریافت آن اقدام نمایند.

 

بانک تست منتا

 

 

یکی از بخش های پر طرفدار سایت منتا بانک تست منتا یا بانک سوالات این سامانه است. بانک سوالات منتا از تعداد چندین هزار سوال در پایه های مختلف تحصیلی و در رشته های گوناگون تشکیل شده است

 

معلمان می توانند برای ساخت آزمون آنلاین از این بانک سوالات استفاده کنند و خود مشخص کنند که آزمون ها به صورت تستی باشد یا تشریحی

 

سوالات موجود در سامانه بانک سوالات منتا به روز بوده و منطبق با آخرین تغییرات کتب درسی می باشد همچنین این سوالات بر اساس درجه سختی طبقه بندی شده است یعنی معلم می تواند درجه سختی و آسانی آزمون را مشخص نماید. نکته خوب در مورد سوالات منتا این است که سوالات این سامانه دارای پاسخ نامه تشریحی بوده و این به هنگام حل مسئله و یادگیری مباحث کمک شایانی به دانش آموزان می کند.

 

سایت منتا، سامانه ای بسیار مفید کاربردی برای معلمان و دانش آموزان می باشد . دانش آموزان و معلمان می توانند با مراجعه به www.monta.ir از امکانات مختلف این سامانه از جمله دسترسی به بانک سوالات ، استفاده از بسته های آموزشی مختلف ، شرکت در آزمون و.... استفاده نمایند

 

اگر به راهنمایی بیشتری نیاز دارید یا در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

برای ورود سامانه ساهت sahat.medu.ir کلیک کنید.

 

  • افزودن بخش (سکشن)
  • ویرایش بخش (سکشن)
  • حذف بخش (سکشن)
  • ویرایش ستون

امکانات سایت منتا

 

  • ویرایش ویرایشگر متن

هدف سایت منتا ایجاد برابری در زمینه آموزشی برای تمامی دانش آموزان است تا همه ی این افراد بتوانند بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی و مکانی  از امکانات آموزشی یکسان و هم سطحی بهره ببرند.

دانش آموزان و مراکز آموزشی متعدی از این سامانه برای اهداف اموزشی استفاده می کنند. منتا از سال 1394 با ارائه محصول بانک سوال شروع به فعالیت نموده است.

هدف سایت منتا این است که با استفاده از به کار گیری علوم و روش های جدید به ارتقا و افزایش سطح علمی دانش آموزان ، معلمان و مراکز علمی کمک نماید.

سایت منتا به ارائه خدمات مختلفی از جمله ارائه آزمون های هماهنگ، ارائه بانک سوالات، بسته های دانش آموزی و… می پردازد

دانش آموزان می توانند بعد از عضویت در این سامانه از امکانات مختلف آن از جمله دسترسی به سوالات و آزمون ها استفاد کنند معلمان و دبیران مدارس هم می توانند بعد از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در سایت منتا از امکانات مختلف آن بهره ببرند. از جمله خدمات این سایت برای معلمان و کادر آموزشی این است که می توانند با استفاده از این سامانه به طراحی انواع آزمون ها برای دانش آموزان بپردازند.

به طور کلی با استفاده از سایت منتا می توان به امکانات زیادی از قبیل این موارد دسترسی داشت

– شرکت در آزمون های مختلف از جمله آزمون های طراحی شده توسط مدرسه، آزمون های آزمایشی، آزمون های فردی و گروهی

– دسترسی به انواع نمونه سوالات برای آمادگی شرکت در آزمون های مختلف

– امکان دسترسی به برنامه آموزشی و بسته های آموزشی منتا

 – ساخت انواع مختلف آزمون مانند آزمون آنلاین، آزمون متنی و…

– امکان شرکت در آزمون های خود سنجی  برای سنجش سطح علمی فرد

– تخمین رتبه کسب شده در سطح کشوری

– ارزیابی نمرات کسب شده و تحلیل کارنامه فرد

– طراحی و برگزاری آزمون در سطح مدرسه و بین مدارس

برای ورود به www.monta.ir کلیک کنید.

لینک مرجع https://zoomikweb.com/?p=37864
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RWBE
نظرتان را بنویسید