اعلام جزییات مرحله شفاهی آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
مصاحبه و آزمون‌ شفاهی سال 99 مرکز وکلای قوه قضائیه آغاز شده است و تا دو ماه آینده ادامه دارد؛ آزمون متقاضیان در تهران فردا برگزار می‌شود.
علی بهادری‌ جهرمی، رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه توضیحاتی درباره مرحله مصاحبه آزمون‌های سال 99 این مرکز ارائه داده است، به‌گفته او این مرحله از آزمون دو ماه به‌طول خواهد انجامید.

وی با بیان اینکه محل مصاحبه مرکز استان محل پذیرش داوطلبان است، اعلام کرده است: در مرحله مصاحبه ظرفیت وجود ندارد و همه کسانی که نمره قبولی نهایی را کسب کنند، پذیرفته می‌شوند، مصاحبه یک بار انجام می‌شود مگر با تشخیص روانشناس یا در ابتلای داوطلب به کرونا.

بهادری جهرمی درباره داوطلبان مبتلا به کرونا گفته است: داوطلبانی که مبتلا به کرونا هستند در جلسه مصاحبه شرکت نکنند و نتیجه تست خود را در سامانه بارگذاری کنند تا زمان مصاحبه دیگری برایشان تعیین شود.

منابع آموزشی شفاهی این مرحله بنا به گفته بهادری‌جهرمی همان منابع کتبی است به‌همراه بحث ناظر بر صلاحیت عمومی و قانون اساسی برای داوطلبان وکالت.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه اعلام کرده است: سؤالات مرحله مصاحبه از پیش طراحی شده و به‌صورت تصادفی (طبق نظام‌بندی آسان، متوسط و سخت) از بین بانک سؤالات در لحظه در اختیار اساتید قرار می‌گیرد.

طبق گفته او، هرگونه مراجعه مستقیم یا غیرمستقیم به اساتید مصاحبه برای کسب هرگونه اطلاعات، تلاش برای تقلب محسوب می‌شود.

گفتنی است؛ مرکز وکلای قوه قضائیه که آزمون کتبی وکالت 1399 خود را مهرماه سال گذشته برگزار کرده است، از نیمه فروردین‌ ماه جاری دعوتنامه‌های شرکت در آزمون شفاهی را به پذیرفته‌شدگان اولیه آزمون این مرکز ارسال کرد.

این آزمون شفاهی از 17 فروردین ماه آغاز شده و طبق اعلام روابط عمومی مرکز وکلا، آزمون شفاهی شهرهایی مانند کرج و قزوین به پایان رسیده است. آزمون شفاهی متقاضیان کارآموزی وکالت در تهران هم 23 فروردین‌ ماه برگزار می‌شود.

منبع: اعلام جزییات مرحله شفاهی آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون وکالت قوه قضائیه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Mypm
نظرتان را بنویسید