سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir

سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
زومیک وب | معرفی سامانه های تحصیلی

دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را دارند باید در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان Azmoon.Medu.IR شرکت کنند. برای شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم داوطلبان باید از طریق سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir نهم به دهم اقدام نموده و پس از طی مراحل، ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

در ادامه این مقاله قصد داریم شما را با سایت مدارس تیزهوشان و جزئیات سامانه درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش آشنا کنیم با ما همراه باشید.

 

 

 

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید. ساعت پاسخگویی ۸:۰۰ صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

 

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

 

1613 907 909

 

فهرست مطالب

سایت ثبت نام تیزهوشان

ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ azmoon.medu.ir

سایت کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشان azmoon.medu.ir

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ​۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

سایت دریافت کارنامه مدارس تیزهوشان

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱

پرداخت هزینه در سایت azmoon.medu.ir 1401

امکانات سایت تیزهوشان

سایت ثبت نام تیزهوشان

 

مدارس نیزهوشان یکی  از برترین مدارس داخل کشور ایران می باشند. که یک فضای رقابتی عالی و مناسبی را بین دانش آموزان ایجاد کرده است. به این دلیل افرادی زیادی میخواهند که در مدرسه های تیزهوشان یا همان سمپاد ثبت نام کنند. همچنین دانش آموزان تیزهوش یا غیر تیزهوش می توانند با ورود به سامانه تیزهوشان، از امکانات این سایت بهره مند شوند.

اکنون لازم است قبل از هر اقدامی با سایت مدارس تیزهوشان آشنا شوید و از طریق سایت azmoon.medu.ir یا hamgam.medu.ir در آزمون مدارس تیزهوشان ثبت نام کنید.

همان گونه که میدانید روش ثبت نام مدارس تیزهوشان، کمی با بقیه مدارس فرق می کند. دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان را دارند و میخواهند در این مدارس ثبت نام انجام دهند، در قدم اول باید در آزمون ورودی مدارس سمپاد یا همان مدارس تیزهوشان شرکت کنند و اگر توانستند به نمره حد نصاب برسند می توانند در یکی از مدارس تیزهوشان ثبت نام کنند.

توجه داشته باشید مدارس تیزهوشان دارای آزمون های ورودی می باشد و افراد باید برای ورود به این مدارس به سایت تیزهوشان به نشانی اینترنتی  azmoon.medu.ir مراجعه کنند این را نیز اضافه کنم برای ثبت نام پایه هفتم و دهم تیزهوشان از طریق ورود به سایت تیزهوشان azmoon.medu.IR انجام می شود.

جهت ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان azmoon.medu.ir کلیک کنید.

ورود به سایت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ azmoon.medu.ir

 

سامانه تیزهوشان، سامانه ای زیر نظر سامانه همگام می باشد. دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان از پایه تحصیلی نهم به دهم را دارند، می توانند از سامانه تیزهوشان استفاده نمایند. اکنون برای ورود به سایت مدارس تیزهوشان، به آدرس www.azmoon.medu.ir مراجعه کنید.

نحوه ورود به سامانه تیزهوشان azmoon.medu.ir

در قدم اول وارد سایت azmoon.medu.ir شوید. در این سامانه دو بخش را مشاهده می کنید. (طبق تصویر زیر)

اگر که دانش آموز پایه ششم هستید بر روی دکمه «سمپاد پایه هفتم»  و در صورتی که دانش آموز پایه نهم می باشید روی دکمه «سمپاد پایه دهم» کلیک کنید.

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 1401

 

اکنون بعد از ورود بع سایت ما باید کد ملی خود را در کادر اول و رمز عبور سامانه همگامی که از مدیر مدرسه خود دریافت کرده اید را در کادر دوم وارد کنید و در قدم اخر بر روی گزینه ورود کلیک کنید. (طبق تصویر زیر)

سامانه مدارس تیزهوشان

 

hamgam.medu.ir

سایت همگام جامع ترین پورتال ملی مدارس کشور بوده و با هدف ارتقای سطح دسترسی به تجهیزات و فناوری‌های نوین آموزشی و تربیتی در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و یکپارچه سازی کلیه سامانه های مرتبط در دسترس می‌باشد.

ادامه مطلب...

 

سایت کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشان azmoon.medu.ir

 

دانش آموزان پایه نهم متوسطه اول که موفق به ثبت نام در آزمون تیزهوشان شده اند، می بایست با در دست داشتن کارت ورود به جلسه، به جلسه آزمون ورودی مدارس تیزهوشان وارد شوند.

سامانه کارت ورود به جلسه مدارس تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir امکان دریافت کارت ورود به جلسه را برای دانش آموزان به صورت غیر حضوری فراهم کرده است. همچنین دانش آموزانی که قصد دریافت کارت خود را دارند، می توانند چند روز قبل از برگزاری آزمون ورودی، به سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان وارد شوند و در نهایت کارت ورود خود را پرینت بگیرند.

