زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز سنجش پذیرش دانشگاه آزاد پس از بررسی رتبه داوطلبان در سهمیه نهایی ( سهمیه مناطق ، ایثارگران و... ) ، نتایج انتخاب رشته این دانشگاه را به اطلاع داوطلبان می رساند . متقاضیان برای مشاهده جواب باید به سایت این سازمان مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده از نتیجه اکتسابی مطلع شوند .




داوطلبانی که بعد از مشاهده کارنامه اولیه کنکور سراسری ، با استفاده از شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد مندرج در انتهای این کارنامه در انتخاب رشته دانشگاه ازاد شرکت کرده اند می توانند در زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد ، وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود را مورد بررسی قرار داده و در صورت پذیرفته شدن به دانشگاه محل قبولی مراجعه نمایند .

جواب انتخاب رشته دانشگاه آزاد در سایت azmoon.org منتشر می شود و متقاضیان می توانند در مهلت مشخص شده به سایت مذکور مراجعه کرده و با وارد کردن کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی ، نتایج نهایی دانشگاه آزاد خود را مشاهده نمایند .

 از آنجا که اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد موجب تسریع در روند ثبت نام در واحد قبولی می شود در ادامه به بررسی زمان اعلام نتیجه نهایی کنکور دانشگاه آزاد 99 پرداخته شده است .



زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99
با توجه به شیوع ویروس کرونا ، زمان برگزاری کنکور سراسری 99 دستخوش تغییراتی شد و زمان آن به تعویق افتاد . در پی این تغییرات کلیه مراحل آزمون سراسری از جمله انتخاب رشته دانشگاه آزاد و زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 99 نیز به تعویق خواهد افتاد .

از انجایی که در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر زمان اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 منتشر نشده است به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا ویا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا پیگیر اخبار تاریخ اعلام نتیجه نهایی کنکور دانشگاه آزاد 99 باشند .



به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد 99 مقاله به روز رسانی می شود .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج دانشگاه آزاد










 در نظر داشته باشید مشاوران سامانه مشاوره تحصیلی هیوا می توانند از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما را در تمامی مراحل کنکور سراسری و دانشگاه آزاد یاری دهند . 














سوالات متداول


1-  نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام می شود ؟
 نتایج انتخاب رشته احتمالا اواخر مهر اعلام می شود که البته در این مقاله زمان دقیق اعلام شده است .




2- نحوه دست یابی به کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد به چه منوال است ؟
 این کد در انتهای کارنامه اولیه کنکور سراسری درج شده که در این مقاله لینک دسترسی به کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد قرار گرفته شده است .




3-  امکان اعتراض به نتایج نهایی دانشگاه آزاد 99 وجود دارد ؟
برای داوطلبان دانشگاه آزاد سامانه ای جهت اعتراض به نتایج در نظر گرفته نمی شود و داوطلبان تنها از طریق سایت azmoon.org می توانند سوالات خود را مطرح کنند .

منبع : زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5Z6q
نظرتان را بنویسید