زمان اعلام نتایج اولیه کنکور

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش پس از بررسی پاسخنامه های داوطلبان کنکور 99 ، نتایج اولیه این مرحله را در بازه زمانی مشخصی از طریق سایت خود در اختیار داوطلبان قرار می دهد . اطلاع به موقع از زمان انتشار نتایج سبب تسریع در روند مراحل بعدی به خصوص مرحله انتخاب رشته داوطلبان در رشته محل های مجاز خواهد شد .




سازمان سنجش بعد از برگزاری کنکور 99 ، به بررسی پاسخنامه های داوطلبان این آزمون می پردازد و نتایج اولیه را در قالب یک کارنامه برای همه داوطلبان کنکور سراسری و دانشگاه آزاد بر روی سایت خود به آدرس sanjesh.org منتشر می کند .

از این رو همه داوطلبانی که در آزمون سراسری 99 ، ثبت نام کرده و در جلسه آزمون حضور داشتند ، می بایست جهت اطلاع از وضعیت علمی ، رتبه و تراز خود کارنامه اولیه کنکور سراسری را دریافت کنند . در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 وضعیت مجاز بودن داوطلب برای انتخاب رشته محل های روزانه و غیر روزانه ( نوبت دوم ، پیام نور ، غیرانتفاعی ، پردیس خودگردان و دانشگاه آزاد ) مشخص می شود و امکان شرکت در انتخاب رشته کنکور سراسری 99 و انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 99 را برای داوطلبان مجاز فراهم می کند . 

با توجه به اینکه اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 99 یکی از موضوعات داغ در بین داوطلبامن کنکور است در ادامه این مقاله به منظور رفاه حال داوطلبان به بررسی زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 پرداخته شده است .



زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99
 پس از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری ، وضعیت علمی داوطلب مشخص خواهد شد یعنی درصد اکتسابی در هر درس ، رتبه در سهمیه هر زیر گروه ، نمره کل و همچنین دوره یا دوره هایی که داوطلب مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری و یا دانشگاه آزاد شده است در کارنامه درج می شود .

با توجه به تغییرات به وجود آمده در زمان برگزاری کنکور 99 ، در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج اولیه این آزمون مشخص نشده است اما به داوطلبان توصیه می شود به منظور اطلاع از به روز ترین اخبار در خصوص زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 ، عضو کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشند .



به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 ، مقاله به روز رسانی خواهد شد .



در نظر داشته باشید پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 ، داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد هستند می توانند بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته مربوطه نسبت به درج کد رشته محل های مورد علاقه خود در فرم اینترنتی اقدام نمایند .



بیشتر بخوانید: راهنمای اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99










به داوطلبان توصیه می شود که قبل از اقدام به انتخاب رشته ، از نرم افزار انتخاب رشته مجازی هیوا استفاده نمایند . همچنین در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص کارنامه اولیه کنکور سراسری و نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری با مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی در ارتباط باشند .

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری












سوالات متداول


1-  نتایج اولیه کنکور سراسری چه زمانی اعلام می شود ؟
احتمالا شهریور ماه اعلام می شود که البته در این مقاله تاریخ دقیق زمان انتشار نتایج اعلام شده است .




2- نتایج اولیه کنکور دانشگاه آزاد به چه نحوی منتشر می شود ؟
نتایج اولیه کنکور دانشگاه آزاد به صورت یک پارچه با نتایج کنکور سراسری اعلام مشود که توضیحات بیشتر در متن مقاله ارائه شده است .




3- با انتشار نتایج اولیه کنکور سراسری چه اطلاعاتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد ؟
مطابق متن مقاله در این مرحله رتبه و تراز اکتسابی و وضعیت مجاز به انتخاب رشته دوره های روزانه و غیر روزانه داوطلبان مشخص می شود که برای مطالعه جزئیات بیشتر می توانید به متن مقاله مراجعه کنید .

منبع : زمان اعلام نتایج اولیه کنکور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/61gL
نظرتان را بنویسید