لذا برای دریافت کارت ورود جلسه آزمون ورود به مدارس تیزهوشان از سامانه تیزهوشان نیاز به وارد کردن کدملی و رمز عبور سامانه همگام دانش آزمون می باشد. مهلت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ ۱۸ خرداد الی ۲۵ خرداد می باشد.

راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

در قدم اول وارد سایت azmoon.medu.ir شده و کد ملی و رمز ورود همگام رو وارد نمایید.

سایت azmoon.medu.ir

 

  • در ادامه بر روی گزینه “نقش” و ” عنوان سازمان ” دانش آموز را انتخاب کنید.
azmoon.medu.ir سامانه ثبت نام و اعلام نتایج تیزهوشان

 

  • در صورتی که ثبت نام نهایی نشده باشد، باید با پرداخت هزینه از قسمت مربوطه، در ابتدا ثبت نام خود را نهایی کنید.
ثبت نام مدارس تیزهوشان 1401 + ورود سایت اصلی azmoon.medu.ir | سمپاد

 

  • اکنون از آن می توانید کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خود را به صورت اینترنتی دریافت کنید.
اطلاعیه سازمان ملی استعدادهای درخشان جهت ثبت نام مدارس تیزهوشان 1401

 

  • طبق تصویر بر روی گزینه چاپ کلیک کنید تا کارت ورود به جلسه برای شما پرینت شود.

توجه :این آموزش و تصاویر استفاده شده برای سال گذشته می باشد. در صورتی که هر گونه تغییری در سامانه به وجود بیاید این مقاله بهروز رسانی میشود.×بستن هشدار

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ​۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

بعد از برگزاری آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در سراسر کشور، دانش آموزان باید منتظر نتایج آزمون باشند. نتایج تیزهوشان از به وسیله سایت پادا منتشر می شود. اگر دانش آموزانی که میخواهند نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان خود را مشاهده کنند باید به سامانه پادا مراجعه کنند.

راهنمای مشاهده اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم :

در قدم اول باید در مروگر گوشی یا کامپیوتر خود آدرس اینترنتی سایت پادا pada.medu.ir  را سرچ کنید تا وارد سامانه شوید.  اکنون در صفحه باز شده گزینه اعلام نتایج تیزهوشان را بزنید.

اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ​۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

  • حال کد ملی و رمز ورود پادا رو وارد نمایید تا به پنل کاربری خود بروید و نتایج را مشاهده کنید.
راهنمای مشاهده اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم

 

  • حالا میتوانید نتایج آرمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ خود را مشاهده کنید.

سایت دریافت کارنامه مدارس تیزهوشان

 

دانش آموزانی که موفق به قبولی در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان نشده اند، می توانند به سامانه تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir وارد شوند و کارنامه کامل آزمون خود را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که این کارنامه فقط برای دانش آموزانی قابل دریافت می باشد که در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان قبول نشده باشند. کارنامه مدارس تیزهوشان حدودا دو هفته بعد از اعلام نتایج اصلی آزمون منتشر می شود.

دانش آموزان می توانند با ورود به سامانه تیزهوشان ​۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ و وارد کردن کد ملی و رمز عبور سامانه همگام به سامانه دریافت کارنامه مدارس تیزهوشان وارد شوند و کارنامه خود را مشاهده کنند

زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱

 

به دلیل استقبال دانش آموزان و اولیای گرامی از ورود به مدارس تیزهوشان، آگاهی از زمان ثبت نام از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان تاریخ ثبت نام را ۱۱ الی ۲۵ فروردین ۱۴۰۱ اعلام کرده است. 

البته در سال های گذشته به طور معمول فرایند ثبت نام از اواخر بهمن ماه آغاز می شد و طی چندین بار تمدید زمان های اعلام شده، داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم، و نهم به دهم توانستند در اواسط اسفند با مراجعه به سایت تیزهوشان نام نویسی خود را انجام دهند. اما، امسال این زمان به فروردین ماه انتقال پیدا کرده است. 

 

سامانه همگام، یکی از سامانه های مفید و کاربردی بوده و دانش آموزان می توانند با ورود به سامانه همگام hamgam.medu.ir به بخش های مختلف این سامانه دسترسی داشته و از آن ها استفاده نمایند

ادامه مطلب...

 

ثبت نام مدارس تیزهوشان 1401 + ورود سایت اصلی azmoon.medu.ir | سمپاد

 

پرداخت هزینه در سایت azmoon.medu.ir 1401

 

دانش آموزانی که اقدام به ثبت نام در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان می نمایند توجه داشته باشند که پس از طی کردن مراحل اولیه ثبت نام باید جهت تایید و نهایی کرده ثبت نام خود اقدام به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان نمایند.

 

هزینه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام این مدارس به آدرس azmoon.medu.ir انجام می پذیرد که در این قسمت به شرح نحوه پرداخت هزینه آزمون تیزهوشان در سایت azmoon.medu.ir می پردازیم.

راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

متقاضیان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه هفتم ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲​ پس از مراجعه به سایت مذکور باید کد ملی و رمز عبور همگام را وارد نمایند.

راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

  • پس از ورود به صفحه جدید نقش و عنوان سازمانی خود را انتخاب کرده و روی گزینه “ تایید ” کلیک کنند.
پس از ورود به صفحه جدید نقش و عنوان سازمانی خود را انتخاب کرده و روی گزینه " تایید " کلیک کنند.

 

متقاضیان پس از انجام ثبت نام اولیه با تصویر زیر مواجه می شوند که باید جهت پرداخت هزینه ثبت نام گزینه ” تایید نهایی و پرداخت ” را انتخاب کنند.

لازم به ذکر است که داوطلبان برای پرداخت هزینه ثبت نام می بایست از یک کارت بانکی عضو شبکه شتاب که دارای رمز دوم است استفاده نمایند. پس از وارد نمودن اطلاعات خواسته شده گزینه ” پرداخت ” را انتخاب کنند. پس از مشاهده رسید پرداختی از آن پرینت تهیه کرده و سپس گزینه ” تکمیل فرآیند خرید ” را انتخاب کنند.

امکانات سایت تیزهوشان پایه هفتم

 

امکانات سایت تیزهوشان

 

به طور کلی سامانه تیزهوشان ، امکانات مربوط به این مدارس را ارائه می دهد؛ اما با توجه به اینکه سامانه تیزهوشان برای هر یک از پایه های دهم و هفتم متفاوت است، امکانات هر یک از این سامانه ها را به صورت مجزا ذکر خواهیم کرد.

امکانات سایت تیزهوشان پایه هفتم

متقاضیان که قصد ثبت نام در مدارس تیزهوشان در پایه هفتم را دارند، باید برای ثبت نام به سایت تیزهوشان پایه هفتم به آدرس اینترنتی hoosh.medu.ir وارد شوند و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

بنابراین، از مهم ترین امکانات سایت تیزهوشان پایه هفتم، امکان ثبت نام در این سامانه برای آزمون های ورودی مدارس تیزهوشان می باشد. توجه داشته باشید که دانش آموزان عزیز برای ورود به سایت تیزهوشان پایه هفتم، می بایست نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایند که رمز عبور این سامانه همان رمز عبور همگام می باشد.

همچنین میتوان از دیگر امکانات سامانه تیزهوشان اشاره کرد به دریافت اطلاعیه های ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه هفتم و….. این را نیز اضافه کنم که تمامی مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان و همچنین اعلام نتایج آزمون سمپاد در سامانه هوش hoosh پایه هفتم انجام می شود.

توجه داشته باشید امکان دانلود دریافت دفترچه ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در سایت hoosh.medu.IR وجود داشته و میتوانید از آن برای راهنمایی استفاده کنید.

امکانات سایت تیزهوشان پایه دهم

دومین سایت تیزهوشان، سایت ثبت نام پایه دهم بوده است. افرادی که قصد ثبت نام در آزمون ورودی پایه دهم را دارند، می بایست به سایت تیزهوشان به آدرس اینترنتی وارد شوند و مراحل ثبت نام خود را از طریق این سامانه انجام دهند. برای ورود به سایت تیزهوشان پایه دهم نیز افراد باید دارای نام کاربری و رمز عبور همگام باشند؛ اما امکان بازیابی رمز عبور همگام در سامانه تیزهوشان وجود دارد.

در مجموع سایت ثبت نامی آزمون تیزهوشان پایه دهم، تمامی امکانات مربوط به این سامانه را ارائه می کند. بعنوان مثال دانش آموزان می توانند برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون ورودی تیزهوشان به این سایت مراجعه کنند.

در ضمن این را نیز بگویم مرحله اعلام نتایج آموزن ورودی مدارس تیزهوشان در مقطع تحصیلی دهم نیز در سایت سمپاد پایه دهم منتشر می شود همچنین اطلاعیه های مربوط به اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس تیزهوشان در سایت azmoon.medu.ir انجام می شود.

این سامانه امکان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون را فراهم نموده است. همچنین، افراد می توانند دفترچه ثبت نام آزمون ورودی تیزهوشان را از طریق این سایت دریافت کنند. 

با تسکر از همراهی شما لطفا نظر خود را در مورد مقاله ( ورود به سایت تیزهوشان azmoon.medu.IR ) برای ما بنویسید

سایت موسسه ایران اروپا 

موسسه ایران و اروپا یکی از بهترین موسسات آموزش زبان در کشور است که در طول هر ترم تعدادی زیادی زبان آموز به آموزش زبان انگلیسی در این موسسه مشغول می باشند. این موسسه ارائه دهنده دوره های مختلف اموزش زبان انگلیسی با هدف پیشرفت در مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی جهت امتحانات بین المللی با ارائه بهترین کیفیت به زبان آموزان است. این موسسه در زمینه فعالیت خود موفق به اخذ جوایز زیاد در سطوح مختلف شده است.

ادامه مطلب...

 

لینک مرجع https://zoomikweb.com/?p=31475
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/V1ZX
نظرتان را بنویسید